To Hicks a spol--ani se nebudu vyjadřovat-zbytečná ztráta času s lidma,kteří mají čas a a zájem se hrabat ve vyhláškách na netu a dělat mazaný pak na foru...takže to beru jako uzavřený.
Jinak Tome,co se týká tvých informací tak samozřejmě máš pravdu,přepokládat je něco jinýho než reálná situace-nicméně si myslím,že o tomhle to je...ta úprava sebou ponese komplikace-určitě i nezdary,ale sám jsi něco podeobnýho absolvoval takže sám víš,že člověk má potom z takovpráce radost.
Něco jinýho je když si ''někdo'' pod pojmem převařit držák představí i podle svých technických znalostí cikána s elektrodou a ěnco jinýho je když se to udělá tak jak se to udělat má... vtomhle problém nevidím.Legislativně snad jedině ta zadní 18''která je patrná i při šetření nehody...
S nastavením to bude samozřejmě problém,ale myslím že by určitě šlo najít fungují pracovní polohu tlumiče.Spíš vidím problém v tom,že přední tlumič nemá šanci tomu zadnímu WP stíhat.....
servisak napsal:
Klíd on si Tomáš plete pojmy stavět motorky na uzavřenou závodní dráhu kde je uplně jedno co tam máš a moto na které přejedeš evropu za 2 dny.... Chci bejt u toho až se něco stane ve švícarsku a pojišťovák zjistí že převařil držák tlumiče a má vzadu 18 a vpředu 21 kolo
Nechci rozdmýchávat nějaký emoce,takže k tomu napíšu jen to,že vyjadřovat se o někom ,že si plete pojmy aniž bys ho znal osobně/profesně je jaksi...dejme tomu neslušný.
Ale to klidně mužeš co jsem napsal zatím si stojím.. Ja se neschovávám za klávesnici , kdyby jsi mi to řekl když jsem u tebe byl s Michalem v práci řekl bych ti to i do očí.. Prostě závodní dráha a veřejná komunikace je rozdíl..
Ale jsi dospělej , plnoletej , svepravnej a vědom si svejch činnu při převaření rámu tak si dělej co chceš je to tvoje..
P.S. Podsedláky se nějaký v inzerci seženou tudíž až to přeřízneš zjistíš že to nefunguje mužeš si koupit jinej a mužeš laborovat jak udělat z BMW motorkosovou motorku...
Já neřikám,že se schováváš to vůbec ne.Spíš mně od tebe tahle odpověď překvapila-čekal jsem od tebe spíš radu(stejně tak jak už jsi mi jednou poradil) nebo klidně odsouzení typu-je to blbost a to z toho a toho důvodu....,ale nečekal jsem,že odsoudíš něco stylem,že nevím o čem mluvím....
Stůj si za čim chceš,je to tvoje věc,nevíš o mě nic ani co jsem kdy kde dělal....Jen pro zajímavost jsem určitou dobu pracoval s člověkěm kterej staví ty tzv. přestavby....,ale od výroby vlastních rámu přes vaření kol(disků) až po úpravy motorů-.prostě vlastní motorky od A do Z,a pak jsem se jen 5 let přímo podílel na vývoji a stavbě supermoto motorky,která vyhrála republiku...
Ale jak řikáš nevím vůbec o čem mluvím,protože tohle je BMW a je to úplně ale úplně něco jinýho.......
Zima se asi projevuje- nevim proč každý téma vede k těmhle zbytečnejm kecům... a narážkám.
Pokud jste teda někdo jako TomášTT něco takovýhlo podnikli nebo o tom uvažovali,zjištovali a třeba i nedokončili tak prosím o info s čím jste se potýkali...nebo o konkrétní důvod proč to nelze použít a udělat.
No a když se nci nedozvím tak to prostě zkusím a dám Vám vědět jak to dopadlo a kdyby to náhodu fungovalo tak to ani psát nebudu pač by jste mi to nevěřili ,takže napíšu jen v případě nezdaru....
V poho jen jsem chtěl říct,že nejsem uplnej Eman kterej se v noci přehazoval na posteli a vymyslel si nějakou koko..nu se kterou bude prudit lidi na foru... )
Rozhodně v tom co píšeš je kus pravdy...a to podle mě hlavně proto že ten řpedek nebude stíhat zadku od WP a stejně by se musel nějak řešit a pak už neni takovej rozdíl jestli se koupí jeden nebo dva-to je důvod proč zatím zjištuju a ještě jsem se do toho nepustil...
