Klucii, kdy ty kufry budou? V katalogu nemeckeho touratechu je uz vidim, ale porad nejsou v eshopu
Dle katalogu nejsou o tolik drazsi od ZegaPro, takze bych koupil spis tyhle dvojky. se mi zdaji byt nejake domyslenejsi.
Je to tak, bez puku... Mi se tohle libi vic. Navic se mi libi ty nity, na ktere se primo pricvakne "accessory plate". Proste uz je to hodne vychytane. Juki na katalog touratechu, od strany 1090 zacinajy prave timhle. Jeste ve ctvrtek jsem byl presvedcen ze jedu pro prvni zegy, pak jsem dorazil do TT a tam byly ty Pro, tak me to tolik nahlodalo ze jsem ejste nic neobjednal, misto toho zasedl na net a koukl znovu na katalog a tam nasel tyhle dvojky a napsano ze budou v 2013. Jen ne ze kdy. A maji to tam i naceneno... O slabych par euraku vic nez puvodni Zega Pro.
Kufry budou představené veřejnosti na Travel Eventu v Niedereschachu za 14 dnů, produkce by měla naběhnout v červnu ale já o tom trošku pochybuju, protože se čeká na výsledky testu dvou lidí, kteří je mají na jisté rozsáhlejší adventure cestě a myslím že za 14 dnů se nevrátí resp. že tam budou chtít nějaké úpravy a změny. Uvidíme.. Kufry jako takové jsou ve výrobě, jde spíš o tu konstrukci úchytného mechanismu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Vím, že teď píchnu do vosího hnízda, ale zeptám se zda by šly ty kufry napasovat na držáky SW Motech?
Byl jsem včera u vás na krámě a kolega mi to rozmlouval kvůli únosnosti. Zároveň mi říkal, že by snad šla objednat varianta bez nanýtovaných ploten a přizpůsobit je držákům.
Psal jsem ti teď před pár minutama na to samé odpověď do SZ.
Ne, nedaly. ZegaPro2 se nedají objednat jinak než z výroby smontované - takže je celkem jedno, kdo je výrobcem těch nosičů ale musí mít průměr trubky 18mm a musí mít tvar jako používá Touratech asi 20 let. Takže pokud ti SW Motech dodá nosiče s naším "rámečkem" tak je použít klidně můžeš (když si budeš jistý, že to není z tenkostěnného materiálu - jako použili na nosiče kufrů na KTM 690 a lidi se divili, proč se ty nosiče ohýbají a kroutí). Ale rozměr je pevně daný.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
rick: Ano, pochopitelně. Mám tady na krámě na 1200GS normální držáky a můžu na to nasadit stařičký Zega, novější ZegaPro i nejnovější ZegaPro2 podle libosti.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
rick: máme je tady, tak si udělej někdy výlet a prohlídneš si je, jak a v čem se liší, jak mají udělaný to těsnění víka s jiným profilem atd atd. I ten systém nacvakávání držáků je pěkný. Chce to vidět v reálu.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Ty vika jsou o dost lip vymyslene, o tom zadna, uchyceni taky super, bohuzel kdyz jsem kupoval ja kufry, tak se to porad posouvalo, az jsem skoncil u klasickych zega pro Po vylete na italske sotoliny ty svoje "stare" asi moc lehce neprodam
Jinak chci ti vlastne jen rict, ze ty nove Pro2 jsou fakt dobra evoluce.
Tome prosimtě mohl bys mi mvysvětlit co znamená mají o dost větší nosnost?? že unesou chlapa 86 kg?nechci rejpat ale myslím že kalsickej puk vydrží uplně to samé a možná i víc když tyhle nové se sami odepínaj kolik samoodenutí to vydrží než se ten zámek ochodí a bude se to odepínat samovolně pořád??
neber to tak že rejpu či nemám kufry od vás a ani bych je asi nehctěl ale jen mě to tak zajímá?
magoss: nosnost je vyšší oficiálně o 10kg. Nejde o tu metodu upínání ale o zpevnění zadní stěny kufru. Když se podíváš na jakékoliv kufry jakéhokoliv továrního výrobce, tak tam je uvedená nějaká maximální nosnost - obvykle mnohem menší, než je realita ale výrobce se tím jistí, že když naložíš kufr konzervami odspodu až nahoru a pojedeš po nějaké cestě kde to bude házet, tak si pak nepřijdeš stěžovat, že máš zadní stěnu prohnutou nebo zdeformovanou nebo jsou na ní vymačkané rámečky apod. Tady to je zesílené díky tomu mechanismu uchycení a stěna je pevnější.
Jinak nevím o tom, že by se ty nové "samy odepínaly". To má být jako co? Dole to je uchycené v kovovém "háku" a nahoře je masivní lišta. Neexistuje možnost že by se to "samo" odeplo. Je to zamčené zámkem a klíček NEJDE vyndat pokud to není v zamčené poloze. To znamená, že kdybys chtěl aby se to SAMO odeplo, tak musíš mít víc klíčků (normální je mít jeden pro všechny zámky), sundat je z kroužku, nechat zastrčené v zámečkách kufrů a čekat, že nějaká nadpřirozená síla zvedne tu kovovou páku (kterou jistí poměrně silná pružina v zavřené poloze). Je to asi tak stejně pravděpodobné, jako že se ti otevřou za jízdy zamčené dveře u auta.
Detail spodních háků (vymezovací gumy se dají zkrátit podle stavu rámu (některé starší jsou zdeformované a výškou té gumy se dá nastavit přesný rozměr)
Horní úchyt - materiál je 3.5mm nerez
Otevřený (vyklopený) horní úchyt. Pro otevření se musí: odemknout zámek (ten je dělaný tak, že nejde vyndat klíček pokud zámek není zamčený - pokud máš klíček na kroužku tak s motorkou neodjedeš s nezamčenými úchyty kufrů). Potom se zatáhne za tu kovovou páku jištěnou pružinou a ta otevře závoru (je vidět na fotce). Lišta která jistí horní trubku nosiče se vyklopí dopředu a kufr se vyklopí směrem od motorky. Pokud je zamčený zámek, tak jediná možnost jak to sundat je zlomit tu závoru nebo zlomit jazýček na té horní liště nebo ohnout ty packy co drží rámeček. Všechny tohle je myslím dost nereálné. Všechny části jsou z nerez oceli 3.5mm a poměrně velké plochy. *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tome děkuji za vysvětlení a fotodokumentaci:-)
jinak s tím uoadnutím jsem to myslel tak když jsi napsal (Při pádu se to má při určité síle otevřít a kufr vypadne. ) víš proto jsme to napsal tak že když se to opotřebuje po nějakém množství pádů a a nebo po nějakém větším pádu poškodí tak by mohlo docházet ke strátě kufrů ne?? jen takovej selskej rozum a nedůvěra k něčemu novému :-)
TomasTT napsal: Při pádu se to má při určité síle otevřít a kufr vypadne.
Co se týká zátěže, tak to má zvládnou dvojnásobné zatížení než kufr s puky.
Ceny ještě nezveřejnili a asi bude záležet na počtech, v jakých se to bude vyrábět ale odhadl bych to, že ten rozdíl oproti stejnému kufru s puky a destičkou na držáky nebude moc velký, můj odhad 5-10%. ZegaPro se prodávají v rozpětí 6200 - 8100, s puky smontované z výroby 7800 - 9700. ProPlate destička vyšla na 670Kč.
Jinak to, že na fotkách jsem dal černý, neznamená že se nedělají stříbrný - v textu to je, dělají se stříbrné klasické (broušený hliník), stříbrně anodizované a černě anodizované. A verze s puky zůstává ve výrobě stejně jako stále dodávají i staré Zegy za 5600Kč
Oficiální informace je: maximální zátěž bočních kufrů 15kg, maximální rychlost jízdy s bočními kufry 130km/h. Nemám po ruce BMW kufry abych to ověřil ale myslím, že to bude hodně podobné.
Každý kdo má zdravý rozum asi ví, že do těch bočních kufrů nejde naskládat 40kg náhradních dílů do motorů a myslet si, že to kufr, rám nebo úchyty na motorce vydrží. Ale protože lidi zdravý rozum nemají, tak se tam dá samolepka s varováním a je to. 15kg je max.
Podle mě je ZegaPro2 nejpevnější kufr, jaký znám, ta zadní stěna je mimořádně tuhá. Na zavřený kufr si v pohodě na tu zadní stěnu stoupnu a s mými 110kg se u normální zegapro zadní stěna propruží - cítím jak není tuhá, u zegapro2 se ani nehne.
Jinak jak před časem psal Emil že každý řemeslník musí vidět jak ten spodní úchyt musí prasknout, tak před vánoci měl touratech v továrně kufry s najetými 70 tisíci km a do jara bude na nich najeto kolem 100 tisíc. Aktuálně jsou v Etiopii. Pochopitelně že nic nikde neprasklo. Jsou celkem pobouchaný, pádů měly desítky ale jsou pořád vodotěsný, celkem nezborcený a ten mechanismus úchytu se osvědčil. Jak dostanu fotky tak je zveřejním.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...