Ahojte. Draha polovicka mi dovezla moto, ze ji problikava kontrolka mazani. Nez dojela, tak ji to zacalo svitit uplne. Tak jsem skocil koupit skodovacky cidlo tlaku oleje, namotontoval a uz nic nesviti. Ale reknete mi. Ja myslel, ze prave rozpojeny, bez tlaku sviti kontrolka. Ale kdyz odpojim konektor od cidla, zapnu klicek, kontrolka se nerozsviti,natocim motor,kontrolka stale nesviti. Kdyz zapojim konektor na funkcni cidlo, zapnu klicek, kontrolka sviti,natocim motor,kontrolka zhasne ( coz je samoze spravne ). Proc ale nesviti kdyz je to uplne odpojeny? Pres techniku nemam problem, elektro neni muj kamarad
Upravil milanosor dne 30.10.2014 08:11
I pád na hubu je pohyb kupředu
milanosor napsal:
Ahojte. Draha polovicka mi dovezla moto, ze ji problikava kontrolka mazani. Nez dojela, tak ji to zacalo svitit uplne. Tak jsem skocil koupit skodovacky cidlo tlaku oleje, namotontoval a uz nic nesviti. Ale reknete mi. Ja myslel, ze prave rozpojeny, bez tlaku sviti kontrolka. Ale kdyz odpojim konektor od cidla, zapnu klicek, kontrolka se nerozsviti,natocim motor,kontrolka stale nesviti. Kdyz zapojim konektor na funkcni cidlo, zapnu klicek, kontrolka sviti,natocim motor,kontrolka zhasne ( coz je samoze spravne ). Proc ale nesviti kdyz je to uplne odpojeny? Pres techniku nemam problem, elektro neni muj kamarad
Podle me odpojenim kontaktu rozepnes okruh. Tudiz nemuze jit za zadnych okolnosti do kontrolky stava, tudiz nesviti.
Za pripojeneho kontaktu je okruh uzavren a po natlakovani cidla se kontakt rozepne... Takhle by to mohlo fungovat, kdybych to delal ja. Nevim, ale jak presne to navrhl zapadonemecky soudruh, ale rekl bych ze podobne. :-)
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
Tim padem spatny cidlo nasunuty v konektoru a na kostru by melo roznout kontrolku a svitit i pri natoceni motoru. Jest tak?
I pád na hubu je pohyb kupředu
Ahoj, dovezl jsem si Dakara 650 a taky se mi rozsvici kontrolka oleje, teda az potom, co jsem to dovezl 150km domu po ose a zaparkoval v garazi na hlavnim stojanu. Na bocnim zhasla. Akorat mam uz 2004ku TwinSpark a tam je jiny cidlo s konektorem.
Predpokladam, ze to uz neni koupitelny neoriginal?
Upravil Slavek-xxx dne 16.02.2019 21:09
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Novej poznatek, kontrolka oleje se za behu motoru rozsviti jen kdyz mam zarazenej neutral a sviti N. Obracene to neplati, tj. Pri vypnutym motoru a se zarazenou rychlosti sviti spravne olejnicka, ale neutral zhasne. Studenak v palubce?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Tak, studenak na desce to nebude, kontrolky jsou na dratech. Nez to rozeberu, je to tak, ze po zapnuti klicku jde do kontrolek neutralu a tlaku oleje trvale plus a spina se minusem? A neutral pres diodu?
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Zdar. Psal jsi v jiným vlákně,že tam před tebou někdo měnil řidítka a ucvaknul dráty od vyhřívání. Nemůže to mít něco společnýho i s těma kontrolkama?? Je to ucvaknutý pořádně zaizolovaný?? Není tam někde vlhko?? Kolik otáček ti točí motor na volnoběh?? Nezvednou se náhodou,když to dáš na bočák??
Tak zaizolovany vypadaji dost. Prinejhorsim muzu vyndat pojistku c. 8 a tim rucky vyradim.
Volnobeh je asi 1500 otacek a nemeni se v zadny poloze.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Prosel jsem svazek az k motoru. Vse vypada neposkozene. O vikendu sundam airbox a baterku, snad to najdu, dost me ta mzourajici kontrolka rozciluje...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
A nedal tam nějakej umělec místo žárovky LEDku? Jinak kontrolka je trvale napájena a čidlem se kostří. Nic mezi není, pouze drát z kontrolky přes přídavný konektor přístrojovky jde přímo do čidla. Měl by být hnědý s bílým pruhem.
puchyyla> nee, je tam normální žárovka. Vím, že se rozsvicí při ukostření, a právě je to někde procvaklý s kabelem čidla neutrálu.
bmwgsa> jj, taky myslim. Vedel bys, kde jsou ty kriticky mista?
Tak jsem neco nasel na netu a asi bych nemel opravu odkladat... https://www.f650g...epair.html
Upravil Slavek-xxx dne 22.02.2019 08:52
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Dost často to bývá prodřené za ovládáním předpětí pružiny zadního tlumiče.
Upravil Tonda dne 22.02.2019 09:22
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
BMW má technickou akci na ohyb u ovládání zadního tlumiče nicméně ze zkušenosti vím že to může být kdekoliv. Opravoval jsem to i pod tím ovládáním i nahoře u baterie. I když nahoře u té baterie se proklepal plusový kabel a shořel prakticky celý svazek. Rozhodně bych opravdu neodkládal můžeš tím předejít větším škodám.
Upravil bmwgsa dne 22.02.2019 09:27
OK, díky oběma. Pustím se do toho co nejdříve a až chybu najdu, nafotím a opravím. Jinak podle výpisu ze servisních prací od bývalého majitele už tuhle závadu řešil před 12ti tisíci km (někdy před pěti lety), ale je tam poznámka nevyřešeno...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999