LukyGs napsal:
Jo a bylo to od Zagrebu az k nam domu, ten slejvak. Kdo jezdi HR tak vi co za kluzkej asfalt tam maji a ty gumy s nim nemeli nejmensi problem. Jel jsem v tom desti normalne 140v hodine s kuframa a manzelkou a no problem.
Luky promin, nemuzes mluvit o uspechu, zes ujel 600km v desti na tvrdy gume a nezabil ses.
Navic ty tam porad mas 110ku, my se bavime o 90ce, to je zas o kus mensi kontakt s asfaltem.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
za me na 21kolo do predu TKC a do zadu E07 a nebo Scout, to je pro me idelani kombinace na Albanii, Rumunsko a podobný teren.
Samozrejme na off uz používam ostrejší gumy, což ale pro normalmího člověka co si pořídí F800GS nemá vyznam, snad jen pro Dufína :-)
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Pardal napsal:
za me na 21kolo do predu TKC a do zadu E07 a nebo Scout, to je pro me idelani kombinace na Albanii, Rumunsko a podobný teren.
Samozrejme na off uz používam ostrejší gumy, což ale pro normalmího člověka co si pořídí F800GS nemá vyznam, snad jen pro Dufína :-)
a proc ne dopredu karoo?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Loni jsem odjel Rumunsko na kombinaci jak píše Pardál (TKC předek a Scout zadek). Byl jsem naprosto spokojenej. Na asfaltu jsem to klopil co to šlo bez problémů. Chytli jsme tam sníh tak mě přední TKC pěkně podržela. Jenom je ta TKC trochu hlučnější, ale to člověku po pár km nepříjde...
Pallfy má zkušenost s Karoo 3. Nadává na ně horem dolem. Někde je vlákno o Karoo a tam se vypsal dost.
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Muj nazor je ten at si kazdek koupi co chce a nejlip nekolik znacek a porovnat si to sam cena/jizdni vlastnosti/najezd km.
Kdyz se nekdo zepta, neco mu doporucim za sebe a ne, ze jedna pani povidala a hlavne, ja jezdim Mitas potazmo Barum uz 15 let a vyzkousel jsem i jiny znacky jako Michelin, Dunlop, Pireli a proste zustanu u Mitasek.
A za sebe rikam Mitas jde porad dopredu z kvalitou a vyvojem, mam pocit, ze jen u nas (CR) se na Mitas hazi nejvetsi spina v zahranici na Mitas nikdo nenadava a spis je posunuji na vysi pricky.
Upravil schrek dne 04.07.2013 15:08
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Schreku, máš recht. Já jezdím na motorce od r. 1951, tenkrát jenom Barumky a po revoluci jsem odzkoušel všechno možný, ale pŕi relaci cena, bezpečnost, výkon mi ty Mitasky 07 Dakar pŕipadaj velmi dobrý.
KUKY se vrací
Jo jinak nove jsou mitas 07 v rozmeru 150 dvojsmesove ale to tu uz ruda nekde psal
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Muj nazor je ten at si kazdek koupi co chce a nejlip nekolik znacek a porovnat si to sam cena/jizdni vlastnosti/najezd km.
tim se snazis tak trochu poprit, ze jsou mezi pneu rozdily.
JSOU.
Kdyz se nekdo zepta, neco mu doporucim za sebe a ne, ze jedna pani povidala a hlavne, ja jezdim Mitas potazmo Barum uz 15 let a vyzkousel jsem i jiny znacky jako Michelin, Dunlop, Pireli a proste zustanu u Mitasek.
...to z tebe ovsem dela ponekud neobjektivniho recenzenta... ale ja to chapu, proste MORAVSKA guma... pneunacionalizmus
btw: ja nedrbu celej Mitas, ja jenom FAKT chci videt stejne dobrou gumu v 90/90/21 na silnici, jako je origo Tourancka s nizsim speedindexem.
FAKT bych to chtel videt.
---
podotykam, ze jsem tam mel Anakee, Battlewingy a i zadni TrailAttack.
E07 mi tovarne namontovali kdysi na pragofku.
