Ivan napsal:
U Drákuly počkáme než se vymění přední kolo za menší, aspoň lépe dosáhne na zem:-)
Já po namontování 21" kola nepozoroval, že bych seděl výše. Ono sedlo je spíše u zadního kola a těch 12mm na předním kole na to zase takovej vliv nemá. Pokud si ale s 21" projede pár nezpevněných šotolinek a pak vymění za 19", možná bude litovat
Rozdíl ve výšce se nezdá být zásadní, ale pokud by se na 21" dala guma se špalkama, předpokládám další, byť nepatrné zvýšení. V tomhle případě je ale každý milimetr dobrý.
Litovat Drákula nebude, byla nadšená i z offroadu na R850R a nechápu jak na tom mohla jezdit ve stupačkách:-). Jeden rumunský úsek, kde jsem poprvé před 10 lety bojoval, vyjela na eRku aniž by jí to přišlo jakkoliv náročné (no, bylo sucho a obrovské šutry už se zamačkaly do podkladu). Nepozoruji sice zásadní negativa 21" na asfaltu, ale rozdíl oproti 19" tam je a protože 80-90% km jezdíme asfalt, bude 19% lepší a v pohodě s tím projede i šotolinu. Ale na výměnu nespěcháme, resp. zatím se nenašel zájemce se správným středem kola a kroužkem ABS (vlastně jeden jo, ten měl Adventure ale doufal, že Drákule nebude vadit zadní ráfek stříbrný a přední modrý...)
... ahoj, pěkný motorečky i Drákula samozřejmě :-)
má můj obdiv ... já s se svým GSem zatím občas dost peru ... a to nejsem žádná "něžná žena" ... ale mám krátký a nemotorný nohy :-))
(ch)stepan
A tak jsme si dali včera společných 90 km... Drákula sice stále tvrdí, že ta motorka proti eRku nejede, ale nějak se jí podařilo prosmeknout jedním esíčkem až jí samou to překvapilo a usoudila, že ta motorka to "fakt asi umí":-). Ona je to úplně jiná pilotáž než eRko..
Tak jsme se vrátili z Banátu, 2300km, z toho 120 km nezpevněné lesní a polní cesty. Projeli jsme všech 6 českých vesnic a Drákula jela poprvé na GS v takovém "terénu". Držela se udatně a nejlíp jí to šlo, když se nas..ala, vyrazila ve stupačkách napřed (třeba zajímavý výjezd od Dunaje do Rovenska) a já jen v interkomu slyšel, jak si povídá s motorkou, např. "zatoč, říkám ti zatoč!!!", "jeď, jeď, jeď, tááák, hodná", "promiň, za ten šutr nemůžu" apod. Vydrápala se všude a byl jsem mile překvapen, jak to zvládala. Tvrdila pak, že loňské rumunské enduro na R850R na širokých silničních pneu byla taková škola, že tohle byla pohoda, něco na tom asi bude:-)
I na asfaltu jí to jde o moc líp a uvažuje dokonce, že si 21" kolo nakonec nechá. Ve stoupání lesem do Eibenthalu jsme narazili na 150 m dlouhý úsek, který bagr práve přeoral hroty na lopatě aby cestu srovnal, čímž vznikla poměrně hluboká, načechraná směs hlíny a šutrů. Přejel jsem to nejdřív na svém GSA na sjetých Touranckách (klika že bylo sucho), pak se vrátil pro GS Drákuly na zánovních silničních endurogumách. Zadní kolo se chovalo podobně, ale předek jel jako po kolejích, pocit jistoty byl nesrovnatelný....
Ivan napsal:
I na asfaltu jí to jde o moc líp a uvažuje dokonce, že si 21" kolo nakonec nechá. Ve stoupání lesem do Eibenthalu jsme narazili na 150 m dlouhý úsek, který bagr práve přeoral hroty na lopatě aby cestu srovnal, čímž vznikla poměrně hluboká, načechraná směs hlíny a šutrů. Přejel jsem to nejdřív na svém GSA na sjetých Touranckách (klika že bylo sucho), pak se vrátil pro GS Drákuly na zánovních silničních endurogumách. Zadní kolo se chovalo podobně, ale předek jel jako po kolejích, pocit jistoty byl nesrovnatelný....
Není nad osobní zkušenost, já to říkal hned, ať si to nechá
Což o to, na chování na asfaltu si zvykne, zejména když nemá srovnání s 19", ale s 19" bude motorka nižší, tj. příjemnější na manipulaci. Zatím to ale nehrotíme.
Ivan napsal:
Drákula má na GS 2000 km a včera si zase hrála...
ty bocni nalepky MIMORADNE povedeny imho.. zadni vubec, to je takovy moravsky samodomo a je to videt.
ale ten bok je FAKT peknej. ani Hix by skoro nepoznal, ze to neni origo, neboTT.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ivan napsal:
Což o to, na chování na asfaltu si zvykne, zejména když nemá srovnání s 19", ale s 19" bude motorka nižší, tj. příjemnější na manipulaci. Zatím to ale nehrotíme.
Můj osobní poznatek po namontování 21" kola.
Ono to o moc větší není, asi bych to nepoznal, ale manipulace s řidítkama je o poznání lehčí s 21", než s 19". Jednak na místě a pak při menších rychlostech je motorka jakoby obratnější.
Ještě si na tom musím zajezdit abych zjistil zhoršení vlastností na asfaltu. 19" se mi líbí víc, ale pokud bude 21" fungovat... Díky za zkušenosti.
Samolepky - jsme sice z východních Čech, ale blízce svázáni s klubem Boxer Morava, tak asi ten "moravský vkus". Nám se to líbí a to je hlavní. Boční polepy jsou dárek kamaráda, výrobce kufrů.
Ivan přiložený následující obrázek:
Nad Svatou Helenou. Nápis "Green Power" na každém větrníku jsme v tomto nádherném prostředí volně přeložili jako "Šedý hnus"...
Ivan přiložený následující obrázek:
Když se na to LCčko tak dívám,tak mě to čímdál víc připadá jako nějakej motárd ve stylu multistrady,zralej tak akorád někam do alp. V rumunsku to rozhodně sluší 1150 víc
Motorky máte pěkný
Vikec napsal:
Když se na to LCčko tak dívám,tak mě to čímdál víc připadá jako nějakej motárd ve stylu multistrady,zralej tak akorád někam do alp. V rumunsku to rozhodně sluší 1150 víc
Motorky máte pěkný
tak to si kup brejle nebo se prijed podivat, vedle 1150 parkuju denne.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Vikec napsal:
Když se na to LCčko tak dívám,tak mě to čímdál víc připadá jako nějakej motárd ve stylu multistrady,zralej tak akorád někam do alp. V rumunsku to rozhodně sluší 1150 víc
Motorky máte pěkný
tak to si kup brejle nebo se prijed podivat, vedle 1150 parkuju denne.
Nech mě můj názor. Dik. Je to moc "hájtech" a to mě nezajímá....