Jojo, kvůli písku - měl jsem naprasklou jednu nožičku plexi na roadbooku po jednom pádu a nechtěl jsem, aby se do toho prášilo. Roadbook jsem na nic nepotřeboval, tak jsem to celé přelepil lepenkou. Stejně to nevydrželo a někde na pistě jsem to prasklý plexi ztratil i s tou lepenkou.
Mimochodem na té fotce je dobře vidět ten benzín - má to barvu jako voda a smrdělo to prostě jako petrolej. Obvykle to je benzín řezaný naftou ale tohle byl fakt petrolej. Kupodivu to na 1150 a 1200 jelo dobře, jen lidi s osmikilem nadávali že jim to chcípá nejede.
Upravil TomasTT dne 10.06.2013 14:05
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Já mám Leo Vince EVO, mám ho asi jen 3měsíce a zjistil jsem lepší průběh ve spodních otáčkách, přestalo to střílet, je to lehčí asi o 7-8 kg a řve to tak nějak ještě decentně, aby to snesl i spolujezdec v pohodě - beru použití s homologační tlumivkou (bez ní to zase tak dobře nejede a je to hroznej rachot), spotřeba stejná jak s origo. Další výhoda laďáků je i v tom, že když to "řve" tak vás slyší, chodci, cyklisti, ale i zvěř večer. Na bigovi jsem měl dělané na zakázku a to byl hroznej rachot, ale je fakt, že jsem v noci nepotkal ani kus srnčího na cestě. Takže ať chcete či nechcete tak to přidává i bezpečnosti - Jo a pro milovníky zvířátek - myslím že lepší je "po dobu 1 minuty vylekanej srnec v lese" než "po dobu 1 vteřiny vylekanej a v zápětí přejetej na asfaltu"
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
ja bych si klidne koupil i titanovy svody kvuli vaze, ale delaji se JEN BEZ KATu.
a to zase nechci ja.
Plastická chirurgie podvázání žaludku dneska říká titanový svody ?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomasTT napsal:
Kupodivu to na 1150 a 1200 jelo dobře, jen lidi s osmikilem nadávali že jim to chcípá nejede.
cidlo klepani ma AZ dvanactka, ze jo?
osmikilo nema urcite.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Teď jsem to tady ještě konzultoval a myslíme si, že antidetonační senzor mají všechny dvousvíčky a novější. Ale u osmikila nevíme ale myslel jsem, že to má taky.
Každopádně na 1150 to změní křivku předstihu ale určitě to nedokáže zázraky, protože přímo na použití s benzínem s nízkým oktanovým číslem prodávalo BMW štekr ale ten fungoval jen na benzín 91OCT. Na ten africkej "normál" s (prý) 83OCT to zlobilo stejně jako teď klukům s osmikily. I s tím štekrem to chcípalo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Teď jsem to tady ještě konzultoval a myslíme si, že antidetonační senzor mají všechny dvousvíčky a novější. Ale u osmikila nevíme ale myslel jsem, že to má taky.
Každopádně na 1150 to změní křivku předstihu ale určitě to nedokáže zázraky, protože přímo na použití s benzínem s nízkým oktanovým číslem prodávalo BMW štekr ale ten fungoval jen na benzín 91OCT. Na ten africkej "normál" s (prý) 83OCT to zlobilo stejně jako teď klukům s osmikily. I s tím štekrem to chcípalo.
osmikilo NEMA.
podle mne to ma az 12ka... 1150 ne.
Upravil hicks dne 10.06.2013 17:06
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hele fakt nevím, každopádně jsme všichni tankovali ve stejných místech a někomu to zlobilo a někomu ne, takže tam rozdíl v těch motorkách byl.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Mám svod a Zach především kvůli váze a výkonu, psáno v pořadí důležitosti. Musím přiznat, že zvuk (tichý, ale bublavější) mi udělal radost, nebyl ale důvodem koupě.
Fandím všem, kteří tichý originální zvuk považují za přednost, nikoliv nedostatek
Nikdy jsem nemyslel že to řeknu, ale laďák ano. Včera jsme si vyměnili s kamarádem motorky, obě 1150GSA, on y-svod, K&N + neznačkovou, ale dobře fungující koncovku, prý je to lepší odspodu, střed cca sériový, špička o něco horší. Já y-svod, K&N + homologovaný Zach s "originál" vložkou. Hned při rozjezdu jsem se až lekl, jak moc odspodu kamarádova motorka jede, fakt úžasné. Mně to jede odspodu lépe než v sérii, ale na tohle nemám. Ale někde kolem 3000 ot. se to srovnalo a od té doby byl Zach lepší, zátah razantnější, motorka živější a radostněji se hrnula vpřed. Dost zjednodušeně shrnuto, na turistické tempo terénem jeho motorku, na ostatní moji, obě jsou ale znatelně lepší a lehčí než śériová konfigurace.
mmch minulej tyden jsem jel po strakonicky docela dlouho s nejakou silnici.... na 90+% s vykuchanym katem... a byl to fakt UKRUTNEJ smrad.
vzpominky na osmdesata a pulka devadesatych let.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já mám teďka takový blbý období,mám trochu zdravotní problémy takže víc ladím než jezdím...teďka v sobotu sem vytáhl ten db killer z remuse,při nižších otáčkách je to stejný ale tak od 4000 je to fakt zábava Myslím budu objíždět vinohrady a plašit špačky
Kupredu spatki ni krok...
mmch minulej tyden jsem jel po strakonicky docela dlouho s nejakou silnici.... na 90+% s vykuchanym katem... a byl to fakt UKRUTNEJ smrad.
vzpominky na osmdesata a pulka devadesatych let.
Tak to byl asi dvoutakt ne ? Ja mam GS origo bez katu a zatim si nikdo nestěžoval že smrdím
bylo to neco trochu novejsiho, ale smrad teda fakt hroznej.
Upravil hicks dne 24.06.2013 15:19
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mmch minulej tyden jsem jel po strakonicky docela dlouho s nejakou silnici.... na 90+% s vykuchanym katem... a byl to fakt UKRUTNEJ smrad.
vzpominky na osmdesata a pulka devadesatych let.
Tak to byl asi dvoutakt ne ? Ja mam GS origo bez katu a zatim si nikdo nestěžoval že smrdím
mozna ti smeruje smrad z koncovky dolu na silnici?
tenhle exot to mel samo jeste erektované.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2