To tu trochu oživím, s jakou přesností to funguje,. Mě to ukazuje 2.1 předek a 2.5 zadek , ale když to chci dofouknout na pumpě tak mám hodnoty správny tedy 2,4 předek a 2,9 zadek. Kontrolováno na více místech a výsledek vždy stejný. Dá se to nějak resetovat nebo seštelovat ?
Karlovarak BMW R1200 GS Adventure
Včera jsem to řešil - borec sundal gumu a říká - jé, vy tu máte senzor tlaku.
Říkám - stejně skoro nefunguje, asi baterka.
Borec neváhal - nožem sloupl tu gumu či co z baterky, já skočil vedle do OK, vypáčil baterku (oba kontakty byly nabodované) a vsunul novou.
Napájet kontakty nešlo, tak přihodil navrch podložku, aby přesahovala obrys snímače, stáhl izolační páskou a za pár minut a 69 Kč znovu vidím tlak zadního kola
Upravil Suky dne 17.08.2016 19:11
no taky mě to letos čeká...obě čidla po smrti...teď jsem ve fázi kdy si před sebou obhajuju tu mordu za nový čidla.... ale tohle bych mohl před koupí vyzkoušet.
Má někdo zkušenost s touto výměnou baterií?
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Baterka je na kontakty z výroby bodnutá, aby nedošlo k uvolnění a následnému přechodovému odporu a ztrátě funkce. Ve videu letují jen + pól. Osobně bych naletoval tenký drátek na spodní - pól a na - pól baterky - takže kdyby se náhodou baterka pohnula nedojde ke ztrátě napájení. + pól pak přiletovat a následně tavnou pistolí utěsnit stejně jako ve videu. Myslím si že to musí v pohodě fungovat.
Upravil Pekelnik dne 27.03.2017 20:01
Od 8.2.2019 www.german-sh.it
Doporučuji použít baterii do plošných spojů (s kontakty), třeba https://www.ges.c...01133.html
Spodní kontakt se často při opravě nepájí, kontakt je podpořen odstředivou silou.
Ale drátek nemůže uškodit.
Rozhodně utěsnit, já to neudělal a není to ono, vlhké ráno znamenalo zhoršení přesnosti.
Ono mi navíc poškodili to těsnění, takže jsem musel každý den dofukovat.
Takže už mám čidlo venku a udělám to znovu a pořádně...
Upravil Suky dne 27.03.2017 22:03
Pekelnik napsal:
Baterka je na kontakty z výroby bodnutá, aby nedošlo k uvolnění a následnému přechodovému odporu a ztrátě funkce. Ve videu letují jen + pól. Osobně bych naletoval tenký drátek na spodní - pól a na - pól baterky - takže kdyby se náhodou baterka pohnula nedojde ke ztrátě napájení. + pól pak přiletovat a následně tavnou pistolí utěsnit stejně jako ve videu. Myslím si že to musí v pohodě fungovat.
Na baterku by se NEMĚLO letovat. Proto je kontakt z výroby nabodovanej a letuje se ten kontakt do tišťáku. Protože při ohřátí baterky hrozí její zničení. Bodováním se nestačí ohřát. Je lepší koupit baterku s nabodovaným kontaktem a ten pak letovat na upravený originál kontakt,co zbyl v senzoru.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Samozřejmě že baterie není dobré ohřívat a to žádnou, proto volba s již bodnutými plíšky které jsou připravené pro letování je nejlepší. Díky za upozornění. Na tule variantu jsem úplně zapomněl i když se tyto baterie s kontakty používají drahně let.
Od 8.2.2019 www.german-sh.it
Dneska jsem to risknul a čidla objednal... až dorazí dám echo jestli půjdou spárovat... někdo musí bejt ten první vůl
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Zkousel jsem je, asi pred rokem. Nikde to nenaparovali, ani v pneuservisu ani na diagnostice. Ty cidla se zdaj uplne mrtvy.. Dej vedet, jak to dopadlo.
