Ja mam v hlave takovou myslenku, ze pristi rok by mohli udelat advika a do toho bych skocil. Za ten rok jeste nebudou mouchy vychytany, ale aspon se o nich snad bude vedet. Co bych delal ted nevim, nastesti me brzdi to, ze uz jedine ADV.
Tak hlavně ADV s vodou bude už po roce vychytaná takže to bude už jen kosmetika plastu a nadrže takže toho bych se už nebál..
... servis a diagnostika BMW Motorrad
to je ale divnej dotaznik... vzdyt vodnik je z 66% chlazen PORAD vzduchem...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Alda napsal:
Ja mam v hlave takovou myslenku, ze pristi rok by mohli udelat advika a do toho bych skocil. Za ten rok jeste nebudou mouchy vychytany, ale aspon se o nich snad bude vedet. Co bych delal ted nevim, nastesti me brzdi to, ze uz jedine ADV.
servisak napsal:
to ano ale až sebou šlehneš vyteče voda .. Myslíš nebo víš že to pojede??
kdyz jsem ssebou naposledy slehnul, tak taky vytekla voda
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak jsem se byl podívat jak jsou chráněné a vysunuté chladiče.
Vysunuté jsou, drží na takovém plastovém bazmeku, který se asi ulomí když s tím padneš.
Otázka je co udělá samotný chladič...možná se ulomí proto aby zůstal zachován jako celek a voda nevytekla.
V každém případě pokud tam dáš horní padák tak ten to celé kryje.
Ze předu na chladiči mám ochrané mřížky od TT takže na lamely se ti (snad) nic nedostane aby jsi jej propích.
Jestli chces po koupi motorky jet kolem světa nebo nekam hodne mimo civilizaci, mozna si kup ten starej model. Trochu ojetej, aby byl odzkousenej.
Jestli chces minimálne první sezonu jezdit po CR a Evrope, jendnoznacne novej model. Svolavacky se mu asi nevyhnou ( jako čemukoliv novemu v dnesni době ), ale to snad nikoho nezabije se párkrát s nejakou blbosti v servise otocit.
Osobne vůbec nechapu proc, když ma clovek na vyber meni novym a starym, koupil dobrovolne to stare. V jakemkoliv jinem odvetvi by sis při srovnatelne cene dobrovolne koupil starsi model? Kdyby jsi ted chtel novou Octavii, koupis si starej model??
Starsi model má dnes (bez urážky!!!) kazdej jouda, podivej se navíc do inzerce v CR i DE kolik jich je vsude na prodej.
Takze se vyprdni na zdejsi škarohlídy, udelej si radost a kup si LC, je nádherná a je to pecka.
( A i kdyby se ti z nějakého nepochopitelného pohnuti mysli zachtelo vymenit s nekym LC za starsi model, vsadim se ze najdes mraky zajmcu. Obracene, alespoň podle me, vůbec nikoho )
Jo a jestli chces moto na mlaceni v lese nabo v offroadu, kup si uplne neco jinyho, co je na to vyrobeny a uzpusobeny
haus1 napsal:
Jestli chces po koupi motorky jet kolem světa nebo nekam hodne mimo civilizaci, mozna si kup ten starej model. Trochu ojetej, aby byl odzkousenej.
Jestli chces minimálne první sezonu jezdit po CR a Evrope, jendnoznacne novej model. Svolavacky se mu asi nevyhnou ( jako čemukoliv novemu v dnesni době ), ale to snad nikoho nezabije se párkrát s nejakou blbosti v servise otocit.
Osobne vůbec nechapu proc, když ma clovek na vyber meni novym a starym, koupil dobrovolne to stare. V jakemkoliv jinem odvetvi by sis při srovnatelne cene dobrovolne koupil starsi model? Kdyby jsi ted chtel novou Octavii, koupis si starej model??
Starsi model má dnes (bez urážky!!!) kazdej jouda, podivej se navíc do inzerce v CR i DE kolik jich je vsude na prodej.
Takze se vyprdni na zdejsi škarohlídy, udelej si radost a kup si LC, je nádherná a je to pecka.
