Je to paráda :-) ještě jak už tu bylo řečeno sertao aadventure, a rodinka bude kompletní :-)
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Hezka... Skoda ze to sem nikdo nevozi a tak se na ni muzu koukat jen na obrazku...
Nadrz se urcite sikne, to plexi vypada dobre.. akorat tedy kdyzuz, tak meli neco udelat s podvozkem a dat doazadu 18"...
Tak už z te Číny vypadni ne?
Jinak adv je hezka. Proc je ten predek tak masivní? Benal jak u 12ky tam neni, takže?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
To zase neee! Na to se mi tu moc libi... Vsak ja tady tu motorku jednou vyresim! Uz si i delam papiry na motorku. Z nejakeho duvodu je s tim mnohem vetsi opruz nez byl s autem
sanko napsal:
Tá nádrž je MALÁ na 800ke a to ti povie vačšina.
Nevím která většina, znám spoustu majitelů a ještě mi to nikdo neřekl. Oproti ostatním motocyklům je menší objemem, ale díky lepší spotřebě je dojezd na stejný nebo lepší úrovni.
Jinak se mi nelíbí zadní část. Už normální osmikilo je vzadu poměrně široký, teď už je to moc. Jinak plus za stupačky a plexi, mínus za na první pohled nezměněný podvozek, když už je to adventure, chtělo by to něco víc, sem zvědavej na cenu.
Tak asi tú nádrž zväcšili len kvôli mne s tým zadkom súhlasím, ale predné teleskopy sú iné od r.13, to by mohlo stačiť.
Upravil sanko dne 02.05.2013 17:58
sanko napsal:
Tak asi tú nádrž zväcšili len kvôli mne s tým zadkom súhlasím, ale predné teleskopy sú iné od r.13, to by mohlo stačiť.
Já to neberu jako zápor, jen si nemyslím, že by obyč osmistovka měla nedostatečnou nádrž. Jinak v čem je ta vidlice jiná? Vím, že je jinej zadní tlumič s ESA, ale o vidlích sem nic neslyšel. Jo a barva pěkná, ale taky nechápu čím to, že předek je tak masivní, když tam není nádrž.
sanko napsal:
Tá nádrž je MALÁ na 800ke a to ti povie vačšina.
blbost.. mezimesto, mesto, dalnice... cca 380-400km bezne.
a rozhodne ne pomalu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Moc hezký počin, už jen vytunit ten podvozek.
Akorát koukám, že váhou a spotřebou už se to vyrovnává 1200ce.
Jestli tam nedají nějakou dobrou cenu, tak si myslím, že hodně lidí pujde radši do boxerek...
F800GS
A není ten předek tak nafouknutej, protože třeba jsou tam kolem chladičů rámy? Pod těma plastama? nevím jenom hádám.. řekl bych že tam něco bude, protože co si budeme povídat, padlá osmistovka... rovná se chladič na cáry.
Plus ochrana proti větru?
Upravil VojtechPolicky dne 02.05.2013 19:45
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtechPolicky napsal:
A není ten předek tak nafouknutej, protože třeba jsou tam kolem chladičů rámy? Pod těma plastama? nevím jenom hádám.. řekl bych že tam něco bude, protože co si budeme povídat, padlá osmistovka... rovná se chladič na cáry.
nesmysl... kdo tu zlikvodoval chladic? mel jsem X bouracek a padu a chladic nic.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Popi napsal:
Moc hezký počin, už jen vytunit ten podvozek.
Akorát koukám, že váhou a spotřebou už se to vyrovnává 1200ce.
Jestli tam nedají nějakou dobrou cenu, tak si myslím, že hodně lidí pujde radši do boxerek...
jenomze 12GSA je zase PORADNEJ kus narostlejsi a ma to telelever a 19ku. S tim, ze na 12GSA LC temer urcite nepujde 21ka dat.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
VojtechPolicky napsal:
A není ten předek tak nafouknutej, protože třeba jsou tam kolem chladičů rámy? Pod těma plastama? nevím jenom hádám.. řekl bych že tam něco bude, protože co si budeme povídat, padlá osmistovka... rovná se chladič na cáry.
nesmysl... kdo tu zlikvodoval chladic? mel jsem X bouracek a padu a chladic nic.
Hele jenom hádám, určitě si myslím, že by tím nic nezkazili... Jinak už jsem viděl položenou 8 mičku a chladič byl uraženej... ale kdo ví.., jak jsem řekl potom, třeba to je jenom pro komfort
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
VojtechPolicky napsal:
A není ten předek tak nafouknutej, protože třeba jsou tam kolem chladičů rámy? Pod těma plastama? nevím jenom hádám.. řekl bych že tam něco bude, protože co si budeme povídat, padlá osmistovka... rovná se chladič na cáry.
nesmysl... kdo tu zlikvodoval chladic? mel jsem X bouracek a padu a chladic nic.
Hele jenom hádám, určitě si myslím, že by tím nic nezkazili... Jinak už jsem viděl položenou 8 mičku a chladič byl uraženej... ale kdo ví.., jak jsem řekl potom, třeba to je jenom pro komfort
tak nehadej.
TT dela udelatko, co i urazenej chladic podrzi na miste, abys dojel.
kazdopadne o moc prorazenejch chladicich, zvlas pokud ho nejak chranis, jsem fakt neslysel.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
VojtechPolicky napsal:
Hele jenom hádám, určitě si myslím, že by tím nic nezkazili... Jinak už jsem viděl položenou 8 mičku a chladič byl uraženej... ale kdo ví.., jak jsem řekl potom, třeba to je jenom pro komfort
Popi napsal:
Moc hezký počin, už jen vytunit ten podvozek.
Akorát koukám, že váhou a spotřebou už se to vyrovnává 1200ce.
Jestli tam nedají nějakou dobrou cenu, tak si myslím, že hodně lidí pujde radši do boxerek...
jenomze 12GSA je zase PORADNEJ kus narostlejsi a ma to telelever a 19ku. S tim, ze na 12GSA LC temer urcite nepujde 21ka dat.
Srovnával jsem spíš s 1200GS bez A . Jo, ta 19" ve předu, to je škoda ale telelever na silniční cestování je fajn nebo né?
F800GS