Ale jasně, chápu, jen bych IMHO asi nekomplikoval elektronistalaci motorky dalším rele, ale zapojil napájení navigace, která má prd odběr někde na spínanej proud (někde kde to ožije s klíčkem v kontrolkách) rovnou.
Vojto, jak se dám po operaci trochu "dohromady" a budu zase normálně fungovat, tak samozřejmě není problém ti to zapojit. Jinak osobně zastávám názor jako Mara. Já mám navigaci připojenou imrvére na baterku /samo, že přes pojistku/ - výhoda při nějakém plánování, zadávání, změnách trasy někde na pumpě, v kempu apod. - nemusíš mít zapnuté zapalování. Obě zapojení mají své výhody i nevýhody - záleží na uživateli, co mu vyhovuje.
Upravil Tonda dne 12.01.2013 12:14
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Rozumím, zatím to nijak nechci hrotit, prvně musím vystěhovat pulku garáže.. a vyházet tátuv bordel.. protože pánové.. garáž 12 metrů dlouhá a 5 široká, kam se nevejde ani motorka... to není garáž ale bordeliště... a pak začnu něco vymejšlet.
Jo Tondo přesně, svazek kléčů v zámku kufru (třeba) a klidně si ťukám do navi. Taky to mám na přímo a považuju to za výhodu.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure http://marags.raj... http://www.youtub...marekondra
mara napsal:
Sorry,že vám do toho kecám...není to naopak velká nevýhoda, mít odstavenou zásuvku od proudu bez klíčku?
Já zásuvkou "udržovačkuju" v zimě motorku v garáži, v kempech nabíjím "interfóny", nebo třeba foťák zamčenej s přivřeným káblíkem v kufru třeba do rána... no mít to všechno podmíněný klíčem v zapalování je asi blbost ne?
Taky bych řekl. Já mám i výstražný bez klíčku, je přece ptákovina mít to podmíněný klíčkem, když stojíš v noci u krajnice, potřebuješ blikat a přitom ti automaticky svítí světla. Nebo chceš někam odejít do další vesnice pro benzín a moto ti stojí u krajnice píchlá nebo já nevím, prostě klíček bereš s sebou a moto nebliká - blbost... A ty argumenty, že to někdo na parkovišti může zapnout a vymlátí ti tak baterku... Jo, stát se to může, ale jaká je pravděpodobnost? Mám v moto BikeStartSet, takže když se to stane, požádám někoho o otevření kapoty auta, nahodím to a baterka se mi aspoň minimálně dobije jízdou.
Tak mě napadá... Mildo, jak mi budeš zapojovat tu navigaci? Bez podmínění klíčkem plus schovaný vypínač nebo na klíček?
mara napsal:
Sorry,že vám do toho kecám...není to naopak velká nevýhoda, mít odstavenou zásuvku od proudu bez klíčku?
Já zásuvkou "udržovačkuju" v zimě motorku v garáži, v kempech nabíjím "interfóny", nebo třeba foťák zamčenej s přivřeným káblíkem v kufru třeba do rána... no mít to všechno podmíněný klíčem v zapalování je asi blbost ne?
Taky bych řekl. Já mám i výstražný bez klíčku, je přece ptákovina mít to podmíněný klíčkem, když stojíš v noci u krajnice, potřebuješ blikat a přitom ti automaticky svítí světla. Nebo chceš někam odejít do další vesnice pro benzín a moto ti stojí u krajnice píchlá nebo já nevím, prostě klíček bereš s sebou a moto nebliká - blbost... A ty argumenty, že to někdo na parkovišti může zapnout a vymlátí ti tak baterku... Jo, stát se to může, ale jaká je pravděpodobnost? Mám v moto BikeStartSet, takže když se to stane, požádám někoho o otevření kapoty auta, nahodím to a baterka se mi aspoň minimálně dobije jízdou.
Tak mě napadá... Mildo, jak mi budeš zapojovat tu navigaci? Bez podmínění klíčkem plus schovaný vypínač nebo na klíček?
A kam to asi mám do té tvé elektrárny nacpat hmm.. Leda že bych ti dal rele do topcasu
... servis a diagnostika BMW Motorrad
mara napsal:
Sorry,že vám do toho kecám...není to naopak velká nevýhoda, mít odstavenou zásuvku od proudu bez klíčku?
Já zásuvkou "udržovačkuju" v zimě motorku v garáži, v kempech nabíjím "interfóny", nebo třeba foťák zamčenej s přivřeným káblíkem v kufru třeba do rána... no mít to všechno podmíněný klíčem v zapalování je asi blbost ne?
Taky bych řekl. Já mám i výstražný bez klíčku, je přece ptákovina mít to podmíněný klíčkem, když stojíš v noci u krajnice, potřebuješ blikat a přitom ti automaticky svítí světla. Nebo chceš někam odejít do další vesnice pro benzín a moto ti stojí u krajnice píchlá nebo já nevím, prostě klíček bereš s sebou a moto nebliká - blbost... A ty argumenty, že to někdo na parkovišti může zapnout a vymlátí ti tak baterku... Jo, stát se to může, ale jaká je pravděpodobnost? Mám v moto BikeStartSet, takže když se to stane, požádám někoho o otevření kapoty auta, nahodím to a baterka se mi aspoň minimálně dobije jízdou.
Tak mě napadá... Mildo, jak mi budeš zapojovat tu navigaci? Bez podmínění klíčkem plus schovaný vypínač nebo na klíček?
A kam to asi mám do té tvé elektrárny nacpat hmm.. Leda že bych ti dal rele do topcasu
Já tam relé nepotřebuju, už jich tam mám dost... Jen by bylo fajn, kdyby to napájelo i bez nutnosti klíčku a ten vypínač mě napadl, protože jsem četl, že někomu vybíjel jen držák baterku... Jak to máš vlastně ty na Helmutkovi?