Na GS bude vždycky foukat. Přešel jsem z VFRa, takže foukání nad 120-130km/h mi taky trochu vadí. GS mne uchvátilo tím, jak je úplně jiný, než japonci. Nejede sice tak svižně, ale vydrží hodně, má úžasněj zátah odspodu, skvělej podvozek a to se mi líbí natolik, že foukání a nižší cestovní maximálku to vynahradí. Pomalá jízda na GS naopak není takovej vopruz, jako na jiných typech moto. Mám typ s E místo šestky a při rychlejší jízdě mi nepřijde, že by to motoru vadilo, takže na dálnici je E rozhodně výhoda. Když jsme jeli po dálnici 130, tak mi kamarád na V-Stromu říkal, že je to na něj pomalá rychlost, že by potřeboval tak 140. Když jsem se ho zeptal, proč, že jako 140 není o tolik víc, tak prý, že mu to ve 130 vycházi mezi 5kou a 6kou, to mě dostal...
Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Při koupi se rozhodně doporučuje servisní knížka, moto jeté hodně v terénu bude mít horší tlumiče, spojku asi taky víc opotřebovanou. Výhodné je koupit moto i s nějakýma doplňkama, protože ty jsou jinak dost drahé. Verze ADV se dělala s normální nádrží a s velkou (tuším 30L). Výška sedla u ADV je 90cm a nejde snížit (leda snížit sedlo). Některé modely mají kratší jedničku, což je v terénu výrazně lepší.
Tady na webu mají lidi dobré zkušenosti při koupi např. s Bobem: http://www.cestov... Stepan Praha
BMW R 1200 GS Triple Black
Asi je bez debat, ze GS jezdeny v terenu na tom bude vyrazne hur nez asfaltovy. To se sice u ojetiny tezko dozvis, ale par informaci tomu napovida - stav motorky zespodu, prave obuty pneu atd.
Btw. ja porad nejak nerozumim tomu foukani o kterym tu mluvite.
Sice mam 12tku, ale pochybuju, ze by v tomhle byla lepsi.
Plexi seriovy, takze mrnavy. Mam 187cm a sedlo na nejvyssi poloze a svistet 200km/h v naprosto vzprimeny poloze neni problem, pripadam si jak v aute.
Na Varaderu na me doukalo vic.
Stepan: je to tim zatahem odspodu a schopnosti jet v nizkych otackach. Ja jsem schopnej obec projet rychlosti 50-60km/h na petku, kamos na V-stromu musi jet na trojku.
Spousta lidí taky říká,že je hlučný řazení a že jde řadit těžko.Já mám 1100 a řadí to jak po másle a nějak hlučný se mi to taky nezdá.
Jediný na co jsem si musel zvykat,byly všelijaký ty pazvuky co se linou z motoru a převodovky.Ale když zjistíš,že to dělá všem stejně i po několika stech tisících km,tak se o to přestaneš zajímat.
kup si 12-tku. Mám ani ne měsíc 12gsa od nova, cca 4tkm a sem mile šokovanej jak ta motorka jede, v kladným slova smyslu. Kdysi sem měl taky jak Ty, XX a Buzu, ale na okreskách se zatáčkami sem na Báwu jednoznačně rychlejší, než-li jogurty. Sedí a vodí se to do zatáček neskutečně...jeden by nevěřil než-li to zkusí..a brzdy, to je báseň a symfonie pro jeden prstík.Mám i druhou moto, cestovní Hondu, ale od té doby co mám 12gsa sem na ní nejel
Múj osobní dojem je ten, že ideál je 12GS. Sám se na ní vyřádíš, že ani netušíš jak, pak na dovču nasadíš kufry a pohodlíčkem se odvezeš ve dvou kam libo za 5,5l/100km. Ano i na gsa fouká....ale nenutí to alespoň jet stále nad 150kmh, což já osobně již považuju za výhodu. Období , přesně jak ty "paleb s XX EFI stále nad 200" sem si již kdysi ,užil a naštěstí to i přežil, ale gsa budu jezdit pořád....z Hondy bude asi úloženka. Štastnou ruku při výběru Báwa rychlý kolego
Upravil W dne 03.07.2008 19:14
Wing napsal:
kup si 12-tku. Mám ani ne měsíc 12gsa od nova, cca 4tkm a sem mile šokovanej jak ta motorka jede, v kladným slova smyslu. Kdysi sem měl taky jak Ty, XX a Buzu, ale na okreskách se zatáčkami sem na Báwu jednoznačně rychlejší, než-li jogurty. Sedí a vodí se to zatáček neskutečně...jeden by nevěřil než to zkusí..a brzdy, to je báseň a symfonie pro jeden prstík.Mám i druhou moto, cestovní Hondu, ale od té doby co mám 12gsa sem na ní nejel
Múj dojem je ten, že ideál je 12GS. Sám se na ní vyřádíš že ani netušíš jak, pak na dovču nasadíš kufry a pohodlíčkem se odvezeš ve dvou kam libo za 5,5l/100km. Ano i na gsa fouká....ale nenutí to alespoň jet stále nad 150kmh, což já osobně již považuju za výhodu. Období , přesně jak ty "paleb s XX EFI stále nad 200" sem si již kdysi ,užil a naštěstí to i přežil, ale gsa budu jezdit pořád....z Hondy bude asi úloženka. Štastnou ruku při výběru Báwa rychlý kolego
..přesně to mi mělo taky docvaknout před koupí GSA 1150,proto se ji snažím prodat a jdu do 1200.Proč starší -těžší- slabší,když je nová-lehčí-silnější.Nejsem ortodoxní fanda řady 1100-1150,takře už aby byla 1200 doma.
