Tak tady po delší době oživím tento příspěvek. V současné době páčky na 1150 hotovy stylem pokus-omyl, sváření-pilník. Výsledek, větší rozsah nastavení než origo a možnost mačkat páčky tak, abych si netlačil na ostatní prsty, lepší design který ještě vylepším zalamovacími páčkami v příštím týdnu. S PPTuning dohodnuta výroba doufám, že v průběhu letošního roku. Pokud by někdo chtěl jít cestou tunění vlastní výrobou, mohu podat info třeba přes PM.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Mačkat to samozřejmě jde i jedním prstem, ale origo je pěkné pádlo a pokud chci vystavit spojku pěkně naplno, tak si machlám zbytek tedy tři nebo čtyři prsty
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Výroba prototypu zabrala už pěkných pár hodin (první prototyp se nevyvedl, takže cca 6 hodin vymýšlení a práce bylo vniveč). Druhá verze už sedí a funguje - zabralo to skoro celou tuto sobotu (řezání, svařování, opracování). Teď jsou tam krátké páčky od PP tuningu. S těma "zalamovacíma" to bude ještě lepší.
Dneska jsem to Rudo v mezičase dodělal - už tam máš zkompletované ovladače, blástry, zrcátka.
A takhle vypadá prototyp na motorce:
Díky Tondo máš palec nahoru. Nějak mi najdou vkládat smajlíci, hajz..ci :-) A hlavně touto cestou DĚKUJI za poskytnutý azyl a dvoje moc šikovné ruce. Překopávka kokpitu dle nových zpráv je na dobré cestě.
Upravil joe dne 13.01.2014 07:52
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Joe napsal:
Mačkat to samozřejmě jde i jedním prstem, ale origo je pěkné pádlo a pokud chci vystavit spojku pěkně naplno, tak si machlám zbytek tedy tři nebo čtyři prsty
A kterým prstem to teda mačkáš,když si zrovna zmáčkneš 4 prsty?
...že ty seš ten chronickej mnohoprsťák?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Joe napsal:
Mačkat to samozřejmě jde i jedním prstem, ale origo je pěkné pádlo a pokud chci vystavit spojku pěkně naplno, tak si machlám zbytek tedy tři nebo čtyři prsty
A kterým prstem to teda mačkáš,když si zrovna zmáčkneš 4 prsty?
...že ty seš ten chronickej mnohoprsťák?
Palcem
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak to tady trošku oživým. Vzhledem ke skutečnosti, že z důvodu složitosti výroby strýček Vong nedělá páčky na 1150 Gs a v současné době opět přestavuji a tak jsem poslal řídítka a moje překopané páčky do PPTuningu na překreslení. V současnosti je technický list hotov a do výroby půjdou páčky koncem února (vyjádření Pavla Kuzmy-majitele). V případě zájmu kontakt na mne je v PM. Páčky budou ve dvou provedení zalamovací dlouhé a dvouprsté krátké (samozřejmostí je plné nastavení u obou provedení). Barevné provedení elox - černá, červená, modrá a zlatá. Pístek se použije s origo (jde jednoduše vyšroubovat). Konečná cena za pár: 4356,- krátké dvouprsté, výklopné a 4800,- delší, zalamovací. Teoreticky budou na mé motorce k vidění na výstavě v Praze-Letňanech - stánek MotoRoute
Upravil joe dne 24.01.2015 19:11
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
...ja mam na 1100vke skratenu "dvojprstovu" spojkovu packu, ale upravoval som to skor koli tomu, ze mi to zavadzalo pri spojkovani v OFF, kedy je lepsie drzat niecim aj riaditka, lenze ja vzdy aj tak stlacam spojku iba ukazovakom a prostrednikom, kedze ostatne dva prsty mam od buracky z mladosti dost na paradu :-)...tym som chcel povedat, ze na 1150 sa daju zohnat preto, ze ma hydrauliku, ktora sa da ovladat aj iba dvoma prstami, ale na 1100vke ide lankova spojka o dost tazsie, tak si to najprv vyskusajte, ci to viete dlhodobo ovladat iba dvoma prstami, aby ste potom drahu packu nemali vytiahhnutu ako povodnu. Vzdialenost nastavis na voli lanka a zalamovaciu funkciu ak mas pevnejsie blastre nevyuzijes. Chalani co skusali moju motorku sa prave na tu moju "tvrdu" spojku stazovali. Ak by sa s tym niekomu chcelo hrat, tak mam to urobene rozpilenim povodnej packy, odfrezovanim urcitych casti, tak, aby bol na stycnej ploche profil pero-drazka (obdobne ako to ma Wunderlich - pozor, ten koncovy kus s gulickou musi ist navrch!), potom zvrtane so zapustenou hlavou zospodu a zavitom narezanym v hornej casti, cele potom zalapovane. Diery je dobre vymerat tak, aby sa dala v pripade potreby rozobrat a predlzit o srob (spolu to potom drzi jeden srob a prave ten spoj pero-drazka)
patol přiložený následující obrázek:
Airsped: ak by si 20 rokov stlacal packu iba dvoma prstami, vytrenoval by si sa :-)...v dvadsiatich som drziac riaditka prevalil na zigulaku (a to boly poriadne plechy) postupne predny blatnik, potom predne a zadne dvere ked mi vybehol v protismere v zakrute a ledva som to stihol takto polozit....okrem polamanych kosti som mal aj potrhany malicek aj prstennik od zlomenej spojkovej packy, co mi sice na plastike zrekonstruovali do funkcnosti, ale na silu zabudli :-), tak som sa mohol hlasit v skole silnejsie ako ostatny:-)....je to presne na dva prsty v hrubych rukaviciach, po uplnom stlaceni packy konci presne vedla prstennika na gripe....
...prave preto som to pisal, aby si to "obycajni smrtelnici" najprv vyskusali s dvoma prstami, asi preto sa to nikomu na 1100ku neoplati vyrabat...
Upravil patol dne 24.01.2015 19:15