servisak napsal:
je potřeba celej přední rám ne držák
+ nový brejle
+ přesunutí chladiče
+ nový patky na vidlích a adaptéry na brzdiče
+ v případě zadní 18" pochopitelně spočítat a odladit nový ABS kroužek
+ vyladit tlumiče na změněné zatížení
Je to trošku víc práce, než lidi čekají. Já jsem třeba nečekal, že to bude trvat rok a bude to stát takový šílený prachy. Předělával jsem to snad 3x.
Zadní 18" na 1150 narvat jde ale ne s enduro pneumatikou a prodloužení kardanu je docela obtížná věc. Osobně jsem ještě nic novějšího od 1100 s 18" vzadu (pochopitelně kromě HP2) neviděl.
Mimochodem jen odladění ABS aby fungovalo ve všech rychlostech byl porod. Jeden kroužek fungoval jen v nízkých rychlostech, další házel chyby po překročení 120kmh apod. Adaptéry brzdičů jsme dělali 3x, narazíš třeba na věci, které tě na začátku vůbec nenapadnou - třeba to, že kabelové svazky jsou krátké, že tam jsou trubičky od chladiče, které vadí pohybu vidlí atd atd atd.