Wyrus napsal:
Nazdar vsetci. Nedavno som kupil gs 2008, kde je tiez tento problem. Na webe som nasiel tento sposob opravy : http://advrider.c...tcount=253
Skusal to uz tu niekto ? Dik.
Myslím že ne, dotyčný měl opačný problém, měl v nádrži palivo ale ukazatel hlásil že je bez paliva.
Píše o přerušeném měřícím pásku, který opravuje pomocí velmi vysokého napětí.
Já když byl posledně v CarTecu v Ostravě a stěžoval si na to (mi když zahlásí fuel ujedu už jen tak max 3 km) říkal mi technik, že mám příště přijet s co nejmenším množstvím paliva a že se to pokusí zkalibrovat, dává tomu prý tak 50% šanci
pri kalibraci musi bejt pasek suchej uplne.. jinak je to na nic.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Jak píše Servisák. Jestliže chcete (kdo máte diagnostiku, či se na ni k někomu chystáte) kalibrovat snímací pásek (osazovaný na motorkách do začátku druhé půlky roku 2010 - přesněji do 8/2010 - do novějších už je montován plovákový systém), který špatně snímá a díky tomu se špatně zobrazuje hladina a dojezd, tak ho musíte před kalibrací pořádně vysušit (namyslím totálně "mrtvej" pásek - tam není co kalibrovat). Jakmile je pásek mokrej od benzínu, tak kalibrace neproběhne. Snímací pásek musíte vyjmout z nádrže, vytáhnout ho z jeho "pouzdra" a osušit ho třeba fénem (nebo horkovzdušnou pistolí s plynulou regulací - nastavuji si 50-60°C ).
Jinak ta kalibrace "staršího-původního" pásku opravdu pomůže tak v cca 50% případů (jak psal Ježek) - pak je potřeba koupit a osadit nový (a zkalibrovat).
Dneska jsem jeden dělal (zrovna byl úspěch a už ukazuje správně), tak jsem vám udělal pár fotek.
Takze som vyskusal sposob opravy z vyssie uvedeneho odkazu. (Reset zapalovacom). Pomohlo to a palivomer ukazuje spravne. Uvidime ci to bude trvaly stav. Moj palivomer, ukazoval stale rezervu, takze neviem ci to bude fungovat aj na ine chyby.
Ahoj, ja mam podobný problém. Mam výroční model 1200GS 9/2010, cili by tam měl byt plovak. Ukazuje normálně, i se rožne kontrola a kdyz tam mam nulu, tak tam dostanu vždy max 16litru benzinu. Byl jsem v Cartecu v Ostravě a řekli mi, ze je to v pořádku. Ja jsem z toho dost na prášky protože minula motorka 1200GS r.v.2004 ukazoval perfektně. Nevíte co s tim?? Dost me to štve, kdyz člověk našetří na novou milenku
Tak pokud to dělá pořád stejně a natankuješ při dojezdu 0 jen 16l tak víš že na 0 mužeš ujet ještě nevím 40km a natankuješ víc. dělal jsem to na staré moto uplně stejně.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
campa - ona je to u BMW snad vlastnost (nerad tohle slovo při opravách používám, ale tady to fakt tak je), že ty systémy měření paliva neukazují někdy úplně přesně. Na druhou stranu je pořád lepší, že ti to ukazuje dojezd 0km a ještě máš palivo, než kdyby ti to ukazovalo třeba dojezd 50km a motorka ti zastavila kvůli prázdné nádrži (což se bohužel občas taky stává).
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Ja jsem u tý 2004 GS neměl žádný problém a to jsem tam měl pres 100tis km proto jsem z toho na prášky, mam prostě rád, když věci fungují jak mají, ale holt je to život. :-). Každopádně díky a hodně spokojených kilometrů v r.2014.
campa - mě to u mých předchozích motorek řady R1200 tj. R1200GSA (2008 - snímací pásek) ukazovalo cca stejně jako teď tobě (tzn. lhalo to cca o 50-70km), u R1200GS (2007 - pásek) to ukazovalo skoro přesně (+- 5 až 10km), a teď u aktuální R1200GS TripleBlacka (2011 - plovák) to vypadá, že to zase nebude úplně přesné. Taky mám rád, když vše funguje jak má, ale na některé věci už jsem rezignoval - s tímhle se dá žít (spíše by mi vadil ten druhý případ, kdy to ukazuje ještě nějaké km a motorka se zastaví, protože je bez benzínu).
