ne nejel sem se omluvil ani Maty meli jsem tam jet, ale nejeli, sem si rikal ze pokud by finacni rozdil byl do 1000 tak to neresim, sem tam chtel jeste neco nakoupit, ale rozdil v cene 4000kc je moc a to nepocitam ze cesta do Vidne a nazpatek by stala taky neco, jinak v Bratislave mi rekli podobnou cenu jak ve Vidni, kdyz jsem cenu rikal technikovi v Ostrave nechapave vrtel hlavou, rikal, ze zada do PC VIN a vyhodi to cenu a co se ma delat
Upravil schrek dne 30.07.2013 20:30
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
ne nejel sem se omluvil ani Maty meli jsem tam jet, ale nejeli, sem si rikal ze pokud by finacni rozdil byl do 1000 tak to neresim, sem tam chtel jeste neco nakoupit, ale rozdil v cene 4000kc je moc a to nepocitam ze cesta do Vidne a nazpatek by stala taky neco, jinak v Bratislave mi rekli podobnou cenu jak ve Vidni, kdyz jsem cenu rikal technikovi v Ostrave nechapave vrtel hlavou, rikal, ze zada do PC VIN a vyhodi to cenu a co se ma delat
No ja to mám z Bratislavy kousek ,ale ta Ostrava mě láká . Zaplatil jsem ve Vidni slušný balík .Byl jsem spokojen ,ale pokud dostanu stejny servis za lepší peniz v Ostravě ,tak si tam zajedu příště .
schrek napsal:
Jo Rado nelejel jsi tam kvuli tomu zadnimu svetlu hlavne ?
Jel jsem tam dohrát zadní led světlo do ŘJ a když to napíchl tak mi říkal že je nějaká aktualizace softvare a že mi mých 72kw může přehrát na 74kw. Jsou to sice 3koně ale připadá mi že ta motorka má malinko lepší chod a jde líp do otáček no a maximálka taky troche stoupla
Jinak mi měnil i celou plynovou rukojeť bo mě na staré nešel výhřev a fakt klučina přístup na 1*
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Jinak mi Lukáš říkal že tvého kolegu Honzo nepotěšil. Prý to bude jako totálka s poplatkem 4litry za vyřízení odhadu ceny atd.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
sem zvedavej jinak mu uz tam skoci ze si byl ve vidni na servise