100bubu napsal:
tu je asi vysvetlenie prečo bude tlmič riadenia v zaklade
YouTube Video
to muze bejt klidne i guma, nerovnosti na asfaltu imho.
mne to nedela.
To klidně být guma může ale pochybuju že by BMW dávalo ten tlumič řízení v sérii bezdůvodně
no pokud vim, tak to kmitani ktereho se na LC bojime.. tedy nejen na LC... je ponekud vetsi intenzity
Dneska jsem schválně skoušel ty řídítka za jízdy pustit a mě se na dvanáctce teda nechvějou ani při přechodu na nižší otáčky
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
ked ides na motorke nemas co pustat rajdy - rozkmitat sa mozu koli XY vonkajsim vplyvom (guma, nerovnost, zle rozlozenie zataze a odlahceny predok atd. atd.)
tlmic riadenia sa pouziva na situacie kedy mas ruky pevne na riadidlach a napriek tomu ti tie rajdy vedia kmitnut
Upravil raptor dne 24.07.2013 06:14
live fast, die young be wild, have fun
misak napsal:
Takhle se mě rozkmitávali řídítka na Triumphu a na TDM a pokaždý s naloženým topcasem. Jak jsem kufr sundal,bylo vše O.K.
Zajímavý,že GS 1150 mě to nedělá ani na gumách který jsou ojetý.
Že by novej model měl horší vlastnosti?
100bubu napsal:
tu je asi vysvetlenie prečo bude tlmič riadenia v zaklade
YouTube Video
to muze bejt klidne i guma, nerovnosti na asfaltu imho.
mne to nedela.
To klidně být guma může ale pochybuju že by BMW dávalo ten tlumič řízení v sérii bezdůvodně
no pokud vim, tak to kmitani ktereho se na LC bojime.. tedy nejen na LC... je ponekud vetsi intenzity
Dneska jsem schválně skoušel ty řídítka za jízdy pustit a mě se na dvanáctce teda nechvějou ani při přechodu na nižší otáčky
Me tohle dela motorka pouze na TKCckach. Takze podle me, dokud nevime co je obuto, nemuzeme soudit. Rozhodne by to byla ale obrovska vada, cemuz neverim.
Raptor - pravdu máš v tom, že řídítka se nemají pouštět a rozhodit je může spousta věcí. Na druhou stranu, pokud se puštěná řídítka rozkmitají na relativně rovné silnici, se standardními pneumatikami, je ve standardním technickém stavu a kmity nemají snahu se samy tlumit, jde o konstrukční vadu, v tom souhlasím s Aldou. Žádný výrobce nedá vědomě na trh nic takového s tím, že se bude když tak vymlouvat stylem "kdybyste drželi řídítka, k havárii by nedošlo". Stát se u zcela nového modelu může leccos, mouchy se musí vychytat, k tomuhle jevu mohou teoreticky přispět desítky faktorů a nebyla by to první věc na světě, u které bychom kroutili hlavou a říkali "jak tohle mohli pustit", je to poměrně složité i pro renomovaného výrobce.
Mimochodem, kdysi jsem se živil výrobou UL letadel, naše firma byla jedna z největších v Evropě. Vývoj letadla je drahý a aby získalo certifikaci, musí být mj. stabilní - při vyvedení z rovnováhy, ať úmyslném či působením vnějších vlivů, se musí kmity samy tlumit a letadlo uvést opět do rovnovážného stavu. Zkouší se to s puštěným řízením, pestože pouštět řízení za letu je samozřejmě zakázáno. Nemyslím, že by to u aut a motorek bylo jinak.
