To jsem udělal. Jsou tam Brisky DOR14LGS. Zdají se být v dobré kondici a rozhodně nejsou po tom co to chcípne utopené. Ale pro jistotu jsem tam dal původní co jsem našel pod sedlem od Bosche. Žádná změna k lepšímu.
Tak dnes jsem dal nové svíčky. Ten start to vyřešilo. Sytič už nepadá. Bohužel to chcípaní když řadím trojku ne. Je možné, že když se zařadí špatně tak to chcípne? Benelli to prá dělají když se zařadí špatně a jde tam falešnej neutrál tak to někdy chcípne. U mě to udělala zatím vždy trojka. Včera když jsem na ní řadil dolů a dnes když jsem jen v pantoflích chtěl zařadit z dvojky nahoru a zařazení nebylo úplně asi košer. Tak nevím.
Hmmm, zajímavá závada. Na svíčky jsem sázel, ale to chcípání... Chcípne to vždycky nebo většinou nebo jen občas a vždy když vymáčkneš spojku a řadíš stejný rychlostní stupeň? Chcípne to naráz jako když vypneš zapalování a když zařadíš a pustíš spojku, už to nechytne? Omlouvám se, ale zajímá mne každý detail...
jen občas, a nevím spojitost. Když to popíšu dle včerejška, tak 2krát za 200km. Vždy se to týká přeřazení na trojku. Dvakrát se mi to stalo z 4ky na trojku a dnes z dvojky na trojku. Vždy když vymáčknu spojku a přeřadím. Rozsvítí se mi baterka a mazání a už vím, že to chcíplo. Když nechám přeřazený stupeň a mám dostatečnou rychlost, tak mi motor zase naskočí. A vždy je to v nízké rychlosti mezi 30-50km/h. A většinou tu spojku držím než jí pustím, nepustím jí hned, jinak bych to možná ani nezaregistroval.
ten palilovy filter skus vymenit. ja som na aute ho nemenil a ked som isiel vo vyssich otackach tak auto akoby nemalo benzin. bol zaneseny a nestihalo dotekat. mozno je tvoj uz tak zaneseny ze cerpadlo nestaci dotlacat cez tu spinu. ja som za to urobit vzdy cely servis po kupe- clovek nemoze nikomu verit. ak to nepojde tak potom hladat chybu napr v nastaveni karboratorov Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Vyloučit se nedá nic, ale proč by to chcípalo vždy ve stejné situaci? A opravdu by to nesvědčilo o německé preciznosti bývalého majitele, ale věřit se nedá nikomu. Já bych to vzal někam na diagnostiku, třeba k Cyrilmoto mám v tomhle důvěru ale jsou i jiní.
No dám novej filtr a uvidíme. Když to nepomůže, tak mi stejně nezbývá nic jiného, než to zavézt někam k odborníkům
Bohužel Cyrilmoto je na druhém konci republiky.
Upravil Raubtier dne 18.04.2013 21:55
tak potom nieco s prevodovkou. nieco ako ked je vysynuty stojan- ale to si neviem predstavit. ked to robi aj za studena aj za jazdy.
vymenit filter a pozriet ako si nastavene synchronne klapky
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
Durch den Power-Kit muß das Standgas etwas erhöht werden, da durch die größere Ansaugluft das Gemisch durch die Lambda-Sonde etwas "magerer" geregelt wird;
Wurde vielleicht beim Kundendienst etwas zu niedrig nach Hersteller-Vorschrift eingestellt....
Bitte mal prüfen, war bei meinem vorletzten Kundendienst auch gewesen....
Bohužel nejsem tak zdatnej němčinář, takže to moc dobře nechápu. Vyzná se v tom někdo? Krom tedy takových věcí jako že se ptá jeslti je baterka ok apod.
No a ještě tam píše něco o power kitu a že díky němu musíš držet vyšší otáčky.
Že jestli laba sonda je v pořádku...mohla by prý dávat chudou směs a máš provést kontrolu kdy s ní byl on naposled na servisu.
Upravil LukyGs dne 18.04.2013 23:37
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Jestli tam máš Power kit tak jej skus odpojit a jezdit na tovární nastavení jestli ti to bude dělat taky tak máš jasno. Teoreticky by to moh dělat ten Power kit, když to někdo s ním neumí tak dokáže nadělat víc škody jak užitku
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Durch den Power-Kit muß das Standgas etwas erhöht werden, da durch die größere Ansaugluft das Gemisch durch die Lambda-Sonde etwas "magerer" geregelt wird;
Wurde vielleicht beim Kundendienst etwas zu niedrig nach Hersteller-Vorschrift eingestellt....
Bitte mal prüfen, war bei meinem vorletzten Kundendienst auch gewesen....
Bohužel nejsem tak zdatnej němčinář, takže to moc dobře nechápu. Vyzná se v tom někdo? Krom tedy takových věcí jako že se ptá jeslti je baterka ok apod.
Jestli Ti dobře rozumím, když jedeš po městě a přeřadíš ze 4 na 3, tak Ti zdechne motor?
Napětí na baterii je OK?
Červené kontrolky se střídavě rozsvěcují a zhasínají?
Baterie je plně nabitá?
Volnoběh/Otáčky jsou příliš nízké?
Kvůli Power kitu se musí nastavit o něco vyšší volnoběžné otáčky, protože vzhledem k většímu množství nasávaného vzduchu je lambda sondou naregulována o něco "chudší" směs.
Byly zřejmě při servisu nastaveny příliš nízké volnoběžné otáčky dle předpisu od výrobce...
Prosím prověřte, při mém předposledním servisu se mi to stalo také...
Upravil MaO dne 18.04.2013 23:43
Podle toho, co píše on by to tak mohlo být....zřejmě jsou tam nastaveny volnoběžné otáčky dle manuálu pro standard od výrobce, ale ten power kit tam potřebuje nastavit na volnoběh trochu víc. Možná to tak i opravdu bude.
Ještě z něj dostat o kolik je zvýšit. Ten filtr udělám tak jako tak. No když ani jedno nepomůže, tak.....se půjdu zastřelit
No je od něj fajn, že mi ihned odpověděl a má snahu to se mnou řešit. To i nadále dává obrázek pečlivého majitele.
Upravil Raubtier dne 18.04.2013 23:51
nejlepší je zjistit výrobce, a zeptat se kolik nastavit otáček na svý motorce, se divím, že německý kolega před seřízením neupozornil servis na montáž power kitu.
....nebo vyhodit a vrátit se k originálu červenej Elf