A proč?Měl jsem starýho,teď mám 2004 a žádnej výraznej posun necítím.
Starej je podle mě snad i lehčí a zrovna 2002 měla nejhezčí barvy.
Výkon motoru je srovnatelný a 0,5l spotřeby navíc je prkotina při 20-30000
úspory při nákupu.Je to kus od kusu,ale starej model špatnej nebyl.
Neustale ctu a hledam, cim vic mam precteno, tim casteji si pokladam otazku. Potrebuju zrovna Dakarku? Nestacilo by obycejne GS? Bije ve me motocrossove srdce a to me tahne k Dakaru, ale v terenu asi tolik jezdit nebudu, sem tam kousek polnacky, zadny extrem, na to mam jinou motorku. Videl bych to asi tak 80% cesky asfalt a zbytek lehoucky teren. Na vylety do hor nebude cas a ani moc penez, deti je potrebuji mnohem vic, chci se jen tak proste obcas projet, na chalupu, k vode, navstivit nejaky MX zavod ................. za par let to necham mladymu, jako tata nechal me Pionyra a koupim si 1200gs. Bratranek ji nedavno koupil a je to super, jenze ty prachy Ja bych se asi i ted ty velky mtorky bal, po silnici toho moc najeto nemam a v blate to je malinko jiny. Jizdni vlastnosti Dakaru a obyc GS jsou malinko jiny, ale nemuzu posoudit sam, jel jsem jen na obyc a to me bavilo. Jenze jak vidim 21 kolo a vetsi zdvihy, hned se mi rozzsviti oci Tak co myslite? Mam se drzet Dakaru a nebo bude stacit f 650 gs? Pokud doporucite obyc GS, nevite o nekom kdo prodava? Na motoinzerci dnes pribyla tahle Dakarka http://www.motoinzerce.cz/motorky/bmw/733797-f-650-gs-dakar.html
Tak tuto otázku si kladu taky . Ale na to ti asi nikdo neodpoví. V mém případě se jedná o to, jestli má smysl připlácet těch cca 15 - 20 tisíc za dakara, když 80 - 90 % najezdím na silnici.
Hele, pokládal jsem si stejnou otázku.. a dneska vím jedno. Budto dakara, a nebo rok počkat a koupit rovnou 1150
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Už jsem to tady někde psal. Nemůžeš se ptát, jestli máš chtít Dakara nebo obyč GS jen na základě technických parametrů motorky a rozdílech. Musíš si taky uvědomit, co Ti bude pohodlné.
Třeba já mám možnost sedat na oba modely a jsem rád za Dakara. Obyč GS je pro mě malé a tím pádem nepohodlné. Takže Ti doporučuju si osedlat oba modely a pak se rozhodni na čem se Ti jezdilo líp.
Na pohodli tolik netrvam, dokazu se hodne prizpusobit. Na GS se mi jelo dobre( asi 20km), nejsem zadnej cahoun 180cm/85kg. Moje vylety budou max 200km v kuse, spis min, pak prestavka a hura zase domu. Z MX stroju jsem na nepohodli zvyklej, enduro vyjizdka na cely den, cca 100 km, nejaky vyjezdy, skoky ............ a kdyz nebylo moc padu))) krom rukou nic nebolelo)))), jeste trosku jezdim na kole, tak zadek mam docela vomacklej)))) Myslim teda ze podle vyzkouseni mi padnou oboje
Mam prez 10 000km na malym gs a prez 2000 na dakarovi. Rozdil tech dvou motorek je v prednim kole, ostatni rozdily jsou nic. Dakar je jednoznacne lepsi do terenu, byt to bude polni cesta a pohodlnejsi na delsi cesty. Do mesta a na okresky je vic zabavy s malym gs.
Prez velky kolo se lip (snaze) zataci v mensich rychlostech a lip filtruje nerovnosti na silnici a po 400 km jsi min unavenej nez na malym gs. Na druhou stranu to nebrzdi a jistota v brutalnim naklonu na okresce tam neni
Jestli mas lehky enduro tak jdi do malyho gs. S tim si uzijes mimo teren. Jestli budes jezdit minimalne 70/30 silnice/teren jdi urcite do dakara.
Tot muj pohled na vec.
tak tak. Jezdim odhadem 30/60/10 mesto/silnice/teren a jsem mnohem spokojenejsi s malym gs nez kdyz sem tohle lital na dakarovi.
Do terenu jsem poridil druhou sadu gum, ale ta 19 predek je proste naprd i na polnacce. Zase na klickovani mezi autama ve meste se hodi lip. Hlavne kdyz vemes za predni brzdu tak stojis, coz u ty 21 musis dohanet zadkem a to je dost nebezpecny...
Tak hlavne dakar je mnohem univerzalnejsi motorka, tim spis pokud mas i jen drobne enduro ambice, nevahal bych ani.minutu.Staci jen prijet nekam mezi enduraky a na malem gs se budes citit jak na pionyru.
Já teď akorát čekám, až se kámoš uzdraví, abych si vyzkoušel jeho malý gs. No a podle toho jak mi bude pohodlná budu vybírat. Myslím, že opravdu nemá v tomto případě smysl řešit jinej rozdíl než je fakt jak motorka sedí vzhledem k tělesným proporcím
Tohle je motorka po zdejším Woodmanovi, moc pěkná, vybavená. Koukal jsem, že je možná sleva při koupi bez kufrů..pro zajímavost
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Janek13 napsal:
Tzn., že jel Alpy a něco se tak vysralo, že musel zpátky v dodávce, nebo co ?
Nene, kdepak, nic se na tom nepodělalo, ale klucí na jednoválech byli moc pohodlní, takže ušetřili 1800 km po ose a jeli naloženým Tranďákem. Každý to má rád jinak. Kluci si koupili motorky jenom na dovolenou a zase je prodávají ..
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Tohle je motorka po zdejším Woodmanovi, moc pěkná, vybavená. Koukal jsem, že je možná sleva při koupi bez kufrů..pro zajímavost
Si děláš prdel,že odjel Alpy v dodávce a už ji dává pryč.
Čtu a hlava mi to taky nebere... ale proti gustu žádný dišputát, já prodával, on koupil a jaké měl další záměry mi nesděloval...
Takže, ne, že bych chtěl chlapcovi pomáhat s prodejem, ale pokud na ní nic nezk.urvil v dodávce tak je ta motorka v cajku a případnému zájemci z řad fóra rád poskytnu informace...
Upravil Woodman dne 24.07.2013 11:46