siso napsal:
Chlapi stále melieme o tom istom, je tam normálny papierový palivový filter, akurát že sa nedá zohnať.
Kim ti si myslíš, že vidím prvý krát motorku? Sítko tam je, ale to je len pri spodu nádrže pod čerpadlom a za čerpadlom je pal. filter. http://www.advrid...p?t=834239
Asi nebude ľahké zohnať ten filter keď to prerábajú aj v zahraničí, pozrite si odkaz ďalej.
Servisák a ti nečítaš, veď to tam píšem že som to nahradil filtrom z R1100.
Bendik ja mam filter tiež vonku ale čo tam chceš merať?
Zmer ho prosim a nakresli jeho rozmery, staci normalne na papir, zadne technicke kresleni. Bylo by mi divne, kdyby se obdobny nedal nejak sehnat. To, ze to v cizine nejak resi, neznamena, ze se to neda vyresit . Treba fakt to nepujde, ale za pokus to stoji.
Jooo a jeste asi budeme muset vedet, jak velkou propustnost ma mit - kolik mikronu. Skoda, ze se neda najit nejake technicke parametry na internetu, kdyz uz ho nekoupis.
Nekdo tu nekdy psal, ze zkusit dat z 1150, no treba to zkusit pomerit
Takovýhle filtr tam dáš, ale musíš udělat redukci na připojení k přírubě. Originál filtr má z jedné strany (od čerpadla) nátrubek na hadici a ze strany od příruby nátrubek nemá - na té straně filtru je díra do níž jde zase nátrubek který je na přírubě - však už je to popsané výše. Takový filtr asi fakt nikdo nedělá - včera jsem měl hodinu zabořenou hlavu v katalozích od Mahle, Championu, UFI a výsledek = 0, nic vhodnýho na záměnu bez úpravy. Prostě jedině vysoustružit redukci, dát o-kroužek a vhodný filtr (velikostí a propustností) - siso použil z KL145 a funguje mu (sice ho dal mimo nádrž).
Upravil Tonda dne 25.01.2013 08:46
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Takovýhle filtr tam dáš, ale musíš udělat redukci na připojení k přírubě. Originál filtr má z jedné strany (od čerpadla) nátrubek na hadici a ze strany od příruby nátrubek nemá - na té straně filtru je díra do níž jde zase nátrubek který je na přírubě - však už je to popsané výše. Takový filtr asi fakt nikdo nedělá - včera jsem měl hodinu zabořenou hlavu v katalozích od Mahle, Championu, UFI a výsledek = 0, nic vhodnýho na záměnu bez úpravy. Prostě jedině vysoustružit redukci, dát o-kroužek a vhodný filtr (velikostí a propustností) - siso použil z KL145 a funguje mu (sice ho dal mimo nádrž).
hmmm pak tedy najit nekoho kdo tu redukci vcetne tesneni je schopen dodat
chlapci konzultovali jste nejdriv advrider, pripadne jina osmistovkova fora?
jako snaha dobra.. ale tipl bych si, ze uz to nekdo resil
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bendik - nevidím v tom problém - takovou redukci ti udělá každý šikovný soustružník. Když bych to v dílně někomu dělal, tak si to oměřím, zanesu plánek soustružníkovi a je to. Pak sem klidně dám fotku jak to vypadá. Takovejch blbinek se mi už soustružníci nadělali
Vevis - jo je to z osmikila - já už to venku samosebou měl, jenže kvůli palivoměru. Filtr jsem nějak neřešil.
Upravil Tonda dne 25.01.2013 10:14
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ta jsem se zeptal přímo u kováře (Autec) pal. filtr u 800ky je doživotní a na můj dotaz jak často to v historii řešili nebo jeli dobré to raděj nechat po nějakém čase vyměnit řekl že velmi velmi málokdy se stane že by to museli měnit-samozdřejmě za podmínky používání kvalitního paliva.
Ale od spodu!!! Teda vlastne z vrchu. Tou dierou (vo vnútri je oje O-krúžok) sa to nasúva do toho výstupku vo veľkej prírube na nádrži.
Upravil siso dne 26.01.2013 19:13
Kim to je origo, len som nevedel ktorú fotku som dal prvú, tak som to sem hodil a potom dopísal.
Oháňate sa tu doživotným filtrom. Ale ten filter dožije skôr ako moto, si teda myslím. Nemcovi je to jedno, kúpi celé nové, pre neho za pár éčiek, ale kuva mi tu na to musíme robiť.
A to že treba kupovať kvalitný benzín, je tiež dosť alibistické. Je kopu čerpačiek, aj značkových kde môžeš natankovať sajrajt. To sa vám ešte nikdy nestalo, že motorka na ten benzín nechcela ísť. A tak isto v ňom môže biť aj bordel.
Dobre u mňa je to trochu iné, ja som z moto pojazdil všelijakú divočinu.
V Uzbekistane som tankoval z nádoby ktorá sa u nás používa ako smetný kôš, kto vie koľko tam ten benzín mal, možno už nemal ani 75 oktanou. Ale to bol ten asi najlepší prípad lebo som aspoň videl, že je ten benzín číri. Ale čo keď tankuješ na Pamíre z cisterny ktorá tam stojí ešte z afgánsko - ruskej vojny, do tej nevidíš. A najlepší bol ten ich punc kvality. Vylial si trochu benzínu na ruku a nechal mi ho ovoňať. A búchal sa pri tom do hrude že za kvalitu ručí životom. A keď si zatiahol za plyn pod 3,5tis. otáčiek, tak si myslel že je po motore, tak to v chudákovi klepalo.
Pokiaľ sa ten filter nebude dať zohnať z nejakej druhovýroby.
Najjednoduchšie bude, nechať vysústružiť medzikus z O-krúžkom a ten tam dať. Dopojiť čerpadlo a filter vyviezť buď mimo nádrže ako som spravil ja ( pre mňa výhodné pri servise), alebo vtesnať do nádrže.
Tak či onak, ja to dám kamošovi sústružníkovi spraviť ( ale až na jar), aj keď pre mňa je to už nepodstatné, ale mám kopu kamarátov čo to skôr či neskôr budú potrebovať. A potom to bude k dispozícii.
no upřímě -se mi stalo to že by mě na benál něco nejelo jednou tady u nás a to už je 20let; od té doby nic(ČR A) ty když tankuješ v takto rizikových destinacích tak to řešit musíš to je fakt ; divím se ale že BMW které se cachná produkcí motorek pro objíždění zeměkoule cestou necestou tam nedalo primitivní lehce vyměnitelnej filtr vsazenej do hadice někde pod sedadlo.Asi si říkají ,,kupujou to milionáři tak ať ku.vy platí za komplet nová čerpadla"
siso napsal:
Pokiaľ sa ten filter nebude dať zohnať z nejakej druhovýroby.
Najjednoduchšie bude, nechať vysústružiť medzikus z O-krúžkom a ten tam dať. Dopojiť čerpadlo a filter vyviezť buď mimo nádrže ako som spravil ja ( pre mňa výhodné pri servise), alebo vtesnať do nádrže.
Tak či onak, ja to dám kamošovi sústružníkovi spraviť ( ale až na jar), aj keď pre mňa je to už nepodstatné, ale mám kopu kamarátov čo to skôr či neskôr budú potrebovať. A potom to bude k dispozícii.