Bendik napsal:
pocitej ze potrebujes jinou palivovou mapu na ten konretni ladak
a jak ji tam dostanes?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
s palivovou mapou bych si moc tezkou hlavu nedelal, u karburatoru byl problem s chudou smesi kdyz se tam dal otevreny ladak a propustny filtr, ale tady by si strikacka mela vesmes poradit, pokud se nemylim, jinak pak by slo jen o vyhlazeni prubehu.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
palivova mapa se snad vubec u 8kyla neresi?
PC jednotka strikacky si dokaze poradit i s 76OCT benzinem takze nejaky lepe pruchozi vyfuk asi je OK.
moje zkusenot je ze po pridani ladaku jde lepe od spoda. ten rev me ale taky trochu stve, kdyz jedes nekde po lese, tak to posledni je aby mi to tam rvalo!
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
jjj palivovou mapu vubec neresis, sem se ptal i v servise , teda alespon u Akrapa a Remusu
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
nevim jak ostatni vyfuky ale ten Akrap je primo jednak od BMW a pro BMW delanej a bylo mi receno ze nepotrebuje zadnou upravu palivove mapy.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
nevim jak ostatni vyfuky ale ten Akrap je primo jednak od BMW a pro BMW delanej a bylo mi receno ze nepotrebuje zadnou upravu palivove mapy.
hlavne by mne zajimalo, kdo ti tu mapu upravi
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jinak vim ze se upravovala palivova mapa a to nekdy v pulce roku 2010 a to z toho duvodu, aby pri uplne vypnutem plynu a treba sjezdu z kopce mohl dal motor jet na jednicku a nemusel si porad spojkovat i v malych rychlostech, dali tam trochu vic benzinu od te doby je narust spotreby o 0,3l.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Laďák jsem koumal, koumal a pak se na to vyprdnul ... na KTM mi laďák trochu rozhodil motor, ale to byl karburátor ... Dneska jsem se po zimě projel a ten zvuk origo je v pohodě.
Můj favorit byl Akrapovič, ale hmotnostní rozdíl minimum, výkon +0 a cena drsná ... takže trochu zvuk a trochu vzhled no :-)
/Flare
haus1 napsal:
Z prilozeneho obrazku je patrne ze jakekoliv zvyseni vykonu nebo zlepseni jizdnich vlastnosti nemas pri vymene samotne koncovky sanci poznat.
Jedinj smysl vymeny koncovky, jak zminil hicks, je ze muzes dat symetricke kufry. Jinak si v nicem nepomuzes.
haus1 napsal:
Z prilozeneho obrazku je patrne ze jakekoliv zvyseni vykonu nebo zlepseni jizdnich vlastnosti nemas pri vymene samotne koncovky sanci poznat.
Jedinj smysl vymeny koncovky, jak zminil hicks, je ze muzes dat symetricke kufry. Jinak si v nicem nepomuzes.
Asi tak .
U Kaceny byl jeste rozdil v odvodu tepla, takze ladaky tolik netopily jako original.
Bendik napsal:
pocitej ze potrebujes jinou palivovou mapu na ten konretni ladak
a jak ji tam dostanes?
No veme mapu , dá ji do nádrže a hned je to palivová mapa
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
haus1 napsal:
Z prilozeneho obrazku je patrne ze jakekoliv zvyseni vykonu nebo zlepseni jizdnich vlastnosti nemas pri vymene samotne koncovky sanci poznat.
Jedinj smysl vymeny koncovky, jak zminil hicks, je ze muzes dat symetricke kufry. Jinak si v nicem nepomuzes.
asi tak.
a naopak... v dost momentech ti ten vetsi kraval udelat spis problemy...
myslim, ze symptom inteligentniho a zkuseneho jezdce je ladeni a vylepsovani spis podvozku
pripadne treba liion baterie a pomoct vaze/tezisti. I kdyz zase odlehcovat u osmikila predek... zvlast na onroad.. nevim nevim.
Upravil hicks dne 22.03.2013 08:53
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks: presne tak odlehcovat predek ja nahouby, prave proto sme chtel odlehcit zadek tim ladakem a usetrit nejaky kila
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
rydlas napsal:
Laďákem ušetříš kolik 1-2 kg? A když sežereš svíčkovou se sešti + 0,5l pití, tak to máš zpět... :-D
To je už taky vychytaný- v tom případě se tankuje o 2litry míň
Ale je fakt že pokud by byl rozdíl ve váze 2kg (kilo ke kilu)+ boční úspora místa+trochu té estetiky, tak z těchto důvodů bych to zvažoval; pocitové zvýšení krouťáku a výkonu je pro mne irelevantní-ruku na srdce kolik z nás a když, tak jak často, využije naplno ten výkon co je u osmikila k dispozici v základu