ja ho mel na 650 a na silnici mi to prislo dobry, kdyz sem byl pak v podobny sizuaci na africe tak sem mel docela stazino... nemam moc zkusenosti a mam pocit ze ja ho potrebuju
proc myslis ze to neni dobry ?
2x mě to poslalo na blátíčku do křižovatky, kde jsem měl dávat přednost. Nic moc pocit. Ale pokud máš pocit, že to potřebuješ..tak to neřeš. Nejezdím úplně na krev ani zase vyhlídkovou, obě GS jsem měl s ABS a na najetých cca 90 tis.km nemůžu ABS doporučit ani zavrhnout. Do strany to stejně nefunguje a pokud to má ustřelit, tak tomu ABS nepomůže. Aleje to jen můj názor. Třeba nás někdo umlátí argumenty, že jedině ABS
všude dobře.....doma GSA
ja moc zkusenosti nemam, proto se ptam,
vim ze jsem se cejtil lip,
ale v jiny situaci to muze bejt uplne opacne...
ale kdyz pude vypnout tak bych s nim nemel prohloupit
spaca> ako som už písal v Tipoch na nákup - z LM moto som bral v roku 2008 svoju ex Yamaha Dragstar Classic, super jednanie, vtedy dobrá cena za spoľahlivú motorku v origo stave. bratranca-mechanika som tam ťahal 300km zo Slovenska, ale oplatilo sa. koncom minulej sezóny som ju predával s ťažkým srdcom, ale chcel som ísť do GS. takže s predajcom rozhodne spokojnosť. akurát cena mi subjektívne príde trocha vyššia,
keď som pozeral tú výročku, tá sa mi páčila viacej - podobná mi stojí v garáži cenovo aj kilometrovo som kupoval podobne, ročník 2002, tiež s ABS. to som využil zatiaľ len 2x a zvládol by som to asi aj bez neho, s ABS som ale nejaký kľudnejší, hlavne pri váhe a výške GSa. inak obe už máš rozumne vybavené, ak chceš cestovať aj mimo asfalt, tak plasťáky vymeníš za hliníkáče. najlepšie pozrieť rýchlo obe s mechanikom, čo tomu rozumie
pepanek1150> to vypínanie ABS ide nejak zariadiť, zisťoval to tu Moraba a niekde v článkoch je na to myslím schéma. mala by to fungovať tak, že ABS za jazdy prepínačom v pohode vypneš. keď ho chceš zapnúť, tak nemusíš vypínať motor, ale prepínačom zapneš, spomalíš pod 10km/h, ABS sa znova aktivuje a môžeš ísť. takže spomaliť treba, ale nemusíš zastavovať a vypínať motor
ta cerna je az neuveritelne nalestena mam taku istu iba ne twin spark vypada az nerealne asi bude modra lepsi ABS nemam a nemam ani potrebu ho vlastnit hlavne mechanika ber ze sebu
Mato MA> 10-rocneho Dragstara som od LM Moto kupil nalesteneho rovnako, mozno este viac kvoli chromom. holt, kvalitna chemia (pise sa tu o tom v inom vlakne), bohuzial mne sa uz nikdy nepodarilo nalestit to rovnako.
spaca> dobrych servismenov tu na fore mame dost, akurat neviem, ako daleko to maju do Chrudimi a Boskovic. mne za 2 flasky dobrej slivovice pomahal miestny clen Milanosor, sice nie uplne mechanik, ale fakt sa vyzna. teoreticky do Boskovic to nema az tak z ruky..
Rozhodně bych vzal tu nejhezčí barvu co na GS je, nedal bych 140 tis. za moto bez ABS, i kdybys ho nepotřeboval, tak se pak určitě lépe prodává. A to může být sebe víc naleštěná, stejně ji hned zaje.beš, pokud jsi měl Africu
Jestli chceč, tak na ni můžem mrknout, třeba v pátek
Mimochodem, ten borec co ji prodává je překupník, bo má novou značku, 7B loni nebylo, tož tam
Upravil sadlo dne 09.04.2013 09:05
Krásná motorka s minimálním nájezdem, mít ABS, byla by to hodně dobrá koupě (můj osobní názor).