Taky jsem presel od japonske produkce k BMW, ted mi doma truni krom stribrneho 1150 GS taky zluta F 800 S
Potom, co jsem dal prvni tisicovku na GS a vlezl zpatky na sporta tak uz ho nechcu :-)
GS je moje jasna volba, uzasne univerzalni stroj, navic ma neco co ostatni ne, tezko se popisuje... Co s povdekem kvituju jsou ucinne brzdy, dlouha sestka a hromada doplnku, ktere tam osadil predchozi majitel
Letos nas cekaji alpy, jsem rad, ze muzu jet na GS. Ale souhlasil bych s topolem, 12ka je asi o par kroku dal. Sice ma problemy s elektornikou a mozna ne tak festovni zpracovani, ale je lehci a mohla by snad i trochu jet
Nekdo ABS zatracuje, me uz jednou zachranilo kuzi.
Primo uprostred horizontu zatacka a primo na vrcholku rozsypanej sterk (dekujeme ceskym cestarum). Sterk jsem vubec nevidel a v zatacce brzdil, bez ABS bych se tam nejspis pekne vyvalel. Zacvakala packa a byl klid.
Děkuju moc za názory! Zkusim jít do 1150 GS. Né že by se mi 12 nelíbila, ale na mě je už moc přetechnizovaná i 1150, takže volba je jasná. Uvidim jak to pořešim s Blackbirdem a jak dám dohromady peníze. V nejhoršim to příští jaro jistí Když s motorkou nebudu spokojenej, tak jí prostě pošlu dál
tak nazdarek sem také nový adept na bawo tak to tu čtu a asi jen souhlasim tak doufam že až ho přivezu a to snad bude co nejdřive tak si zvyknu mám totiž strach z jeho ovladani mam za sebou několik motorek ale normalní koncepce sice sem si jednou na gs sjel byl sem nadšen jeho pohodlim a takovou traktorovou silou moc se mi to zamlouvalo skratka sem člověk co po rychlosti už netouži a také rad jezdim cestou necestou tak mi držte palce at se vstup do světa bmw podaři
když ho miluješ není co řešit
Tak jsem si v pátek koupil 1150 GS!!! Má vše co jsem chtěl, mimo padáků a bočních kufrů. Bylo sice lehlý, takže je pochroumaná bandaska, ale jede to naprosto rovně do zatáček to nepadá a i rameno a vidle vypadají OK. Motorku jsem si vezl domů 150km. Ještě v pátek dopoledne jsem se rozhodoval mezi FJR 13 a GS. Když jsem na ní ujel 10 km, tak jsem si řikal, že je to celkem nuda-tak jsem koukal na kontrolky, tlačítka, pak na přírodu a pomalu jsem si řikal, jestli jsem raději neměl vzít to FJR. Ale pak to přišlo-vyfrézovaná silnice, zatáčky, dálnice. Když jsem přijel domů, byl jsem úplně nadšenej a nechtěl z toho slézt-žádá únava a skvělá spotřeba-prázdná nádrž-tankoval jsem za 500-bylo tam 3/4 a po 150 km 1/2. Na XX by mi těch 500Kč na 150 km ani nestačilo! Jsem nadšenej-jen aby se to nesralo a bude to super. Dokonce i přítelkyně si pochvalovala jak je to pohodlný. Jinak je to rok 03-černá barva, ABS, vyhřejvaný ručky, FID, 2 sv. na válec, po prvnim majiteli z Německa s veškerejma dokladama včetně servisky.