TomR1 napsal:
V poho jen jsem chtěl říct,že nejsem uplnej Eman kterej se v noci přehazoval na posteli a vymyslel si nějakou koko..nu se kterou bude prudit lidi na foru... )
Rozhodně v tom co píšeš je kus pravdy...a to podle mě hlavně proto že ten řpedek nebude stíhat zadku od WP a stejně by se musel nějak řešit a pak už neni takovej rozdíl jestli se koupí jeden nebo dva-to je důvod proč zatím zjištuju a ještě jsem se do toho nepustil...
Myslím, že jistější výsledek zaručí koupit HP2 a upravit ji na dálkové cestování, než R1200GS radikálně předělávat do terénu.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Petr RSV: no blbý je akorát to, že podsedlovka HP2 neunese moc velkou zátěž, takže spíš je to na takové lehčí cestování. A ten základ sám o sobě je docela drahý a musíš ještě asi vyměnit zadní ráfek za 18" apod. Taky to není levná cesta ale bez diskuze vznikne motorka, která je super.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak HP2 u mě něpřipadá v úvahu a má to několik důvodů:
1.prostě nechci měnit moto
2. HP2 se mi nelíbí ani ani ani malinko...
3.Cena HP2 a její případný úpravy je pro mě hodně peněz který raději projezdim na svej GS...a mezi náma si myslím,jak psal i Servisák kdybych nakonec zainvestoval do tlumičů a už mam 21'' a dal 18'' vzadu tak se na hranice takové motorky asi jentak nedostanu(když nebudu stim chtít jezdit motocross)
TomR1 napsal:
Tak HP2 u mě něpřipadá v úvahu a má to několik důvodů:
1.prostě nechci měnit moto
2. HP2 se mi nelíbí ani ani ani malinko...
3.Cena HP2 a její případný úpravy je pro mě hodně peněz který raději projezdim na svej GS...a mezi náma si myslím,jak psal i Servisák kdybych nakonec zainvestoval do tlumičů a už mam 21'' a dal 18'' vzadu tak se na hranice takové motorky asi jentak nedostanu(když nebudu stim chtít jezdit motocross)
Tom
Jaké jsou vlastně parametry WP který máš k dispozici, jen pro představu, jaký rozsah pružin je v nabídce k tomu tlumiči? Nevím bohužel jak u 1200GS, ale na 11XX bývá vzadu typicky 140-170N/1mm. Jak se kryje v nabídce WP pro KTM požadovaná síla s pružinami pro R1200GS? Jen orientačně by to mohlo pomoci pochopit, v jakém rozsahu pracuje pružení i tlumení na WP ... Jestli jsou hodnoty pro pružinu podobné, je možná šance, že nebudeš úplně mimo i na útlumech. Určitě tu bude hrát roli celková délka vidlice, i poměr délky ramene před a za úchytem tlumiče. Přiijde mi, že KTM má vidli delší než Báwo. No koumej a schválně dej vědět svoje poznatky, třeba i jen o síle WP pružiny.
Za sebe odhaduji, podle délky páky, i masivnější konstrukce KTM tlumiče, že bude navržený na o řád vyšší síly, než u BMW. To by znamenalo, že by byl...tvrdší.
Nemužu právě bohužel dohledat tvrdost pružiny,každopádně jsem měl připravené Hyperpro-až budu mít tlumič WP z KTM vyndam pružinu a nechám si udělat charakteristiku pružin na grafy a porovnám to...to neni takovej problém.
Kyvka je určitě delší-jediná výhoda vidim v tom,že tlumič je konstruován na uchycení bez přepákování-stejně jako je tomu na BMW nebo Husabergu....celková délka těla tlumče je u WP o 1cm delší....To je v celku řešitelnej problém a relativne velice snadno už díky konstrukci zadní podsedlovky na GS-v podstatě,když jsem se nad tím opravdu pořádně zamyslel-je to z celý tý anabáze to asi nejsnažší...
Já pořád věřím v tom že vzhledem k tomu jak obrovskej rozsah nastavení má WP na KTM musel by se dát naladit do dobrého nastavení i pro BMW...o tom jsem prostě přesvědčenej-otázka která mě víc trápí a je co s předním tlumičem???
Myslim,že to je hlavní plusovej argument pro pořídit sadu od Ohlinse,Bituba nebo podobně...