Podľa schémy vedie čierny kábel od zapaľovacej cievky k otáčkomeru.Vie niekto k čomu to je?Riešil to už niekto?Myslel som že impulz dostáva zo snímača otáčok.
možná regulátor dobíjení? ale mě to dělalo obráceně, otáčkoměr vyletěl nahoru a motor se dusil. ale ten otáčkoměr signalizuje, jak už tu někdo psal problém v elektrice.
nějak už to dopadne. ještě se nestalo, aby něco nějak nedopadlo.
Vyřešili jste to nějak, mám podobný problém sporadicky při přidání plynu motorka ukuckne a otáčkoměr vyletí do červena, ovšem motorka má otáčky standartní, jen otáčkoměr ukazuje blbosti...po vymáčknutí spojky otáčkoměr spadne na otáčky motoru
mám najeto 11tis km, je to možný? měnill jsem olej a na magnetický šroubu nic nebylo, dnes ráno když byla teplota vzduchu kolem 10°C dělalo mi to skoro pořád, včera 20°C a vpohodě, napadlo mě čidlo nasávanýho vzduchu
Jede to i bez čidla teploty vzduchu. Zkus to pravý víko- když to povalíš na bok tak ti ani olej nevyteče jen bacha na těsnění.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
jojo, na bok to nepokládej.... stačí na boční stojánek a jde to.... jen bacha na to těsnění jak už tady psali..... mě se ho povedlo přetrhnout, nové stojí i s dopravou kolem 400kč, což není zas taková tragédie
Nakonec nebylo ani třeba čistit čidlo otáček. V míste kde se nastavuje tuhost zadní pružiny, se setkává svazek drátů, který vede od čidla otáček tam sem nalezl prodřený drát. Po zaizolování se závada již neobjevila.
drY92 přiložený následující obrázek: