čísla a písmena ti nic neřeknou.. jedno písmenko jinak a je to vše špatně.. Třeba nám ještě poradí Toník ale ja myslím že to nebude chodit s tím modulátorem z K. A přeprogramování nic neřeší tyhle první moto jsou hloupé neumí defakto nic.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Podle tech symptomu to vypada ze v tom modulatoru z eSka je v haji jeden nebo vic tlakovych sensoru,chtelo by to napichnout idealne na gs911 a mrknout na tlaky ktery sensor to je,z toho sveho stareho modulatoru bys je pak mohl pouzit,jsou dva na jedne desce.jestli jsi trochu sikovny tak s vhodnym naradim je zvladnes vymenit i sam.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
Celá situace je dost hloupá. Musím asi do rána trochu vychladnout. Momentálně mám sto chutí tam zpátky namontovat ten původní a poslat ho i s celou GSA do světa
cechi napsal:
Podle tech symptomu to vypada ze v tom modulatoru z eSka je v haji jeden nebo vic tlakovych sensoru,chtelo by to napichnout idealne na gs911 a mrknout na tlaky ktery sensor to je,z toho sveho stareho modulatoru bys je pak mohl pouzit,jsou dva na jedne desce.jestli jsi trochu sikovny tak s vhodnym naradim je zvladnes vymenit i sam.
Jeden nebo víc? Předpokládal jsem, že jsou tam jen dva.
Každopádně by to dávalo smysl. Kdyby tlakový senzor v zadním okruhu nefungoval, nebo bylo jeho chování jinak naprogramované, čekal bych že se to bude chovat zrovna takhle.
jsou tam 4,pro kazdy okruh jeden,je to nejcastejsi zavada u techto modulatoru,jakmile mas v pameti chybu ze pressure in whatever circuit is too low or too high tak odesel sensor tlaku.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
bohuzel u toho puvodniho modulatoru ti nejspis odesla deska,mozna bys mohl zkusit jenom prehodit desku z toho 'noveho' modulatoru a pouzit hydraulickou cast se sensorama z tveho puvodniho modulatoru a uvidis.to by bylo nejmin prace.ale idealni je mit pri ruce gs911 at vis co se tam deje.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
cechi napsal:
jsou tam 4,pro kazdy okruh jeden,je to nejcastejsi zavada u techto modulatoru,jakmile mas v pameti chybu ze pressure in whatever circuit is too low or too high tak odesel sensor tlaku.
Njn, jenže já jeden z těch modulátorů budu muset jaksi vrátit. Takže jsem trošku v pasti, protože s motorkou teď nikam nedojedu a bez diagnostiky se takových podrobností asi nedopátrám.
Je to jak píše cechi - budeš mít na tom modulátoru z K1200S vadný(é) tlakový(é) senzor(y). Ty modulátory jsem z Káček na GS dával několikrát a bez problému fungují - kdybych to neměl vyzkoušené, tak bych ti neradil, že nemusíš v inzercích a na e-bay hledat jen modulátory na GS, ale že jdou použít i z jiných modelů. Bohužel jsi asi sehnal ještě víc "porouchaný" než je ten tvůj.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Takže dnes opět několik hodin marného boje.
Po včerejšku mi zůstal v motorce namontovaný modulátor z Káčka. Zapnu klíček, chování beze změny, tedy okamžitě se rozezněl jeden z motorků. Napadlo mě, že u Káčka by mohla být funkce spínače nožní brzdy opačná. U GSa je spínač rozpínací a já pojal podezření jestli nemůže být u Káčka spínací. Tedy jsem jednoduše spínač odpojil, cvaknul klíčkem a motorek ani nehlesnul, nefungoval ani jeden okruh, palubka bliká pořád stejně jako vánoční stromeček. Vypnul jsem tedy, připojil spínač, znovu zapnul a ejhle také nic!
Už mě to celkem dopálilo a i když nemám potřebné nářadí na rozebrání, vlámal jsem se do části s elektronikou. Pak už bylo vše jasné. Soudruzi z BMW asi udělali někde chybu, neb oxidace kontaktů uvnitř zjevně udělala své. Po očištění kontaktů a složení se modulátor zase chová stejně. Tedy sice špatně, ale jestli se i přes těsněný konektor, nebo dokonce víko dostává do modulátoru běžně vlhkost . . . Mít stejný bazmeg v motorce mě zrovna štěstím nenaplňil . . .
Každý takový pokus je na dlouhou dobu. Brzdovou kapalinu už mám snad i po kapsách a to ani nemluvím o tom, že zjevně musela zatéct i do spojky což mě taky vůbec netěší.
Je někdo schopný dát v dohledné době ze dvou modulátorů dohromady jeden? Tak aby to netrvalo měsíc.
zzz přiložený následující obrázek:
taky něco mám- když zabrzdím více zadní, tak se vypne posilovač- přestane bzučet, dělá to i rukou, když se tlačí na pedál, mám sundanou nádrž, tak to pěkně slyším. První okruh jsem odvzdušnil, na druhý okruh zadní musím vyrobit tu nádobku, jestli ve třmenu není vzduch. Přední okruhy to nedělají, dual funguje.
R 1200 GS 05