Stočených km se opravdu také obávám a bohužel nemám moc šancí je odhalit. Celkový stav motorky je samozřejmě to hlavní, proto se ani nejezdím dívat na ty nejlevnější kousky, protože se bojím co bych viděl. Jenže limit mám 200 tis , jen za tu v Trutnově jsem byl ochoten připlatit. Další v pořadí je tahle http://www.motork...30790.html jenže tam se snažím jednat o snížení ceny, protože nemá žádnou výbavu. Jinak vypadá velice hezky, ale ta cena mi přijde nadhozená.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
raptor> souhlasím s tím co si napsal. Pochybuju, že si někdo koupí motorku za půl koule a s 15000 km ji prodá pod 200.000,- Ale už má nabídku od JANINa, tak po tom třeba skočí, já bych neváhal
GSA 1250 Rallye 2024
stewe a zrovna RT, ktore ani nie je modny trend ako GS.
RT si kupuju ludia ktori presne vedia co chcu a naco to chcu. GS si dnes kupi vselibarzkdo iba preto ze vidi ze tie motorky su in... ale to uz je ina story.
live fast, die young be wild, have fun
Taky nemám plnou výbavu. Ta moje má ABS (to si ale myslím že byl standart), ASC, ESA, vyhř.hefty, origo alarm a RDC. Rádio mi zatím nechybí. Asi bych si stejně připadal jako kolotočář. Najeto měla 69000km, jestli originálních se časem zjistí, ale najetých km bych se nebál. Jen mě překvapilo že mám model 07 už bez posilovače ale na koncovém převodu není výpušťák. Ví někdo jak to bylo u těhle modelů?
namork1 napsal:
Jen mě překvapilo že mám model 07 už bez posilovače ale na koncovém převodu není výpušťák. Ví někdo jak to bylo u těhle modelů?
U GS to bylo tak, že se někdy v r.2007 přecházelo z původně bezůdržbového koncového převodu na převod s výpušťákem. S posilovačem to nesouvisí. BMW původně vyrobilo 1200 GS s koncovým převodem, kde měla být náplň doživotní. Od toho později ustoupili.
sved63 napsal:
To je forek, ten poslední inzerát je z Rakovníka ... jako berka
Pak že RT nejsou k mání.
...ale to já vím že je z Rakovníka. Byl jsem se na ní podívat jako první, ale jak říkám, vzhledem k nulové výbavě mi přišla cena vysoká, takže jsem hledal nějakou jinou.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
namork1 napsal:
Jen mě překvapilo že mám model 07 už bez posilovače ale na koncovém převodu není výpušťák. Ví někdo jak to bylo u těhle modelů?
U GS to bylo tak, že se někdy v r.2007 přecházelo z původně bezůdržbového koncového převodu na převod s výpušťákem. S posilovačem to nesouvisí. BMW původně vyrobilo 1200 GS s koncovým převodem, kde měla být náplň doživotní. Od toho později ustoupili.
mám sice GS .. ale taky 2007 bez posilovače i bez vypoušťáku ...
(ch)stepan
namork1 napsal:
Jen mě překvapilo že mám model 07 už bez posilovače ale na koncovém převodu není výpušťák. Ví někdo jak to bylo u těhle modelů?
U GS to bylo tak, že se někdy v r.2007 přecházelo z původně bezůdržbového koncového převodu na převod s výpušťákem. S posilovačem to nesouvisí. BMW původně vyrobilo 1200 GS s koncovým převodem, kde měla být náplň doživotní. Od toho později ustoupili.
mám sice GS .. ale taky 2007 bez posilovače i bez vypoušťáku ...
Píšu někdy v roce, myslím, že až spíše ke konci. Prostě poslední modely 2007 to už snad měly.
namork1 napsal:
Jen mě překvapilo že mám model 07 už bez posilovače ale na koncovém převodu není výpušťák. Ví někdo jak to bylo u těhle modelů?
U GS to bylo tak, že se někdy v r.2007 přecházelo z původně bezůdržbového koncového převodu na převod s výpušťákem. S posilovačem to nesouvisí. BMW původně vyrobilo 1200 GS s koncovým převodem, kde měla být náplň doživotní. Od toho později ustoupili.
mám sice GS .. ale taky 2007 bez posilovače i bez vypoušťáku ...
no doufam, ze menis olej v koncovem prevodu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Já mám na RT 1200 najetol 60tis za 3roky.