Upravil hicks dne 04.07.2013 17:38
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jasne ze jsou rozdily v pneumatikach. Ale taky jsou rozdily v motorkach a lidech co na nich a jak na nich a kde na nich jezdi.
No na Mitaskach mam najeto asi stejne jak na gumach jinych vyrobcu takze to myslim je objektivni. I na Jawe sem zkousel jine znacky pneu jak Mitas.
Ono jet na silnici na enduro gume 150 a na vylozene silnicni gume je rozdil to nepopiram, ale me, ktery z 99% dodrzuje predpisy a opravdu nejezdim nad 130 proste ti Mitasky vyhovuji, mel jsem na masine Pirelky z vyroby a ano pri vysokych rychlostech jde ta predni poznat, ale me se to zacalo projevovat az okolo 140-150 ta mensi nervozita predni gumy , ale zas je to muj nazor a taky hraje v potaz podvozek motorky serizeni, zkusenosti jezdce atd. to vsechno ma podle me vliv.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Jasne ze jsou rozdily v pneumatikach. Ale taky jsou rozdily v motorkach a lidech co na nich a jak na nich a kde na nich jezdi.
to prvni zas az tolik nesouvisi s druhym. Pokud ti proste Tourancka ujede pozdeji, v cem to tolik zavisi na jezdci?
ano, pokud jses fakt pripos... a neklopis nic, tak tu gumu tolik netlacis na hranici.. nicmene PORAD TO NAPR> ZKRACUJE BRZDNOU DRAHU.
No na Mitaskach mam najeto asi stejne jak na gumach jinych vyrobcu takze to myslim je objektivni. I na Jawe sem zkousel jine znacky pneu jak Mitas.
a jezdil jsi vubec klasiku jako napr. Tourancky nebo Anakee? navic proc se bavit o vyrobcich, bavme se o KONKRETNI gume.
Ono jet na silnici na enduro gume 150 a na vylozene silnicni gume je rozdil to nepopiram, ale me, ktery z 99% dodrzuje predpisy a opravdu nejezdim nad 130 proste ti Mitasky vyhovuji,
napul irelevantni. Poznas to spis na okresce a v zatacce.
mel jsem na masine Pirelky z vyroby a ano pri vysokych rychlostech jde ta predni poznat, ale me se to zacalo projevovat az okolo 140-150 ta mensi nervozita predni gumy , ale zas je to muj nazor a taky hraje v potaz podvozek motorky serizeni, zkusenosti jezdce atd. to vsechno ma podle me vliv.
bozee... PROC RESIS DALNICI.
navic nechapu, proc pises "Pirelli"... JAKY KONKRETNE? to je jak kdybys napsal BMW. To taky dela skutry i endura.
Upravil hicks dne 04.07.2013 18:18
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
Jasne ze jsou rozdily v pneumatikach. Ale taky jsou rozdily v motorkach a lidech co na nich a jak na nich a kde na nich jezdi.
to prvni zas az tolik nesouvisi s druhym. Pokud ti proste Tourancka ujede pozdeji, v cem to tolik zavisi na jezdci?
ano, pokud jses fakt pripos... a neklopis nic, tak tu gumu tolik netlacis na hranici.. nicmene PORAD TO NAPR> ZKRACUJE BRZDNOU DRAHU.
nemam zapotrebi tlacit gumu nekam k hranici to zaprve a za druhe jsem uz zazil asi dost situaci kdy me guma jak Mitas tak zahranicni podrzela v hranicni situaci
pokud ta ci ona guma ma kratsi brzdnou vzdalenost nedokazu posoudit, vzdy sem dobrzdil a zabrzdil a do nikoho nikdy nevrazil
No na Mitaskach mam najeto asi stejne jak na gumach jinych vyrobcu takze to myslim je objektivni. I na Jawe sem zkousel jine znacky pneu jak Mitas.
hicks napsal:
a jezdil jsi vubec klasiku jako napr. Tourancky nebo Anakee? navic proc se bavit o vyrobcich, bavme se o KONKRETNI gume.