Nerozumím lidem, co tvrdí "ABS není taková výhra". Vlastně rozumím, 8 let jsem měl GS bez ABS a tvrdil, že ho nepotřebuju. Ted mám dalších 8 let GS s ABS a nikdy bych to nechtěl jinak, i když pochopitelně bez ABS se jezdit dá. K tomu "...ABS mě poslalo do škarpy..." mohu říct ANO, zažil jsem situace, kdy byla brzdná dráha s ABS delší než bez něj, typické jsou kamínky, změna povrchu atd. Ale v mnoha dalších situacích - vybavuji si 4 tutové - mi ABS zachránilo nejen motorku, ale i zdraví. Navíc se dá vypnout a motorka s ABS se lépe prodává, takže za mne ABS rozhodně ano. Pokud by tahle motorka byla o 20 tisíc levnější, vůbec bych neváhal, koupil a ABS doplnil.
Ivan napsal:
Krásná motorka s minimálním nájezdem, mít ABS, byla by to hodně dobrá koupě (můj osobní názor).
Nerozumím lidem, co tvrdí "ABS není taková výhra". Vlastně rozumím, 8 let jsem měl GS bez ABS a tvrdil, že ho nepotřebuju. Ted mám dalších 8 let GS s ABS a nikdy bych to nechtěl jinak, i když pochopitelně bez ABS se jezdit dá. K tomu "...ABS mě poslalo do škarpy..." mohu říct ANO, zažil jsem situace, kdy byla brzdná dráha s ABS delší než bez něj, typické jsou kamínky, změna povrchu atd. Ale v mnoha dalších situacích - vybavuji si 4 tutové - mi ABS zachránilo nejen motorku, ale i zdraví. Navíc se dá vypnout a motorka s ABS se lépe prodává, takže za mne ABS rozhodně ano. Pokud by tahle motorka byla o 20 tisíc levnější, vůbec bych neváhal, koupil a ABS doplnil.
ABS doplnil ? To snad nejde tak snadno a levně, nebo jo ?
jardajerman@seznam.cz
tak dneska rano jsem to vyresil, dojel sem pro tu modrobilou, a cely to bylo dost dobry, kluk co to prodaval mel excelentni chovani a byl v pohode
domluvil sem se s nim ze az tam budu tak vemu motorku a zajedu do cyril mota na prohlidku, nemel zadnej problem, dokonce vzal svoje auto, vozejk, do cyril mota se mnou dojel, tam to prohlidli, rekli ze ji chtej oni at ji tam necha projeli ji tam, zkoukli, a nechteli ani kacku, ze to je v pohode ze pul hodky mi nebudou uctovat at se nekdy stavim... o motorce rekli ze teško koupit lepsi za tydle penize
timto jim chci podekovat a udelat reklamu, super pristup,
"pavouk" vedel o cem mluvi (jestli muzu posoudit),
kluci tam byli paradni, a v podstate skoro bez objednani, DIKY !!!
motorka ma abs, vyhrejvany hefty, original 3 kufry, padaky, ekonomickou 6ku, vypada jak dyz vyjela z fabriky...
vyplnena serviska do 2008, najeto asi 60 000, pri dovozu do cech z AT protokol z tUV s najezdem 78 000, pri prodeji 81 700, vymeneny naplne, vsechno funguje, zatim to vypada ze se to povedlo, takze dusicka ma na chvili pokoj
diky i vam vsem za nazory !
jo, a kluk neni prekupnik, mel x let KTM chtel zkusit bawo, a nechytlo ho..
ja mu to verim...
Upravil spaca dne 09.04.2013 20:40