Kosti jsem vyrobil z pevnostniho duralu (CSN 424201) s rozteci 70mm, ale chtelo by to 68mm.
Ze by material nevydrzel nemam obavy, nebot puvodni kosti jsou odlitek a ten nema tuto pevnost
Trubky z gs i z dakara sem měl vedle sebe a jsou samozřejmě jiný. Dokonce sem je měl i v jedný vidli takže sem musel tu dakaráckou asi o 6cm popustit až se opřela o řídítka a stejně to bylo ještě furt málo takže jen tak to opravdu nejde.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Jiný jsou nohy- dakar má nahoře šroubovací víčko , gs má vydloubávací zajištěný segrovkou.Podložky pod pružinama jsou jiný- taková ta trubička.Pak pružiny jsou jiný a to by si myslím mělo být vše. Tlumič je stejnej. Zrovna nemůžu najít fotky ale už se to tu několikrát řešilo.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Trubky z gs i z dakara sem měl vedle sebe a jsou samozřejmě jiný. Dokonce sem je měl i v jedný vidli takže sem musel tu dakaráckou asi o 6cm popustit až se opřela o řídítka a stejně to bylo ještě furt málo takže jen tak to opravdu nejde.
V tom pripade mam asi halucinace, nebot bracha ma Dakara a trubky jsou stejny teda delka. Rozebral jsem je oboje.
Zeptej se treba Praska a uvidis co ti rekne, zcela jiste je rozebiral.
A pokud mi trvrdis ze to nejde proc mi to funguje?
Kdyz se podivas na prodejce tretich stran na trubky, tak prodavaji stejne jak na Dakara tak GS. Nekteri to maji pod jinymi cisly ale fyzicky jsou stejne. Prodaji ti na GS s matkama nahore.
Ale uz mi nebavi obhajovat neco co funguje a sam jsem to udelal.
Chtel jsem vam dat info na podle mne jednoduchou upravu, ano muzete dat Dakaracke pera maji jine vinuti nez GS ale to je na kazdem jak zvoli.
TOLI napsal:
Jiný jsou nohy- dakar má nahoře šroubovací víčko , gs má vydloubávací zajištěný segrovkou.Podložky pod pružinama jsou jiný- taková ta trubička.Pak pružiny jsou jiný a to by si myslím mělo být vše. Tlumič je stejnej. Zrovna nemůžu najít fotky ale už se to tu několikrát řešilo.
Ano to vse je jine ale pokud to nechas z GS tak to jako komplet bezchybne funguje
Řeším zvýšení zdvihů, resp. výměnu vidlí z GS za Dakarácké. Můžeš sem prosím napsat nějaký kontakt na tu "druhovyrobu"? Hledám a hledám, ale nenacházím
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
TOLI napsal:
Trubky z gs i z dakara sem měl vedle sebe a jsou samozřejmě jiný. Dokonce sem je měl i v jedný vidli takže sem musel tu dakaráckou asi o 6cm popustit až se opřela o řídítka a stejně to bylo ještě furt málo takže jen tak to opravdu nejde.
V tom pripade mam asi halucinace, nebot bracha ma Dakara a trubky jsou stejny teda delka. Rozebral jsem je oboje.
Zeptej se treba Praska a uvidis co ti rekne, zcela jiste je rozebiral.
A pokud mi trvrdis ze to nejde proc mi to funguje?
Kdyz se podivas na prodejce tretich stran na trubky, tak prodavaji stejne jak na Dakara tak GS. Nekteri to maji pod jinymi cisly ale fyzicky jsou stejne. Prodaji ti na GS s matkama nahore.
Ale uz mi nebavi obhajovat neco co funguje a sam jsem to udelal.
Chtel jsem vam dat info na podle mne jednoduchou upravu, ano muzete dat Dakaracke pera maji jine vinuti nez GS ale to je na kazdem jak zvoli.
Fyzicky asi stejné nejsou, když jsi sám říkal, že dakarácký maj tlustější stěnu. To co píšeš že od jiných prodejců jsou stejný, tak prosim tě napiš od kterých, protože evidentně podvádí lidi, když jim prodávají slabší trubky a prohlašují je za dakarácký...
Já myslím že prodejci lidi nepodvádějí.
To asi Machcomp má ty halucucinace.
Reálně jsem ty vidlice měl obě v ruce a přestrojoval je současně. Pravdu má Toli jen bych řek že je rozdíl i v zpětných ventilech... ale to není podstatný.
Pochybuju že by se plet i servisák a celý svět na to nepřišel už dřív. To spíš věřím, že druhý zmiňovaný pseudodakar má podobně dobastlený vidle jako to vymyslel Machcomp.
Pokud si někdo chce tu hubu mermomoci rozbít je to jeho věc. Měl by vědět, že to je už hodně za hranicí a ohrozí tím i třetí stranu.
Dakar 650, HusaberG
Zminovany dil ktery jsem vymenil spolu s dorazovou pruzinou urcuje zdvih tlumice.
pokud k tomu pridas jeste delsi trubku bude to cele priliz dlouhe.
Dva prvni odkazy z Googlu na trubky:
http://www.nova-moto.cz/trubka-do-predni-vidlice-p-3455.html
http://www.abmoto.cz/cz/e-shop/354777/c41633-trubky-do-vidlic/trubka-do-predni-vidlice.html
Ale asi tento prispevek nema cenu stejne stale budete tvrdit ze to nejde.
Kdyz to tak vite ja uz vam to tlacit nebudu.
Chalani- machcomp mal pravdu ze GS a GS Dakar ma rovnakú dĺžku trubiek 720mm. Neveril som tomu,no nakoľko som kupil nove hyperpra,puzdra a vobec všetko nove do prednej vydly, teraz riešim aj kúpu nových trubiek a tak som stare zameral.Mam F650GS r.v.2000 a jediné čím sa líšia je vrchný uzáver (Dakar = závit, GS segerka- preto maju zrejme rozdielne kódy pri objednávaní)
Možno to niekomu pomôže.
Upravil momul dne 20.01.2013 18:06
ja len ak by nahodou niekto potreboval, tak mam doma jazdene ale neposkodené trubky prednej vydly do F650GS (2000-2004) dĺžka 720mm,priemer 41mm, tak isto puzdra a struny (original). Ak by to niekomu pomohlo napr. po páde...