jestli máš vyřešeno tak super,pro ostatní-může být problém i ve startéru (upálené uhlíky,uvolněné cívky)či kabeláži k němu,při startu je k jeho rozběhnutí třeba větší proud,který se k němu nedostane tak ,,krade"kde může i z přístrojovky
To já mám ze středy jiný špek. Ráno nastartuju, ujedu cca 1km, zastavím a chcípnu. Za 5min chci nastartovat a nic. Test kontrolek proběhne v poho, nesvítí žádná výstraha. Při samotném startu baterka má chut točit, ale ve startéru to jenom cvakne a nic. Dám kvalt, protočím motor a znovu startuju ... nic. Zkouším několikrát a furt nic. Moto nechám na bočáku a jedu pryč autem. Po cca 8hod se k ní vracím, s ničím nehejbám a rovnou startuju a ejhle ... nastartuju. Od toho dne jsem startoval ještě několikrát a vždy bez problémů. jinak baterka stará cca půl roku.
můžou to být třeba jen kontakty ve startéru co ho roztáčí,cívka sice vysune pastorek,ale kontakty se nepolíbí ,škvarek,písek atd.
Upravil strogas dne 26.07.2013 15:24
Ted to čtu.. Proboha chlapy podíval se někdo na ten starter jak vypadá? U 800 je startér s volnoběžkou v motoru tudíž se nic nevysouvá ani ve stártéru nespojuje vše dělá tzv. startovací rele
... servis a diagnostika BMW Motorrad
majorGS napsal:
To já mám ze středy jiný špek. Ráno nastartuju, ujedu cca 1km, zastavím a chcípnu. Za 5min chci nastartovat a nic. Test kontrolek proběhne v poho, nesvítí žádná výstraha. Při samotném startu baterka má chut točit, ale ve startéru to jenom cvakne a nic. Dám kvalt, protočím motor a znovu startuju ... nic. Zkouším několikrát a furt nic. Moto nechám na bočáku a jedu pryč autem. Po cca 8hod se k ní vracím, s ničím nehejbám a rovnou startuju a ejhle ... nastartuju. Od toho dne jsem startoval ještě několikrát a vždy bez problémů. jinak baterka stará cca půl roku.
pravdou je,že jsem ho detailně nestudoval,bral sem to, že funguje jako jiné startéry,dobře cívka tam není,ale ostatní platí (jelikož se jedná o elektromotor),tudíž může být ztráta napětí (zvýšený odpor)špatným kontaktem,oxidací,opotřebením uhlíků,atd.
Tak samozrejme ze to tak funguje podival bych se na civku ta spina proud tak ta muze bejt spatna.. udelej si cas rozdelej to a odpoj silove kabely z civky a zkus to startovat vzdy spojenim naprimo abys vyradi civku
... servis a diagnostika BMW Motorrad
ahoj, jojo, takhle to zacinalo i u me, sem tam se rozvitila kontrolka baterky, nestartovalo to, nekdy ne vzdy atd. az me to v chorvatsku uplne kleklo. samozdrejme ze to nebyla baterka to by bylo moc jednoduchy, ale alternator. tak jsem tomusel vymenit a zase bylo vsechno ok.
jen motorka mela v tu dobu 4x tolik najeto.
cus
Joke
Přidám svůj zážitek.Včera večer odjezd z práce bylo okolo 5 stupňů točení stěžka,ale chytla po půlce cesty jsem zastavil a zkusil znovu nastartovat taky nic moc a budíky se protočily.Dnes ráno chytlůa celkem dobře změřeno dobíjení měřák ukazuje 14v takže dobíjení ok a baterka na zátěžovce jakš takš tak jsem ji nechal dobít,ale trošku klesalo napětí.Zítra jedu pro baterku tak snad to bude ok.
Mám podobný problém. Otočím klíčkem, vše vypadá normálně , ale nestartuje. Startér se ani nehne. Najeto 15 000 km rv.2008 Můžu mačkat, přepínat , .... a nic. Baterka vypadá OK.
zajimave tak jeste spatnej spinac na bocnim stojanku to si zkusil proklemovat ?
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Kdyby si chtěl schreku projedu se s tebou, pokud bys jel moto.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
tak jsem preventivně prohlídl starter -když tu čtu co někteří mají za potíže (znáte to-brouk v hlavě hlodá -co kdyby někde v nejnevhodnější dobu...)baterii jsem preventivně vyměnil před nedávnem -fungovala sice ještě normálně ale měla už 5let a proč čekat jestli neexne na nejrušnějším kruháču někde ve štatlu.
Rozhodil jsem to a vyčistil namazal logry a složil ,uhlíky po 5letech provozu ještě hodně dobrý.
Obr.před vyčištěním:
kim přiložený následující obrázek: