schrek napsal:
Kim: kluci rikali ze ze by se to melo vracet taky ale jen kdyz chybi malo jak se to moc zavzdusni uz to nejde.
Možná jestli jsi to neměl trošku zavzdušněný už před tím a projevilo se to až když to dostalo pořádný hašte v těch vedrech to by vysvětlovalo jak vyfouknutí vody tak nedostatečné ,,nasátí" z5
schrek napsal:
Prave ze funel. A hlavne zastavil jsem slysim ze sahara jede vypnu klicek a v tu ranu vystrik z expansky jak prase.
Toto už radšej nerob, ideál je nechať motorku v pohybe aspoň na 3 Q a s min. zaťažením, alebo ju aspoň nechať chvílu bežať na voľnobeh. Vtedy sa zvykne vetrák po chvíli sám vypnúť /neviem či aj v teplotách nad 30C/
Ak vypneš nažavený motor zastaviš, prietok kvapaliny cez hlavu motora a tak tam dôjde k zovretiu chlad. kvapaliny vytvoria sa bubliny a vyhodí to vodu do expanzky a môže aj roztrhnúť víčko.
Je možné, že máš zlepený podtlakový ventil vo víčku chladiča a po troche sa Ti to dlhodobo zavzdušňovalo. Zistíš to tak, že hadice na studenom motore sú trochu deformované od podtlaku.
Tak dneska znova jeste mi rikal kamarad ze se mu to stavalo kdyz bylo spatny vicko. No nevim nejak dojedu a uvidim. Dneska sem sebou jeste jebnul.o zem takze dalsi starosti ale nic vaznyho.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
Tak dneska znova jeste mi rikal kamarad ze se mu to stavalo kdyz bylo spatny vicko. No nevim nejak dojedu a uvidim. Dneska sem sebou jeste jebnul.o zem takze dalsi starosti ale nic vaznyho.
nazdar tak motorka odvezena do Cartecu a ve stredu mi pan servisak volal s tim ze se na to zbezne mrkl (je po dovolene a ma tam spusty prace), ale verdikt v chladici soustave je vetsi tlak nez by mel byt, takze to vicko pousti nahoru - tak je to asi bud tesneni a nebo cerpadlo
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček