TomasTT napsal:
Podle mě to BMW vůbec nebude řešit. Nepochybně plní Autec podmínky smlouvy, prodává to, co má prodat a zbytek je jejich věc. Salon mají, díly objednávají a co víc BMW zajímá. Je to pro ně jen dealer se statutem importéra, není to firma vlastněná BMW. Bohužel jsme asi moc malý trh.
Jinak s tou asistencí Yamaha mám osobní zkušenost taky a rozhodně není pravda že zrovna takhle značka má fungující asistenční služby zadarmo v celé evropě. Potřebovali jsme to ve Francii na kamarádově nepojízdné motorce a nemít pojištění, bylo to neřešitelné. Na bezplatné asistence jakékoliv značky bych se radši už vůbec nespoléhal a pokud nedostanu do ruky opravdu separádní asistenční evropskou kartu, tak nějaké seznamy dealerů v knížce nemají vůbec žádnou hodnotu.
Náš zákazník měl před asi 14 dny problém v Německu, měl německou asistenční kartu a třeba až pátá odtahovka přijela s vlekem na motorku i když si všechny nechaly nadiktovat VIN a všechny možné údaje. Pak stejně musel zaplatit 160EUR protože to byla asistence "nad rámec podmínek" nebo co....
Chci jen ric ze je desne populisticke napsat ze XJR stoji polovinu BMW a asistence byla zadarmo. Ta Yamaha stoji stejne jako BMW a asistence v praxi neexistovala, takze dokud to clovek nevyzkousi v realu...
Asistence by mela fungovat tak, ze motorka se dopravi do nejblizsiho servisu BMW. Rada dealeru ale tu asistenci nema ale pri vyuctovani zarucni opravy maji proplatit cely ucet za odtah, pokud nebyli schopni zajistit svoji odtahovku. Treba nekteri vubec nepracuji o vikendu, takze kdyz se neco stane a odveze to ADAC, tak ten dealer to zakaznikovi musi proplatit. Totez by mel delat Autec a vim ze to delaji. Jediny problem je v tom, ze nekdo zustane s motorkou u Lince a chce aby mu zaplatili odtah do Prahy i kdyz ma nejblizsiho dealera treba 50km v Rakousku. To je problem.
myslým, si taky že to nebude řešit ale nadruhou stranu je lepší udělat cokoliv než neudělat nic čili přikláním se k bigrovi něco by se udělat mělo ovšem jsem na tom s němčinou jako on tak že pokud je tu ještě někdo kdo jen nekváká ale je ochoten i něco udělat a dokonce by byl schopen i něco vyšprechtit věřím že to nějaké plus přinese všem a podpora jak vidím tu nebude malá tak že řekl bych výzva všem kdo měli něco k tématům servis autec a pod --UDĚLÁTO PRO TO NĚCO VÍCE NEŽ JEN PÁR ŘÁDEK NA FORU KTERÉ ZMIZÍ NĚKDE VZADU ????
z BMW GS vedou 2 cesty bud to to zabalit a nebo KTM , tak sem to NEZABALIL !!!
Tomáš TT má IMHO pravdu. Do jiného vlákna na tomto webu jsem docela nedávno napsal tohle:
Já osobně jsem byl péčí AuTecu o zákazníky fascinován do té míry, že jsem krátce po koupi motorky napsal obsáhlý e-mail hlavounům BMW Motorrad. O účinnosti takového kroku bych si ale nedělal přehnané iluze, byť krátce poté (mohlo jít o náhodu) byl Jakub Hruška odvelen z místa přejímacího technika u motorek.
BMW ale logicky bude posuzovat úspěšnost importéra ve vzdálené asijské zemi:-) hlavně podle prodejů. Pokud jdou motorky v ČR na odbyt, tak je asi dost spokojených zákazníků(...)
Podle mě má smysl jediné: důsledně utrácet peníze jinde než v AuTecu a šířit povědomí o negativních zkušenostech mezi známými, o kterých víte, že uvažují o nákupu motorky BMW
Reálná vyhlídka na lepší budoucnost spočívá paradoxně v tom, že pokud bude AuTec prodávat motorek čím dál víc, vezme mu BMW Group zastoupení a přidělí ho své pobočce, podobně jako se to stalo s auty. AuTec by se pak stal normálním dealerem. Ale že by se BMW rozhodlo k radikálnímu řezu na základě několika stížností, to ne.
