Suky napsal:...
Stran odběru Galaxy -> ze tří zdrojů do zapalovače, které o sobě tvrdí, že dají 1A a více, dokáže při zapnuté navigaci opravdu nabíjet jen jeden. Ale ten je tuším dokonce 2.1 A...
K doplnění předchozí informace stačí jen přečíst poslední větu, zbytek je omáčka:
Nedalo mi to a má to (tedy alespoň pro mne) překvapivý konec.
Mladý poznamenal, že u nabíječek dělají problémy hlavně kabely.
Jsa elektrikář amatér jsem si myslel svoje, přece vodí nebo nevodí.
Ale vzal jsem tedy čínský USB kabel co jsem dostal k čínské autonabíječce, která i přes deklarovaných 1A není schopna SGS3 nabíjet a vrazil ho do ověřeného zdroje 220V/USB, který s kabelem od NOKIA nabije SGS3 z 0 na 100% za dvě hodiny a fakt, s tím kabelem přibylo jen 1% za hodinu!
Vzal jsem kabel NOKIA a vyzkoušel jsem s výše uvedenou do té doby nefunkční autonabíječkou, vytáhl jsem ještě jednu takovou 1A koupenou v Anglii s kabelem neznámého původu a obě v pohodě kabelem NOKIA nabíjely!
Nerozumím tomu, nabíječky jsou tedy OK, chyba je v kabelech. Oba přitom mají kromě datových drátů zapojené zem i plus. Že by použili nějaký mikroprůřez? Nebo aušusové konektory? Přitom nabíječka na moto i s kabelem je také čínská a nabíjí perfektně.
Takže na SGS3 stačí 1A a pokud vám nabíječka špatně nabíjí zkuste jiný kabel, možná raději dva :-)