Doplňky a díly na BMW GS:https://mojegs.cz Online ceník BMW dílů:https://mojegs.cz...h-dilu-bmw
welli napsal:
Zkousel jsem je, asi pred rokem. Nikde to nenaparovali, ani v pneuservisu ani na diagnostice. Ty cidla se zdaj uplne mrtvy.. Dej vedet, jak to dopadlo.
To jsem potřeboval slyšet
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Tak zatím to vypadá dobře, tlak ukazuje a zdá se, že správně.
Vyhodil jsem starou baterii a nachystal si novou, s "nožičkami".
Pod baterií je ještě jakási bílá hmota, tu neodstraňovat, kryje plošák.
Připájel spodní nožičku pomocí krátkého tenkého vodiče (lanko by bylo lepší - pružnější).
Schválně jsem to napájel mimo obvod baterie, aby spoj nezavazel.
Zatlačil baterii na místo a připájel horní kontakt
A zalil lepidlem tavnou pistolí.
Horké lepidlo jsem zvolil, protože pěkně zatéká, slévá se a lepí.
Měl jsem trochu obavy s přehřátí baterie, tak jsem to napoprvé zalil jen tenkou vrstvou a posléze zalil vrchem.
Když o tom uvažuji, možná ani nebylo třeba letovat, stačilo by asi i použít normální baterii, protože ty původní kontakty baterie byly pružné, baterie byla na kraji pod tlakem toho horního kontaktu, ale přece jen zichr je zichr.
Použil jsem baterii Renata, bo jako jediná garantovala teplotní rozsah.
Dnes odzkoušeno a funguje!
Upraveno: imagehosting.cz mi vyměnil poslední obrázek, musel jsem ho nahrát znovu!
Upravil Suky dne 09.04.2017 11:19
Suky napsal:
Tak zatím to vypadá dobře, tlak ukazuje a zdá se, že správně.
Vyhodil jsem starou baterii a nachystal si novou, s "nožičkami".
Pod baterií je ještě jakási bílá hmota, tu neodstraňovat, kryje plošák.
Připájel spodní nožičku pomocí krátkého tenkého vodiče (lanko by bylo lepší - pružnější).
Schválně jsem to napájel mimo obvod baterie, aby spoj nezavazel.
Zatlačil baterii na místo a připájel horní kontakt
A zalil lepidlem tavnou pistolí.
Horké lepidlo jsem zvolil, protože pěkně zatéká, slévá se a lepí.
Měl jsem trochu obavy s přehřátí baterie, tak jsem to napoprvé zalil jen tenkou vrstvou a posléze zalil vrchem.
Když o tom uvažuji, možná ani nebylo třeba letovat, stačilo by asi i použít normální baterii, protože ty původní kontakty baterie byly pružné, baterie byla na kraji pod tlakem toho horního kontaktu, ale přece jen zichr je zichr.
Použil jsem baterii Renata, bo jako jediná garantovala teplotní rozsah.
Dnes odzkoušeno a funguje!
Upraveno: imagehosting.cz mi vyměnil poslední obrázek, musel jsem ho nahrát znovu!
Krásná práce!
Four wheels may gets you there, but two wheels will made the journey memorable.....
Na posledním obrázku je vidět na levé straně poškození těsnící gumy.
Nevím, jak to v prvním servisu dokázali, předpokládám, že to narvali na silu.
To těsnění je gumový váleček, který se po přitažení upevňovací matky ventilu roztáhne po obvodu a těsní.
Pravděpodobně po demontáži zůstane zdeformovaný (roztažený na středu) a přesahuje obvod díry v ráfku, takže lze poškodit.
Asi je nutno ho před zpětnou montáží opatrně narovnat, BMW ho neprodává zvlášť a musí se koupit v sadě za 8 stovek.
Bacha na to, ne každý má štěstí na hodného servisaka Milana jako já