Berko ta bílá je divná, tahle barva nevím že by se někdy dělala origo a i podle nálepek je vidět že je to lakovaný. Věřím že ASC (zas takovej odpich že by se ti zvedala furt na zadní to nemá) a kontrolu pneu můžeš oželet. Samo, pokud to tam bude tak super. Radio je podle mě taky zbytečnost, ale někdo to má rád. Padáky si dokoupíš, rozhodně bych ale nechtěl mít tuhle motorku bez tempomatu a vyhřívaných sedaček, a ESA to se špatně dodělává. Rukojeti a ABS snad měli všechny.
Jestli dobře koupíš tak tady mám navíc jeden tankvak a držák na navigaci, obojí TT :-)
Ale myslím že když pěkně poprosíš Boba tak ti určitě něco parádního doveze.
Upravil Selver dne 23.07.2013 23:41
@ Stewe - můžu ti říct že jsem si ani nevšiml že mi někdo k inzerátu odpověděl. očekával jsem spíše soukromé zprávy, takže nebýt tebe ani bych to nepostřehl. Budu majitele kontaktovat.
@ Selver- ta bílá barva je naprosto dokonalá a motorce neskutečně sluší. Že by měla být lakovaná jsem si nevšiml, ale to je tím že jsem ji nijak zvlášť nezkoumal. Čekal jsem že najdu někde nějakou lepší. Co jsem tak opravdu letmo prohlédl tak se zdálo o.k
Lakovaná je zřejmě ta, co nabízí Tass u Chrudimy. Nemá nikde označení R 1200 RT.
Upravil berka dne 23.07.2013 13:09
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
U GS to bylo tak, že se někdy v r.2007 přecházelo z původně bezůdržbového koncového převodu na převod s výpušťákem. S posilovačem to nesouvisí. BMW původně vyrobilo 1200 GS s koncovým převodem, kde měla být náplň doživotní. Od toho později ustoupili.
Vím že to nesouvisí. Myslel jsem to tak že už mám model z roku ve kterém upustili od posilovače ale v tom samém roku začali dávat i výpušťák ale ten nemám. Asi jsem trefil nějaký mezityp. Výpušťáky se tedy nejspíš montovaly opravdu až na konci roku protože podle vin bych tu svoji měl mít někdy ze září 07.
U GS to bylo tak, že se někdy v r.2007 přecházelo z původně bezůdržbového koncového převodu na převod s výpušťákem. S posilovačem to nesouvisí. BMW původně vyrobilo 1200 GS s koncovým převodem, kde měla být náplň doživotní. Od toho později ustoupili.
Vím že to nesouvisí. Myslel jsem to tak že už mám model z roku ve kterém upustili od posilovače ale v tom samém roku začali dávat i výpušťák ale ten nemám. Asi jsem trefil nějaký mezityp. Výpušťáky se tedy nejspíš montovaly opravdu až na konci roku protože podle vin bych tu svoji měl mít někdy ze září 07.
2007 nemá výpušták ale není to nic co by měl být problém. Olej v koncovém převodu měním vždy s výměnou zadní gumy a je to práce na 15 min.
Hledání RT v cizině jsem přenechal jednomu známému, který s tím má větší zkušenosti a hlavně mluví plynně německy. Zatím nic zajímavého v mé cenové relaci neobjevil. Pořád doufám že se najde nějaká v ČR.
dříve F 650 GS
později R 1200 RT
dnes jen skútr Honda ADV 350
Ohledně vypouštěcích šroubů: vypouštěcí šroub /už z výroby/ mají až modely z druhé půlky roku 2007 (spíše až ke konci tohoto období). Jinak vypouštěcí šroub může být i u starších modelů, jelikož spousta konc. převodů byla měněna v rámci záruk a kulancí (a to už byl ve většině případů dodán konc. převod s novějším typem "obalu" s vypouštěcím šroubem), takže klidně může být koncový převod s vypouštěcím šroubem na motorce z roku 2005, 2006.
Upravil Tonda dne 23.07.2013 15:57
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Muj znamy BMW dealer Karl Maier ma jedno pekne cervene RT na prodej: BMW R 1200 RT, 8.700 EUR, 35.700 km, 81 kW (110 PS) , Erstzulassung: 4/2005, Heizgriffe, ESA, Radio/CD, Bordcomputer, Temporegelung, Diebstahlwarnanlage, Sitzheizung, Maschine in sehr gepflegten Zustand, alle Service durchgeführt, Reifen Neu, mit Radio, Tempomat, Sitzheizung, Navi, Zylinderschutz.BMW