takze napisu vicet gum ne Mitas co sem jezdil a budu se bavit jen o prednich 90/90/21 o ktrých ty tu polemizujes - Anakee, Heidenau K60, K60 skaut a myslim jeste K76, Pirelli Scorpion Trail, Continental Conti Escape a velke finale konecne Tourancky taky
na vsech gumach jsem jezdil a jezdim porad stejne a zadna mi nikdy neuklouzla
Ono jet na silnici na enduro gume 150 a na vylozene silnicni gume je rozdil to nepopiram, ale me, ktery z 99% dodrzuje predpisy a opravdu nejezdim nad 130 proste ti Mitasky vyhovuji,
hicks napsal:
napul irelevantni. Poznas to spis na okresce a v zatacce.
mel jsem na masine Pirelky z vyroby a ano pri vysokych rychlostech jde ta predni poznat, ale me se to zacalo projevovat az okolo 140-150 ta mensi nervozita predni gumy , ale zas je to muj nazor a taky hraje v potaz podvozek motorky serizeni, zkusenosti jezdce atd. to vsechno ma podle me vliv.
hicks napsal:
bozee... PROC RESIS DALNICI.
navic nechapu, proc pises "Pirelli"... JAKY KONKRETNE? to je jak kdybys napsal BMW. To taky dela skutry i endura.
Proc dalnice protoze rozdil v chovani na silnici (porad se bavim o predni 90) jsem poznal hlavne pri vyssich rychlostech na dalnici teda spis na tom tankodromu co je u nas hlavne púodelny diry mezi Brnem a Jihlavou.
Holt ja se neproplitam mezi autama a neklickuju v ulickach Prahy jak ty a neklopim to na krev a hranici gumy to nemma zapotrebi a asi i proto volim Mitasky jelikoz pro moje potreby je to idealni.
Co se tyka Pirelli, napsla jsem z vyroby a co vim tak na vsechny 800 je z vyroby dany Pirelli Scorpion Trail, teda byvalo do roku 2011 co ja vim.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
já porovnávat nemůžu ,mám kámoše teprve rok s Heidenau K60 a zatím jsem problém neměl,ale nejezdím na krev nýbrž s mozkem v hlavě,jednou jsem zkusil na letišti kolik dá a při 175 se začala motorka chvět,řekl bych,že to šlo od předního kola,samozřejmě to mohlo být i něčím jiným,ale to byl extrém,jinak předek mám ještě dobrý,ale zadek budu asi na zimu řešit,zatím mám v merku 07.
Já zatím jezdím na Bridgestonech battlewing a oproti konkurenci je to už opravdu zastarala guma a v časopisu Motocykl v čísle 8, kde je test 6 enduro pneu, se to jen potvrdilo. Stejně jako v testu s ní mám problém na mokré vozovce. I při nízké rychlosti ji schází grip a v náklonu je nervózní. Pak stačí jen blátíčko nebo cokoliv jiného a drhnu hlavou o zem. Na to jak je to stará guma tak po zahřátí má dobrej grip a celkem dost mi dovolí + kilometrový nájezd je taky dobrý a stabilita na dálnici je její nejsilnější argument (v= 110 - 200km/h). Příští pneu na které se chystám je Metzeler Tourance Next.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Pardal napsal:
za me na 21kolo do predu TKC a do zadu E07 a nebo Scout, to je pro me idelani kombinace na Albanii, Rumunsko a podobný teren.
Samozrejme na off uz používam ostrejší gumy, což ale pro normalmího člověka co si pořídí F800GS nemá vyznam, snad jen pro Dufína :-)
Předek mám Michelin Desert a zadek Karoo. Mimo silnici super a na silnici pohoda i za mokra ... nejezdím žádnou kudlu. Sice nejsem Dufino, ale s TKC a 07 na Krocanovi žádná sláva
zatím Pirelli Scorpion Trail II, plná spokojenost (voda/sucho/přechod různejch povrchů), nicméně na další sezónu se těším na E07... ořece jen je to moto do terénu,ne? Tak pro začátek budou mitasky určitě více než postačující