( A i kdyby se ti z nějakého nepochopitelného pohnuti mysli zachtelo vymenit s nekym LC za starsi model, vsadim se ze najdes mraky zajmcu. Obracene, alespoň podle me, vůbec nikoho )
Jo a jestli chces moto na mlaceni v lese nabo v offroadu, kup si uplne neco jinyho, co je na to vyrobeny a uzpusobeny
díky ,taky rozumný argumenty,ale já měl gs 2005 a chci novou jen nevím jestli jít do vzduchu nebo už vody.. jezdím po světě,ale né zase tak daleko, balkan atd...tak proto zvažuju..a s moji výškou 173 cm mi motka z místa občas upadne když nedošlápnu...ale i tak děkuju je pro mě hodně přínosné to číst..děkuju
http://czunici.ra...
Až pojedeš znova do BMW tak se podívej ještě jednou na předek motorky na čem drží celej předek světlo zobák , palubka. Tam v BMW asi nemysleli udělat to celé z toho nesvařitelného hliníku todíž jakekoliv špatné upadnutí je pruser.. U vzducháče se to je zohejbá a dojedeš dom
... servis a diagnostika BMW Motorrad
haus1 napsal:
Jestli chces po koupi motorky jet kolem světa nebo nekam hodne mimo civilizaci, mozna si kup ten starej model. Trochu ojetej, aby byl odzkousenej.
Jestli chces minimálne první sezonu jezdit po CR a Evrope, jendnoznacne novej model. Svolavacky se mu asi nevyhnou ( jako čemukoliv novemu v dnesni době ), ale to snad nikoho nezabije se párkrát s nejakou blbosti v servise otocit.
Osobne vůbec nechapu proc, když ma clovek na vyber meni novym a starym, koupil dobrovolne to stare. V jakemkoliv jinem odvetvi by sis při srovnatelne cene dobrovolne koupil starsi model? Kdyby jsi ted chtel novou Octavii, koupis si starej model??
Starsi model má dnes (bez urážky!!!) kazdej jouda, podivej se navíc do inzerce v CR i DE kolik jich je vsude na prodej.
Takze se vyprdni na zdejsi škarohlídy, udelej si radost a kup si LC, je nádherná a je to pecka.
( A i kdyby se ti z nějakého nepochopitelného pohnuti mysli zachtelo vymenit s nekym LC za starsi model, vsadim se ze najdes mraky zajmcu. Obracene, alespoň podle me, vůbec nikoho )
Jo a jestli chces moto na mlaceni v lese nabo v offroadu, kup si uplne neco jinyho, co je na to vyrobeny a uzpusobeny
Naprosto souhlasím a i proto jsem si vodníka koupil.
Za me jako mladocha bych rekl novou motorku bych si nekoupil myslim tim novy model, ktery neni na trhu alespon dva roky. Jelikoz je to opravdu mimino ktere potrebuje doladit. Takze rok je pro me minimum nejlip dva. S tim sem sel i do koupe 800 a koupik az po 5 me pomohlo ze nebyly hrachy. Ale rozhodne nekupovat mimino. Ja bych koupil vzduchac a vyrocku
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Mě by zajímalo, jestli v případě ztráty vody je schopen se motor uchladit, pokud je tedy chlazen vzduchem z těch cca 65%.
Úspěšnou opravu olej. chladiče v poušti u vzducháče jsem viděl, ale taky jsem četl, jak dufíno nakonec jel domů na vleku (problémy s vodním chlazením).
barokar napsal:
Mě by zajímalo, jestli v případě ztráty vody je schopen se motor uchladit, pokud je tedy chlazen vzduchem z těch cca 65%.
Úspěšnou opravu olej. chladiče v poušti u vzducháče jsem viděl, ale taky jsem četl, jak dufíno nakonec jel domů na vleku (problémy s vodním chlazením).
když se vezmou v potaz ty procenta podílu chlazení tak by to aji jít mohlo za nízkého zatížení, ale voda chladí ty nejvíce exponovaný místa tedy u horní úvratě a to nevím co by se dělo kdyby to tam nebyla, nicméně servisák by nám to mohl v salzburku zjistit, jistě o tom tam budou vědět více.
Upravil Spitfire dne 23.03.2013 12:24
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90