Pokud něčo lehkého, taky bych vzal asi staré 650GS. Pokud víc na cesty, vzal bych 650 Stromka.
U GS musíš přemýšlet u parkování. Vždy prdelí z kopce. Poté se vyhneš potupnému tlačení.
Jinak co se týká KinderGS, tak ta má 650 twin myslím snížené i v tlumičích. Ale čuník napíše určitě víc.
Splněný sen moje 1100GS
Jo, nedavno jsem videl twina snizeneho celkem dost - mela jej nejaka slecna. TEdy krome toho ze na tom vypadala hezky tak se to zdalo byt i pohodlne. Ale to uz fakt pak musis resit prepakovanim. Podpatky porad budou asi nejlepsi volba
Jooo parkovani z kopce - to jsme minuly tyden takhle s pritelkyni tlacili na orlim hnizde oba jak je ta svine tezka Obcas kdyz musi clovek bezet na zachod tak proste nepremysli u parkovani
Xcountry do modelovyho roku 09 (tedy cerny, ne zluty). Je to BMW, zere to kulovy, vazi 150kg, i samo o sobe je nizky a jeste se da jednoduse snizit. Je to na to pripraveny. V teto kategorii nevidim nic vhodnejsiho. A lepe koupit rychle, protoze novy byly predrazeny, tak jich je malo a brzy nebudou vubec A samo, ze z Reichu.
Upravil morabo dne 28.05.2013 09:55
Maiali nel Fango!
jencekgs napsal:
Pokud něčo lehkého, taky bych vzal asi staré 650GS. Pokud víc na cesty, vzal bych 650 Stromka.
U GS musíš přemýšlet u parkování. Vždy prdelí z kopce. Poté se vyhneš potupnému tlačení.
Jinak co se týká KinderGS, tak ta má 650 twin myslím snížené i v tlumičích. Ale čuník napíše určitě víc.
přesně jak píšeš,
je to snížené a moje žena má 158 cm .\\\snižovali to v německu a říka se tomu lady kit...je to jak střed tak přední vidle jsou kratší a moje si to chváli....když tak jukni na www.czunici.cz jsou tam nějaký fotky...
Jinak já taky nejsem žádný obr...a mám advika..jen sedlo nižší ..sem tam s tím zápasím když nedošáhnu,ale jinak bych neměnil
http://czunici.ra...
no vidim ze nazory sa obcas odlisuju. mal som na mysli ze ked predam gs tak aby mi tie peniaze vysli na druhe moto. takze asi tiger 2013 to nebude. vela ludi cestuje na transalpe. preco nie honda? ved to ma dobry motor myslim.
pozeral som po xchallange kedysi. to je ine ako to xcountry?
tak ako je v prispevku nad tymto- problem s tlacenim gs a jeho posunom v stoji vedla neho. obcas mam pocit a cakam kedy s tym prepadnem a co oderiem okolo. hlavne dake drahsie auto alebo moto.
Ked niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
husqvarnu 510SMR som mal a to xcountry ma tiez uzke sedlo. to na dlhe cestovanie nebude asi.
nieco o xchallenge som nasiel tu: http://motoride.s...lenge.htmlKed niekto vyhrava neznamena to, ze je lepsi, ale ze podvadza
xNOKIAx napsal:
no vidim ze nazory sa obcas odlisuju. mal som na mysli ze ked predam gs tak aby mi tie peniaze vysli na druhe moto. takze asi tiger 2013 to nebude. vela ludi cestuje na transalpe. preco nie honda? ved to ma dobry motor myslim.
pozeral som po xchallange kedysi. to je ine ako to xcountry?
tak ako je v prispevku nad tymto- problem s tlacenim gs a jeho posunom v stoji vedla neho. obcas mam pocit a cakam kedy s tym prepadnem a co oderiem okolo. hlavne dake drahsie auto alebo moto.
Xchallenge je klasicky 650 enduro. Xcountry je technicky v leccems temer stejny, motor, ram... Ma ale nizsi a garantovane pohodlny sedlo (najezdil jsem na nem 30tisic) a nema ten vzduchovej tlumic, ale klasickej sachs, relativne velmi slusnej, vepredu nestelovaci vidli, da se ale vyladit progresivkama, kdyby bylo potreba, no a 19ku. Tim padem to ovsem jezdi super i po silnici a v terenu to zvlada fakt hodne diky vaze. 150kg jentak neco nema. A porad je to v zakladu vlastne opravdovy enduro, jen zcivilneny. Kdybych mel jit zase do tyhle kategorie, nehledal bych asi nic jinyho a za ty prachy uz vubec ne.
Maiali nel Fango!
xNOKIAx napsal:
husqvarnu 510SMR som mal a to xcountry ma tiez uzke sedlo. to na dlhe cestovanie nebude asi.
nieco o xchallenge som nasiel tu: http://motoride.s...lenge.html
Tu Country a Xhallenge jsem kdysi taky zvažoval. Vypadají dobře a podle chutě každého soudruha buď víc enduro nebo víc street.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Tak nejdriv nadavas, ze je gs vysoky a ted tohle maly?!
Merim 192 a byl jsm na tom v poho. Naopak lepsi pozice nohou nez na 1150... Neni to nicmene moc na jezdeni ve dvou. 100km vejlet jde ale na delsi dovcu bych na tom ve dvou nejel. V jednom je to ale hltac kilometru.
Maiali nel Fango!
xNOKIAx napsal:
husqvarnu 510SMR som mal a to xcountry ma tiez uzke sedlo. to na dlhe cestovanie nebude asi.
nieco o xchallenge som nasiel tu: http://motoride.s...lenge.html
To je ale challenge...
Country je toto:
to Xcountry se mi začíná dost líbit ... motorizace je tam stejná jako 650 gs ? tedy rotax ?
jsou nějaký ročníky který nebrat ?
(ch)stepan
xNOKIAx napsal:
husqvarnu 510SMR som mal a to xcountry ma tiez uzke sedlo. to na dlhe cestovanie nebude asi.
nieco o xchallenge som nasiel tu: http://motoride.s...lenge.html
To je ale challenge...
Country je toto:
to Xcountry se mi začíná dost líbit ... motorizace je tam stejná jako 650 gs ? tedy rotax ?
jsou nějaký ročníky který nebrat ?
no je to licencovanej rotax vyráběnej někde v asii a ne už v rakousku...
jede to ale dobře... X-Chall doma máme
edit: někde tady je vlákno od Moraba specielně pro tuhle motorku a tam jsou i popsaný rozdíly mezi ročníkama...
Upravil JardaFGS dne 30.05.2013 22:17
jardajerman@seznam.cz
Je to poctivejj rakusak do model.roku 09. Az pak cina... je to vylepsenej puvodni motor z f650. Ma tri kone navic, lepsi krotak, ale hlavne lepsi krivky a jde ziveji do obratli ;-)
Pozna se to jednoduse. Asiat je zlutej. Nebrat. Evropan cernej,do toho jit
Upravil morabo dne 30.05.2013 22:32
Maiali nel Fango!
xNOKIAx napsal:
no vidim ze nazory sa obcas odlisuju. mal som na mysli ze ked predam gs tak aby mi tie peniaze vysli na druhe moto. takze asi tiger 2013 to nebude. vela ludi cestuje na transalpe. preco nie honda? ved to ma dobry motor myslim.
pozeral som po xchallange kedysi. to je ine ako to xcountry?
tak ako je v prispevku nad tymto- problem s tlacenim gs a jeho posunom v stoji vedla neho. obcas mam pocit a cakam kedy s tym prepadnem a co oderiem okolo. hlavne dake drahsie auto alebo moto.
Měl jsem Transalpa před GS. Výškově to je stejný a to jsem tam měl taky snížený sedlo. Jezdilo se na něm dobře, akorát strašně potápěl při brždění. Jinak dobrá mašina, ale výšku ti to nevyřeší. Já jsem taky prcek, ale dá se to zvládnout. Nauč se vysedat, hlídat si kde zastavíš a smířit se s tím, že se může stát, že jí opatrně položíš na zem.