Upravil Tonda dne 02.01.2014 22:49
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
možná se pletu a opravte mě...
campa má GS, tzn. asi 20litrů v nádrži, 4 litry rezerva na cca 60km, tak těch 16litrů při dojezdu 0km mi přijde normální
3X - Jirko, dojezd je prostě dojezd (tzn. i s rezervou) - alespoň takhle se mi to chovalo u předchozí R1200GS r.2007 (a chová se to tak podle mých zkušeností na většině R1200GS, když je snímací pásek a soft v pořádku - myslím ročníky do 8/2010). Když jsem měl dojezd ještě tuším cca 70km, tak se mi rozsvítila rezerva, a když jsem to tehdy zkoušel až do nuly (raději s PETkou s benzínem v topcase), tak jsem při příjezdu k pumpě měl dojezd 3km a natankoval jsem 19,5litru - a takhle by to podle mě mělo fungovat.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
jo Tondo, tak bych to chápal i já, ale dojezd se počítá z nějaké průměrné spotřeby a tam je z mého pohledu ten problém.
např. pojedu rychle po D1 , spotřeba 10 litrů/100 km, v nádrži posledních 5litrů (ať se to dobře počítá) a rozsvítí se rezerva a dojezd 50km. Zpomalím a snížím reálnou spotřebu na 5l/100km, ale dojezd se mi už nepřepočítává (rozhodně se skokově nezmění). Jak mi dojezd ukazuje 0km, tak mám stále ještě cca 2,5 litru v nádrži.
3X napsal:
jo Tondo, tak bych to chápal i já, ale dojezd se počítá z nějaké průměrné spotřeby a tam je z mého pohledu ten problém.
např. pojedu rychle po D1 , spotřeba 10 litrů/100 km, v nádrži posledních 5litrů (ať se to dobře počítá) a rozsvítí se rezerva a dojezd 50km. Zpomalím a snížím reálnou spotřebu na 5l/100km, ale dojezd se mi už nepřepočítává (rozhodně se skokově nezmění). Jak mi dojezd ukazuje 0km, tak mám stále ještě cca 2,5 litru v nádrži.
Samozřejmě to, jak se aktuálně tahá za heft, na zobrazení dojezdu vliv má - tak jak píšeš výše - to je bez debaty. Já to bral tak, že mi to při takovém normálním, dá se říci stabilním (v mém případě svižnějším) tempu, bez nějakých velkých "výkyvů" (tak jak jsi zrovna zmínil tu dálnici) ukazovalo dojezd u R1200GS r.2007 fakt skoro přesně (možná to lhalo tak max 10-15km - víc ne). U R1200GSA (2008) jsem se na to ale spolehnout nemohl - ani po výměně snímacího pásku a přehrátí softwaru to tak přesně neukazovalo - taky jsem se u ní raději spoléhal spíš na denní počítadlo a zobrazování dojezdu bral velmi orientačně.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
3X napsal:
jo Tondo, tak bych to chápal i já, ale dojezd se počítá z nějaké průměrné spotřeby a tam je z mého pohledu ten problém.
např. pojedu rychle po D1 , spotřeba 10 litrů/100 km, v nádrži posledních 5litrů (ať se to dobře počítá) a rozsvítí se rezerva a dojezd 50km. Zpomalím a snížím reálnou spotřebu na 5l/100km, ale dojezd se mi už nepřepočítává (rozhodně se skokově nezmění). Jak mi dojezd ukazuje 0km, tak mám stále ještě cca 2,5 litru v nádrži.
Ano, když zvolníš, tak se ti může upravit dojezd, buď zůstává dlouhou dobu stejný nebo se někdy i o chlup prodlouží. Nevím jak u motorek, ale u aut se dojezd upravuje podle průměrné spotřeby za posledních 30km.
3X napsal:
jo Tondo, tak bych to chápal i já, ale dojezd se počítá z nějaké průměrné spotřeby a tam je z mého pohledu ten problém.
např. pojedu rychle po D1 , spotřeba 10 litrů/100 km, v nádrži posledních 5litrů (ať se to dobře počítá) a rozsvítí se rezerva a dojezd 50km. Zpomalím a snížím reálnou spotřebu na 5l/100km, ale dojezd se mi už nepřepočítává (rozhodně se skokově nezmění). Jak mi dojezd ukazuje 0km, tak mám stále ještě cca 2,5 litru v nádrži.
Ano, když zvolníš, tak se ti může upravit dojezd, buď zůstává dlouhou dobu stejný nebo se někdy i o chlup prodlouží. Nevím jak u motorek, ale u aut se dojezd upravuje podle průměrné spotřeby za posledních 30km.
si myslím, že to bude z větší části softwarová záležitost
Prave som sa vratil z Balatonu, co bol moj prvy vyjazd s novou GSA a zistil som ze mam podobny problem. Po natankovani do full mi ukazuje dojazd cca 700km. Po cca 400km sa mi rozsvieti rezerva a ukazuje dojazd 80km. Odparkujem na chvilu moto a po nastartovani mi ukazuje dojazd 280km a odratava sa po 1km cca kazdych 100m az kym sa nezastavi na povodnych 80km a odratava poriadne km po km. Spotrebu mi ukazuje 5,1km co je aj real podla mojich prepoctov. Z toho mi vychadza ze by som na nadrz mal prejst 647km. Mam moto r.v 12/2009 DOHC takze asi tiez problem s pasikom. Skor ma ale zaujima, ci sa da niekde nejak (cez diagnostiku) vypnut aby mi rozsvietilo zlty trojuholnik pri rezerve? Dojazd si odsledujem sam, len mi vadi to upozornovanie
Upravil pebro dne 19.04.2014 20:27
Pebro