Pánové, zrovna sem chtěl zakládat nový fórum, mam novou GS - 3500 km a to stejný, 4-5 tis. otáček, vibrace, kovový zvuky atp. jinak motor v jinejch otáčkách ok. Nikde sem to nehonil, zajížděl poctivě atp. A koukám, že všichni maj stejnej problém. Pomůže alespoň něco? - přece jen, nekoupil sem si traktor
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
swat napsal:
Já bych vám přál ty vibrace na varaderu. Tam to bylo nemlich to samý ale o třídu horší ( 5ti kvalt 02rv.) Ted si připadám jak v peřince........... hezkej večír
taky sem ho měla mužu potvrdit že to bylo jak když jedeš na vejtřasce a žralo to jak svině,nebil sem na tom spokojenej a teď konečně jsem,a sem rád že jsi ho tu taky zhanil jelikož sem si připadal jako vůl protože každej to varadero všude jen chválí a já nadávám
Tom P - Tu tému sem tu zakládal já, protože mě dost štvalo. Teď po víkendu mám necelých 7tkm a ten zvuk i propad je již jen minimální. Naprosto samo od sebe to mizí, kolegové tu měli pravdu. Byl se mnou známý na 12gsa / Valter co tu má odkaz i svojí stránku watratour/ a ten má na 07gsa přes 20tkm a jede mu to jak elektromotor. Čekej a jezdi zmizí to....
Upravil W dne 21.07.2008 14:23
no mě to štve taky, člověk koupí mašinu, co je o víc jak 100 tis držaší než ostatní srovnatelný a jede to jak traktor - vibrace do řídítek, stupaček atp.
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tom_P: a kterou považuješ za srovnatelnou? Já moc srovnatelných nevidím. LC8 je jiná kategorie a upřímně řečeno, asi jsi na ní nejel, když kritizuješ vibrace 1200GS.
To že boxer jede jako traktor je výhoda, ten taky projede všude a nemusíš ho držet v otáčkách aby to něco dělalo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT: tak nezapomeň, že mluvíš s člověkem na BMW novým - sem byl zvyklej na japonský čtyrválce
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Potvrdzujem slova tu napisane - mam 07 a kym sa ako tak zabehla, netahala medzi 4-5 tisic otackami.
Bolo mi to divne, tak som isla do nasho BMW, kde mi povedali, ze je to uskrtene, kym neurobim prvych 1000 km. Tak som sa uspokojila a rychlo to odjazdila.
Neviem co s tym na prvej garancke robili, ale potom to islo uz lepsie. Na druhej som bola vo Viedni a ked som im povedala pribeh o uskrtenej motorke, tak sa smiali este tyzden...
Prestane to, rychlosti pojdu lahsie, motor stichne. Jazdi!
P.S. Aj tak stale nieco riesim, niekedy mam pocit, ze si ta motorka zije svoj vlastny zivot a je strasne naladova
Upravil Kwasak dne 29.07.2008 17:46
Radšej stratiť v živote sekundu, ako v sekunde život...
chce to profouknout trubky......párkrát pořádně motor protočit a ono to jde.....
těsně po zajetí jsem z něj měl lehce rozpačitý dojem, dnes najeto nějakých 2500 a motor se nechá krásně vytáčet....i když 8-12tisíc jako moje FZko to nikdy nebude, ale zase to jede v klidu od volnoběhu...
tak zvědavost mi nedala a realita je taková - atmosférické podmínky zrovna dneska nejlepší nebyli - horko dusno, ale ty propady jsou tam krásně vidět - pouze KN, jináč vše origo
koukám že všichni stejný zkušenosti - když mě to štve, jede mi to 210 kmh, ale okolo těch 4-5 tisíc projev jak sekačka na trávu
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
TomasTT napsal:
Tom_P: a kterou považuješ za srovnatelnou? Já moc srovnatelných nevidím. LC8 je jiná kategorie a upřímně řečeno, asi jsi na ní nejel, když kritizuješ vibrace 1200GS.
To že boxer jede jako traktor je výhoda, ten taky projede všude a nemusíš ho držet v otáčkách aby to něco dělalo.
Frajeřina není nespadnout...frajeřina je zvednout se a pokračovat....
In Greece since 1988 BMW R1200GSADV
Volvo XC90 2.9 T6 Biturbo
Audi A3 Sportback 1.8 TSFI Tiptronic
Co sem slyšel od borce, kterej mi prodával dotaženou 1200 GS z Německa, tak se začínaj probouzet k max. nejdřív po 20 000 km a víc, to je jeho zkušenost, sám jí má, dává jí na moje gusto až moc velký přasky a na nezajetou by nesed, nevyměnil ani omylem, protože prej nebude čekat, až si všechno sedne a začne to pořádně jezdit. Jel sem s ním do Německa pro TopCase a když sem ho viděl chvíli před sebou, jak jí pokládá do zatáček, že drhne padákama o asfalt, tak mě přešla chuť a odvaha mu stačit, on na mě stejně počkal, spíš čekal pořád. Každopádně se dovozem BMW živí, nedělalo by mu problém omladit, ale jen z důvodu čekat na to, než se to probudí k max. nemá potřebu.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
Jo abych dodal, tu co mám od něj, kdo ho zná a pár vás bude, protože prodává hodně, dokonce u něj kupuje i Honza Révai (už 3 BMW) http://www.radekkaufner.tipmoto.com/
jede jak z praku a od 5000 ot./min je to docela brutální zátah. Mám z ní fakt radost, jede dobře, žere málo, motorák nedolejvám, slyšel sem, že si i něco vemou, prostě sem nad míru spokojenej a to bych přál každýmu.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
tak sem se objednal na pondělí do autecu, už to vibruje i přech třech tisících, netáhne to, a všimla si toho i mladá
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Otasek napsal:
tak zvědavost mi nedala a realita je taková - atmosférické podmínky zrovna dneska nejlepší nebyli - horko dusno, ale ty propady jsou tam krásně vidět - pouze KN, jináč vše origo
zdar,
prosim te v technicaku mas napsany jaky vykon motoru???
ja tam mam napsano 74kw, coz je zhruba 100koni, tvuj namereny vykon asi 89koni se me zda byt nejak malooooo
ale je pravda ze ja na mereni vykonu zatim nebyl, ale co se udavaji i jine grafy vykonu a kroutaku tak se to pohybuje kolem 100koni i 100Nm
tak to byl prasklej izolant na svíčce - už to jede dobře, ale ještě sem neměl možnost to pořádně protáhnout
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
rafo napsal:
zdar,
prosim te v technicaku mas napsany jaky vykon motoru???
ja tam mam napsano 74kw, coz je zhruba 100koni, tvuj namereny vykon asi 89koni se me zda byt nejak malooooo
ale je pravda ze ja na mereni vykonu zatim nebyl, ale co se udavaji i jine grafy vykonu a kroutaku tak se to pohybuje kolem 100koni i 100Nm
jasně že 100/115 - jenže papírově je to měřené za ideálních podmínek přímo na motoru na stolici a né na zadním kole na akcelerační brzdě v 30stupnovým horku jak tohle a to sem si ani nevšiml jak kalibroval otačky, mám dojem že podle tachometru a ten co vím tak přeměřuje.... mě šlo hlavně o ty propady a ty sou fakt strašné, mám chut místo KN dát obyč papírák a prohnat to tam znova a pak je hned přehodit, at je srovnání co to s tím udělalo....