slonci: kdekoliv asi.. Pokud ta nabíječka nemá správný štekr, tak se dá předělat. Takhle předěláváme CTEKy, protože ty jí nemají. Jak bylo napsané mockrát - je rozdíl mezi nabíječkou a dobíječkou, ne všechny umí gelové baterie a jen opravdu některé se dají použít na zásuvky nových bmw (které jsou řízené canbusem - 1200GS, 800GS...).
U 1150 tě to moc nezajímá, zásuvka je prakticky napřímo, ale jen volit typ a jestli to má umět i gel. Pokud se člověk chystá vyměnit za rok motorku, nemá smysl kupovat něco, co mu nebude fungovat s novou motorkou...
Ja mam dobijacku od BOSCHa tu automaticku, a mam ju po kupeni 2 novych baterii behom 6 mesiacov stale zastrcenu v motorke ( 1100GS ), brambora mi zerie baterku, konkretne alarm ( vypnuty ) ako aj GSM modul, relatko od pridavnych hmloviek a po merani vypnutej motorky z baterky ide celkom pekna stava von a po prepocitani ( nepocital som to ja ) ju to vyslaha asi za 14 - 18 dni. Odkedy mam na motorke dobijacku napojenu cez zapalovacovy konektor tak neviem co je baterka. Ozaj tu dobijacku mam na casovych hodinach a bezi to asi iba 8 hodin denne.
Tome, pověz mi jaká je teda vlasně vhodná dobíječka (typ) na 12stku s canbusem, abych to na zimu moch zapojit. Fritec sem tu nějak nenašel.
říkám si hurikán
tak Tome, poraď jakou udržovačku teda pro 12stku?
esli dobře rozumim tak buď přepojit zásuvku jen přes pojistku a používat libovolnou udržovačku nebo original BMW udržovačku za 3 litry?
říkám si hurikán