Ivan napsal:
Raptor - pravdu máš v tom, že řídítka se nemají pouštět a rozhodit je může spousta věcí. Na druhou stranu, pokud se puštěná řídítka rozkmitají na relativně rovné silnici, se standardními pneumatikami, je ve standardním technickém stavu a kmity nemají snahu se samy tlumit, jde o konstrukční vadu, v tom souhlasím s Aldou. Žádný výrobce nedá vědomě na trh nic takového s tím, že se bude když tak vymlouvat stylem "kdybyste drželi řídítka, k havárii by nedošlo". Stát se u zcela nového modelu může leccos, mouchy se musí vychytat, k tomuhle jevu mohou teoreticky přispět desítky faktorů a nebyla by to první věc na světě, u které bychom kroutili hlavou a říkali "jak tohle mohli pustit", je to poměrně složité i pro renomovaného výrobce.
trochu nepresnost. Muze to delat vylozene blba pneumatika,nebo blbe sjeta,nebo i PLACAJICI SE OBLECEnI.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Ivan napsal:
Raptor - pravdu máš v tom, že řídítka se nemají pouštět a rozhodit je může spousta věcí. Na druhou stranu, pokud se puštěná řídítka rozkmitají na relativně rovné silnici, se standardními pneumatikami, je ve standardním technickém stavu a kmity nemají snahu se samy tlumit, jde o konstrukční vadu, v tom souhlasím s Aldou. Žádný výrobce nedá vědomě na trh nic takového s tím, že se bude když tak vymlouvat stylem "kdybyste drželi řídítka, k havárii by nedošlo". Stát se u zcela nového modelu může leccos, mouchy se musí vychytat, k tomuhle jevu mohou teoreticky přispět desítky faktorů a nebyla by to první věc na světě, u které bychom kroutili hlavou a říkali "jak tohle mohli pustit", je to poměrně složité i pro renomovaného výrobce.
Mimochodem, kdysi jsem se živil výrobou UL letadel, naše firma byla jedna z největších v Evropě. Vývoj letadla je drahý a aby získalo certifikaci, musí být mj. stabilní - při vyvedení z rovnováhy, ať úmyslném či působením vnějších vlivů, se musí kmity samy tlumit a letadlo uvést opět do rovnovážného stavu. Zkouší se to s puštěným řízením, pestože pouštět řízení za letu je samozřejmě zakázáno. Nemyslím, že by to u aut a motorek bylo jinak.
ivan ak sa zhodneme na
1. riadidla nemáš / nesmieš za jazdy púštať
2. tlmič riadenia nie je vymyslený na jazdu bezdržiačky, ale na úplne iné situácie (väčšinou extrémne)
tak v podstate nemáme o čom ďalej diskutovať
live fast, die young be wild, have fun
sledujte PORADNE.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Dedkoid napsal:
Koukal jsem, ale pak ten pták začal šíleně trhat řidítkama, frajírek jeden libovej.
co to placas proboha?? zacaly mu SILENE kmitat riditka a on se na nich snazil udrzet.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
trochu nepresnost. Muze to delat vylozene blba pneumatika,nebo blbe sjeta,nebo i PLACAJICI SE OBLECEnI.
nebo to taky mohou dělat chvějící se špeky na břiše
spis na bocich.... ve vjetru. love handles
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
zdarec,zrovna minulý týden jsem měl možnost si řádně odzkoušet nový gs,
musím říct,že to kmitání řídítek mě docela dost nepříjemně překvapilo,
ono nejdřív jsem si myslel,že je to gumou,povrchem apod, před zatáčkou mě to docela vyděsilo ...,to na 2012je o proti tomu paráda...
pak místo abych si užíval jízdy zjištoval jsem kde je zakopanej pes,
nejvíc se to projevovalo při zařazené 4 a 3, kdy jsem zavřel plyn okolo 3.5-4,5. tis.otáčkách, je to fakt výrazný,prý bude svolávačka a bude se na všechny montovat tlumič...
pavel17 napsal:
zdarec,zrovna minulý týden jsem měl možnost si řádně odzkoušet nový gs,
musím říct,že to kmitání řídítek mě docela dost nepříjemně překvapilo,
ono nejdřív jsem si myslel,že je to gumou,povrchem apod, před zatáčkou mě to docela vyděsilo ...,to na 2012je o proti tomu paráda...
pak místo abych si užíval jízdy zjištoval jsem kde je zakopanej pes,
nejvíc se to projevovalo při zařazené 4 a 3, kdy jsem zavřel plyn okolo 3.5-4,5. tis.otáčkách, je to fakt výrazný,prý bude svolávačka a bude se na všechny montovat tlumič...
pry ti to rikal kdo? pry ne, bude to mit az 2014.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2