Nějaký dopis přímo na vedení BMW už tady proběhl (myslím v ČR), další stížnosti řešili někteří bývalí prodejci apod. Proto si myslím že to je BMW víceméně fuk, hlavně že se prodává... Jsem v tom ohledu pesimista. Každopádně občas Autec překvapí něčím hodně dobrým (třeba ceny ND) a já osobně na ně nemám proč nadávat, velký problém jsem tam měl jen jednou a řekl bych že to nebylo dané firmou ale lidskou chybou.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Vidíte a já si celou dobu myslel, že tak velký a úspěšný firmě jako je BMW záleží na spokojenosti zákazníků i u 10ti milionovýho státu (a co si budem povídat, sme stát snobů a machýrků a těch BMW hlavně těch luxusních se tady prodá habakuk) ale je možný, že k majitelům X5 se v AuTecu takhle nechovaj i když o tom dost pochybuju. Měl sem M3 a u nich sem byl jen jednou, ale co mi tam předvedli po měsíční objednací lhůtě bylo napřesdržku (my Vám to neprodali, to je špatně diagnostikovatelná závada, která nás bude stát spoustu času, teď není vhodná doba, musíme Vás přeobjednat, atd.) u Bychla sem šel na řadu za 3 den a druhej den to bylo hotový. Jak píše Tomáš TT je to hlavně o lidech, ale proč BMW kouká jak jim lemplové z AuTecu prasej pověst, já vim, že jim nemůžou nařizovat jaký zaměstnance maj přijímat, ale mohli by jim aspoň pohrozit ať si dávaj bacha na licenci. Určitě tam schopný lidi budou, když to dotáhli takle daleko, ale na úrovni bigošů až ke střednímu managementu jsou to samý blbci (alespoň podle zkušenosti mý a několika mejch známejch, který jsou ujetý přes BMW auta). Tak asi tak.
TomasTT napsal:
Nějaký dopis přímo na vedení BMW už tady proběhl (myslím v ČR),
No ja som sa domahal spravodlivosti az v Mnichove a domohol som si akurattak sklamanie, frustraciu a prd borovy - v Mnichove sa s mnou nikto ani nebavil, nedostal som sa ani cez sekretariat a poslali ma doriesit si to tam, kde mi motorku dojebali. To je asi ako vratit sa k zubarovi, ktory vam kvoli nekompetentnosti vytrhol zdravy zub, na opakovanu opravu toho spatneho - to by si snad musel niekto robit prdel....
Ja osobne som v oficialny servis i zastupenie BMW absolutne stratil doveru - moja nova moto, ak by to bola funglovka, zarucene nebude BMW od ofiko dealera...a bohuzial nie som jediny s takymito skusenostami a rozhodnutim.
Já mám u svého nového F 800 GS naprosto stejný problém jako měl Milan ( nešel nastartovat motor - hláška EWS) stalo se mi to včera 100 km od baráku.Odvoz dodávkou jsem si musel sehnat a zaplatit sám a zítra fičím do Vídně do servisu - už podruhé se stejným problémem za 3 měsíce...!!!! Nevím nevím, jak je to s pověstnou kvalitou a spolehlivostí u BMW...
a co je to za chybu?
BMW R1150GS ('02), BMW F650 GS Dakar ('01), Honda CB600F Hornet ('00), KTM 250 EXCF ('07) a ted uz i LR Defender 110 '97 momentalne v restauraci
Vy mi teda strašíte s tím EWS....kua. Za dva týdny jedu do Ruska na 12tce, a jestli mi tam soudruh Bawor napíše EWS a podá mi pravici tak sem nahranej+mega na..nej.
Není nějaká finta jak to zprovoznit alespoň do nouzovýho režimu?
Pokud se nemýlím, je to chyba snímací antény imobilizéru. Není to neznámá věc, objevovalo se to i na prototypech a nechápu, proč s tím fabrika nic nedělá. Našemu "šéfovi" na testovací cestu před více než rokem, dali rovnou zásobu náhradních antén a přímo to je v cestopisu na stránkách BMW - ... dříve jsem musel vozit spoustu náhradních dílů, dneska na africkou cestu stačí vzít náhradní antény EWS, benzínové čerpadlo a sady na opravy pneumatik...
Díky Tome, právě jsem o tom založil novou tému v 12tkách ...
Zítra si vyzvedávám rezervní EWS a měním šrouby za imbusy, aby to šlo na cestě vyměnit bez odvrtávání. Dík za info