Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Září 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F650GS
Strana 2 z 2:   1    2  
 
Připojení relé
mara
#21 
Přidané 12.01.2013 12:13
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
Ale jasně, chápu, jen bych IMHO Smile asi nekomplikoval elektronistalaci motorky dalším rele, ale zapojil napájení navigace, která má prd odběr někde na spínanej proud (někde kde to ožije s klíčkem v kontrolkách) rovnou.


Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
Tonda
#22 
Připojení relé
Přidané 12.01.2013 12:13

Příspěvků: 5250
Registrace: 16.02.07
Vojto, jak se dám po operaci trochu "dohromady" a budu zase normálně fungovat, tak samozřejmě není problém ti to zapojit. Jinak osobně zastávám názor jako Mara. Já mám navigaci připojenou imrvére na baterku /samo, že přes pojistku/ - výhoda při nějakém plánování, zadávání, změnách trasy někde na pumpě, v kempu apod. - nemusíš mít zapnuté zapalování. Obě zapojení mají své výhody i nevýhody - záleží na uživateli, co mu vyhovuje.
Upravil Tonda dne 12.01.2013 12:14
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
 
http://tonda1200.rajce.idnes.cz/Dilna/
VojtechPolicky
#23 
Připojení relé
Přidané 12.01.2013 12:16
Avatar člena


Příspěvků: 3318
Registrace: 12.04.12
Rozumím, zatím to nijak nechci hrotit, prvně musím vystěhovat pulku garáže.. a vyházet tátuv bordel.. protože pánové.. garáž 12 metrů dlouhá a 5 široká, kam se nevejde ani motorka... to není garáž ale bordeliště... a pak začnu něco vymejšlet.
 
mara
#24 
Připojení relé
Přidané 12.01.2013 12:20
Avatar člena


Příspěvků: 3168
Registrace: 05.03.08
Jo Tondo přesně, svazek kléčů v zámku kufru (třeba) a klidně si ťukám do navi. Taky to mám na přímo a považuju to za výhodu.
Mařa & BMW R 1150 GS Adventure
http://marags.raj...
http://www.youtub...marekondra
 
VojtechPolicky
#25 
Připojení relé
Přidané 12.01.2013 12:26
Avatar člena


Příspěvků: 3318
Registrace: 12.04.12
TAk navigace jede na baterku kolem 3 hodin, takže v tomto případě nemám strach... ale tím určitě nechci nijak shazovat jednoduché řešení. :-)
 
xHackerM
#26 
Připojení relé
Přidané 12.01.2013 14:43
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
mara napsal:
Sorry,že vám do toho kecám...není to naopak velká nevýhoda, mít odstavenou zásuvku od proudu bez klíčku?
Já zásuvkou "udržovačkuju" v zimě motorku v garáži, v kempech nabíjím "interfóny", nebo třeba foťák zamčenej s přivřeným káblíkem v kufru třeba do rána... no mít to všechno podmíněný klíčem v zapalování je asi blbost ne?

Taky bych řekl. Já mám i výstražný bez klíčku, je přece ptákovina mít to podmíněný klíčkem, když stojíš v noci u krajnice, potřebuješ blikat a přitom ti automaticky svítí světla. Nebo chceš někam odejít do další vesnice pro benzín a moto ti stojí u krajnice píchlá nebo já nevím, prostě klíček bereš s sebou a moto nebliká - blbost... A ty argumenty, že to někdo na parkovišti může zapnout a vymlátí ti tak baterku... Jo, stát se to může, ale jaká je pravděpodobnost? Mám v moto BikeStartSet, takže když se to stane, požádám někoho o otevření kapoty auta, nahodím to a baterka se mi aspoň minimálně dobije jízdou.

Tak mě napadá... Mildo, jak mi budeš zapojovat tu navigaci? Bez podmínění klíčkem plus schovaný vypínač nebo na klíček?
 
