Tak ono taky jestli jsi spadl, tak mohla trošku vytéct a to by nebylo dobře, mě takhle vytekla skoro celá přes tu hadičku co je na ní napojená a byl jse rád, že jsem dojel domů pak už byla úplně K.O. motorka si dělal co chtěla, občas jela občas blbla hodně, záleželo na počasí
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Záleží, jak se o to člověk stará. Já poměrně často kontroluju hladinku, hlavně, když vím, že motorka byla na boku. A snažím se držet baterku v kondici, zejména přes zimu (automatem). Zdá se, že péče se vyplatila a tahle baterka snad vydrží déle jak 3 sezóny.
HeXedito napsal:
Jednou sem ji mel uplne suchou, ale od ty doby pravidelne kontroluju a dolejvam.. uz je to rok zpet.. ale je mozny, ze uz to nedava :-D
xHackerM napsal:
Záleží, jak se o to člověk stará. Já poměrně často kontroluju hladinku, hlavně, když vím, že motorka byla na boku. A snažím se držet baterku v kondici, zejména přes zimu (automatem). Zdá se, že péče se vyplatila a tahle baterka snad vydrží déle jak 3 sezóny.
tak já ji taky kontroloval, motorka mi nepadá...
jen sem ho chtěl upozornit, že občas můžeš koupit nějakej srá.č i od "značky" jako je Yuasa... nikdo neví jak dlouho to leželo v obchodě apod.
jardajerman@seznam.cz
Chcel by som sa opýtať, keď dochádzam do križovatky alebo keď idem dole kopcom a zaradím neutrálu tak celu dobu čo sa otáčajú kolesa je voľnobeh 2000 ot/min až keď zastanem tak je 1500 ot/min je to normálne?
k4lo napsal:
Chcel by som sa opýtať, keď dochádzam do križovatky alebo keď idem dole kopcom a zaradím neutrálu tak celu dobu čo sa otáčajú kolesa je voľnobeh 2000 ot/min až keď zastanem tak je 1500 ot/min je to normálne?
Myslím, že není. Zkus vyčistit všechno, co je tady na fóru popsané.
Čistil som všetko klapku som mal von a pekne do detailu som ju vyčistil. Vymenil som vzduch filter (za KN), keď idem 5 km dole kopcom tak to bude celých 5 km vrčať na 2000 keď zastanem tak to klesne na 1500 a keď sa rozbehnem len pomocou gravitácie tak to drží 1500 ot ale keď zaradím 1 a zasa neutrál tak 2000 ot až kým zasa nezastanem.
Pokiaľ viem so zvýšením riaditok sa mení len brzdová hadica (za dlhšiu).
Plynové lanko by malo mať dostatočnú vôľu vo vedení, aby nebol problém.
Skús sa popozerať či skutočne niekde nezadrháva, nešponuje, posuň ho tak aby ti "samo" plyn nepridávalo. Už kvôli bezpečnosti je to nutné..
'03 BMW F650GS Dakar '14 BMW F800GS
Já mám pocit že se to tu už řešilo s tím že je to normální. Pokud jsou rovně řidítka a motorka když stojí na místě tak drží 1500 a když se rozjede tak si řídící jednotka prostě přidá na 2000 ot. Dělá mi to taky tak, neřeším to.
S počtem válců je to jako s pracovním kolektivem, ideální je lichý počet, ale tři jsou už moc.
Pete1427 napsal:
Já mám pocit že se to tu už řešilo s tím že je to normální. Pokud jsou rovně řidítka a motorka když stojí na místě tak drží 1500 a když se rozjede tak si řídící jednotka prostě přidá na 2000 ot. Dělá mi to taky tak, neřeším to.