BIGR>Tak sem ty ventily udělal odborně podle tebe, nic na tom nebylo, dal sem si k tomu seslík, přenosku a vyloženě sem se s tím pomazlil. Byla na všech vůle o něco větší a dělá se to moc dobře.
Novej napsal(a):
Já se soustředím na čárku na kolečku rozvoďáku v pravým válci. Musí být vodorovně
Jo taky se to tak dá poznat. Ještě můžeš používat otvor za pravým válcem a díry v setrvačníku. Když se krejou a jde tam zastrčit trn,tak jsi ve správné poloze. Je to tady někde na jiném vláknu i s videem. Ale každý to dělá tak jak mu vyhovuje. Hlavně že to dělá správně a ne jak se tu psalo na začátku.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
To asi jo , ale mám motor po oprave byl potkaný levý valec a prijde mi , že ve vyzsich otackach netahne a je mensi vykon po oprave max rychlost 185 , jsou tam nove pisty kovane nikasil ve valcich delane rozvody a plno dilu vymenenych po oprave najto 5000