MALI napsal:
Přesně tohle mi dělala vloni na podzim 12ka. Na neutrál pohoda, v tahu když jsem dal plnej, tak netáhla a občas si i střelila do výfuku. Začalo to dělat z ničeho nic při jízdě. Odešla mi hlavní indukčka - od tý doby vozim náhradní a mám klid.
A když ti to tohle dělalo, tak pokud jsi přidával postupně (ale razantně) plyn, tak to táhlo +/- stejně jako kdyby to bylo OK?
Ono mi to totiž vynechává fakt jen při náhlém otevření plynu na fullgas. Pokud dám třeba 90%, tak už to jede normálně.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Tak o víkendu jsem se k tomu konečne dostal. Benzin jsem vyměnil za OMV 100 oktan, KN filtr vyčistil a namazal (i když byl celkem OK), zkontroloval všechny konektory včetně stojanu a v podstatě jsem nic nezjistil. Je pravda, že s novým palivem to dělá znatelně míň, dokonce na šestku to přestalo dělat úplně. Při nižší teplotě motoru to dokonce neudělá vůbec. Sám si s tím asi neporadím, budu to muset dát do servisu.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357
Tak nakonec to bylo tím, že se mi na nerovnostech lehce vysunula cívka ze svíčky a jak tam nebyl dobrý kontakt, tak to tu cívku asi poškodilo. Po zasunutí cívky zpět to jelo dobře, ale jen dokud se motor úplně nezahřál. Pak to začalo cukat. Půjčil jsem si pak cívku od kámoše z Megamota a motorka jela pěkně i když se pořádně zahřála a tahal jsem za plyn fest.
Trošku mě při hledání závady znejistilo, že se to cukání neprojevilo za studena - ale bylo to fakt tou cívkou.
HP2 Enduro http://www.motork...?mid=58357