VojtechPolicky
#27 
Připojení relé
Přidané 12.01.2013 14:57
Avatar člena


Příspěvků: 3318
Registrace: 12.04.12
S tím schovaným vypínačem... napadlo mne to také. Bohužel výstražné blikače nemám. Ok napojím to přímo, tak jak jsem to chtěl zprvu udělat. děkuji :-)
 
servisak
#28 
Připojení relé
Přidané 12.01.2013 18:38
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
xHackerM napsal:
mara napsal:
Sorry,že vám do toho kecám...není to naopak velká nevýhoda, mít odstavenou zásuvku od proudu bez klíčku?
Já zásuvkou "udržovačkuju" v zimě motorku v garáži, v kempech nabíjím "interfóny", nebo třeba foťák zamčenej s přivřeným káblíkem v kufru třeba do rána... no mít to všechno podmíněný klíčem v zapalování je asi blbost ne?

Taky bych řekl. Já mám i výstražný bez klíčku, je přece ptákovina mít to podmíněný klíčkem, když stojíš v noci u krajnice, potřebuješ blikat a přitom ti automaticky svítí světla. Nebo chceš někam odejít do další vesnice pro benzín a moto ti stojí u krajnice píchlá nebo já nevím, prostě klíček bereš s sebou a moto nebliká - blbost... A ty argumenty, že to někdo na parkovišti může zapnout a vymlátí ti tak baterku... Jo, stát se to může, ale jaká je pravděpodobnost? Mám v moto BikeStartSet, takže když se to stane, požádám někoho o otevření kapoty auta, nahodím to a baterka se mi aspoň minimálně dobije jízdou.

Tak mě napadá... Mildo, jak mi budeš zapojovat tu navigaci? Bez podmínění klíčkem plus schovaný vypínač nebo na klíček?

A kam to asi mám do té tvé elektrárny nacpat hmm.. Leda že bych ti dal rele do topcasu
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
xHackerM
#29 
Připojení relé
Přidané 12.01.2013 19:05
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
servisak napsal:
xHackerM napsal:
mara napsal:
Sorry,že vám do toho kecám...není to naopak velká nevýhoda, mít odstavenou zásuvku od proudu bez klíčku?
Já zásuvkou "udržovačkuju" v zimě motorku v garáži, v kempech nabíjím "interfóny", nebo třeba foťák zamčenej s přivřeným káblíkem v kufru třeba do rána... no mít to všechno podmíněný klíčem v zapalování je asi blbost ne?

Taky bych řekl. Já mám i výstražný bez klíčku, je přece ptákovina mít to podmíněný klíčkem, když stojíš v noci u krajnice, potřebuješ blikat a přitom ti automaticky svítí světla. Nebo chceš někam odejít do další vesnice pro benzín a moto ti stojí u krajnice píchlá nebo já nevím, prostě klíček bereš s sebou a moto nebliká - blbost... A ty argumenty, že to někdo na parkovišti může zapnout a vymlátí ti tak baterku... Jo, stát se to může, ale jaká je pravděpodobnost? Mám v moto BikeStartSet, takže když se to stane, požádám někoho o otevření kapoty auta, nahodím to a baterka se mi aspoň minimálně dobije jízdou.

Tak mě napadá... Mildo, jak mi budeš zapojovat tu navigaci? Bez podmínění klíčkem plus schovaný vypínač nebo na klíček?

A kam to asi mám do té tvé elektrárny nacpat hmm.. Leda že bych ti dal rele do topcasu

Já tam relé nepotřebuju, už jich tam mám dost... Jen by bylo fajn, kdyby to napájelo i bez nutnosti klíčku a ten vypínač mě napadl, protože jsem četl, že někomu vybíjel jen držák baterku... Jak to máš vlastně ty na Helmutkovi?
 
servisak
#30 
Připojení relé
Přidané 12.01.2013 19:21
Avatar člena


Příspěvků: 12395
Registrace: 02.01.09
nejjednodušší varianta přes pojistku přímo na baterku
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
xHackerM
#31 
Připojení relé
Přidané 12.01.2013 19:51
Avatar člena


Příspěvků: 6192
Registrace: 22.05.09
servisak napsal:
nejjednodušší varianta přes pojistku přímo na baterku

Nemám s tím problém... Smile
 
Strana 2 z 2:   1    2  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 104
Členové on-line: 1
MildaPajda

Registrováno: 8,729
Nejnovější člen: ilicz

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.18 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI