Saturnin napsal:
Asi ten nejtrapnější způsob jak zvednout motorku, jak je vidět dokáže to i holka, prostě jako když děláš ve fitku dřepy. Pokud motorka neleží říditkama z kopce tak ji stokilovej chlap musí zvednout jako nic a to i naloženou
Tohle nedoporučuji! Kdyby to zvedala z druhého boku, hrozí, že si motorku potom přehodí. No a hlavně je to nebezpečné. Uklouzne Ti noha a motorka na Tebe ještě spadne. A asi by se Ti to ani na mokru nepovedlo. Za řídítko je to nejlepší způsob a když dodržíš rovná záda a okamžité přiblížení k motorce, pak to zvedne i slabá holka.
Saturnin napsal:
Asi ten nejtrapnější způsob jak zvednout motorku, jak je vidět dokáže to i holka, prostě jako když děláš ve fitku dřepy. Pokud motorka neleží říditkama z kopce tak ji stokilovej chlap musí zvednout jako nic a to i naloženou
Tohle nedoporučuji! Kdyby to zvedala z druhého boku, hrozí, že si motorku potom přehodí. No a hlavně je to nebezpečné. Uklouzne Ti noha a motorka na Tebe ještě spadne. A asi by se Ti to ani na mokru nepovedlo. Za řídítko je to nejlepší způsob a když dodržíš rovná záda a okamžité přiblížení k motorce, pak to zvedne i slabá holka.
Souhlasím, zády k motorce se Dakar/malý GS zvedá aspoň mě dost špatně, protože bez kufrů to fakt leží takže musíš úplně dolu. Viz http://www.youtub...PjYweKeiLk
tak u harleye se ten dřep asi hodí, protože harlej si nelehá, pouze se vyosí zhruba o 10° na ty metr a půl do šířky trčící padáky.
Upravil Spitfire dne 31.05.2013 22:54
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Saturnin napsal:
Asi ten nejtrapnější způsob jak zvednout motorku, jak je vidět dokáže to i holka, prostě jako když děláš ve fitku dřepy. Pokud motorka neleží říditkama z kopce tak ji stokilovej chlap musí zvednout jako nic a to i naloženou
Tohle nedoporučuji! Kdyby to zvedala z druhého boku, hrozí, že si motorku potom přehodí. No a hlavně je to nebezpečné. Uklouzne Ti noha a motorka na Tebe ještě spadne. A asi by se Ti to ani na mokru nepovedlo. Za řídítko je to nejlepší způsob a když dodržíš rovná záda a okamžité přiblížení k motorce, pak to zvedne i slabá holka.
jenomze si tak imho celkem snadno ohnes riditko.
ja to vzdy zvedam za sedlo a NIKDY jsem to neprehodil na druhou stranu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já se svými 167 cm a 75 kg zvedám motorku 1200 GS:
1. lehce, pokud je bez kufrů (a to i do protisvahu)
2. těžce, pokud je se všemi třemi naloženými kufry. To pak záleží, jak to spadne, ale tak půl na půl to zvednu sám nebo potřebuji pomoc.
A že jsem to letos v Maroku natrénoval, ani nevím, kolikrát jsem spadl, když to bylo po desáté přestal jsem to evidovat :-)
hicks napsal:
jenomze si tak imho celkem snadno ohnes riditko.
ja to vzdy zvedam za sedlo a NIKDY jsem to neprehodil na druhou stranu.
No tak to vůbec. Ohnutí řídítek nehrozí ani u sériově zmrvených řídítek na malém GSu, natož s duralovýma. To opravdu ne.
zalezi jakou mas silu.
ja mam dojem, ze to v pohode ohnu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Zase takový namakaný hov.ado nejsi, heleď... Já mám i s botama do 75kg, štíhlá postava, ale s motorkou si poradím, je to jen fyzika a páka, nic víc.
Víc než řídítka dle mého trpí např. ložiska v krku řízení atd. Řídítek bych se naprosto nebál.
no se 75kg se fakt nedivim, ze nevohnes riditka
minimalne ty osmikilovy se normalne hejbou kdyz za ne vezmes.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
V ALB jsem padnul s plně naloženou motorkou...ADV padla na mě a zůstala mi pod ní noha...na zemi jsem jí nadzvedul a nohu vytáhl...poté jsem z pravé strany a ještě PROTI SVAHU motorku zvednul a moto obešel...
hicks: neznamená, že když má xHackerM 75 kg, že nemá sílu... známej má nohy jako baletka a dělal s nima 300 kg dřepy, všichni kulturisti se mu smáli, že má nohy jako páratka, ale evrospkej rekord drží dodnes
zetor napsal:
V ALB jsem padnul s plně naloženou motorkou...ADV padla na mě a zůstala mi pod ní noha...na zemi jsem jí nadzvedul a nohu vytáhl...poté jsem z pravé strany a ještě PROTI SVAHU motorku zvednul a moto obešel...
Nejlepší na zvedání je nával adrenalinu...!!!
tak nejak.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Saturnin napsal:
hicks: neznamená, že když má xHackerM 75 kg, že nemá sílu... známej má nohy jako baletka a dělal s nima 300 kg dřepy, všichni kulturisti se mu smáli, že má nohy jako páratka, ale evrospkej rekord drží dodnes
ano, to je uplne typicky priklad
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicks:to by teta vyzeralo keby sa na 800 ke dali len tak ohnúť riaditká. To by bola velká hanba.
Na kroske som ich chcel po ťažkom páde kúsok narovnať 3 metrovou trubkou s kamarátom, pružilo to jak **** a kupil som radšej nové. Poriadne kvalitné riaditko je velmi silné a hlavne pružné, to sa ani nedá len tak ohýbať
sanko napsal:
Hicks:to by teta vyzeralo keby sa na 800 ke dali len tak ohnúť riaditká. To by bola velká hanba.
Na kroske som ich chcel po ťažkom páde kúsok narovnať 3 metrovou trubkou s kamarátom, pružilo to jak **** a kupil som radšej nové. Poriadne kvalitné riaditko je velmi silné a hlavne pružné, to sa ani nedá len tak ohýbať
resp. na 800 se to hne v tech silentblocich...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
sanko napsal:
Hicks:to by teta vyzeralo keby sa na 800 ke dali len tak ohnúť riaditká. To by bola velká hanba.
Na kroske som ich chcel po ťažkom páde kúsok narovnať 3 metrovou trubkou s kamarátom, pružilo to jak **** a kupil som radšej nové. Poriadne kvalitné riaditko je velmi silné a hlavne pružné, to sa ani nedá len tak ohýbať
resp. na 800 se to hne v tech silentblocich...
ja som na 650 žiadne nemal, ale ked su tie silentbloky také jak hovoríš, tak pri každom
sebamenšom páde na zem, treba riaditká nastavovať.To by ma teda dobre hnevalo.