LukyGs napsal:
Ta baterka...není to nějakej šmejd?
Nevím jakej podstavec a taky nevím jestli by mi do 12ctky rok 2006 vlezla.
Baterky se vyrábí ve dvou velikostech na výšku (asi 11 a 13cm) a do GS se dávají ty větší. Proto se k téhle baterce dodává i přicvakávací podstavec na těch 13cm.
Baterku má kámoš a je spokojený. Je to asi jediná 14Ah která se dělá jako náhrada za origo a navíc má čtyři vývody, takže na druhou dvojici kontaktů si můžeš připojit doplňky...
F800GS
čauko. potreboval by som poradit.
kupil osm novu bateriu YUASA YTX14-BS + nabíjačka Optimate 4 Dual Can-Bus
čo je lepšie (nejde mi o spotrebu elektriny)
1.nechat bateriu v motorko a sem tam 2-3x za rok ju pripojit na nabijačku
2.vždy po vyjazde pripojit nabijačku v režime Can Bus a ked sa bateria dobyje tak ju odpojit
3. nechat nabijačku stale pripojenu v režime Can Bus a vypnut až pred vyjazdom
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Já to mám za 4. - vydržela 6 let na GS, na K1200 zatím 3 roky:
Připojená přes pojistku přímo na baterku, žádnej canbus, natvrdo a pokaždý když je v garáži, klidně i celou zimu
Upravil Killingman dne 15.06.2013 14:04
no tak už zase i já, už třetí baterka, co dva roky to baterka. yuasa, Varta dokonce ytz16 (14ah a 220 startovací proud), to je fuk pořád to vydrží dva roky max. Dnes mne to nechalo na pumpě 50 km od baráku. no problém, neroztlačíš to, motorkář nezastaví, kabely nevozíš. Jsem měl vztek že jsem přísahal že to prodám. Nakonec mne roztáhl chlapík s nějakým tranzitem (díky). A teď jdu do tý nejlevnější protože to už není možný, něco s tím je. Já už si říkal předtím že je divný že když motka stojí v garáži tak ji po tejdnu nenastartuju. Zetore co ten exide, máš to ještě?
Upravil Novej dne 24.07.2013 16:30
BMW R1250GS Adventure HP, Yamaha WR450F 2019. Yamaha WR250F 2015