jinak me prave Mirage nevyhovuje v tom ze ma ten kokpit tak udelanej, jelikoz nevyuziju misto pro GPS mam 62ST, a uz mam hotovou palubku pod budiky na vsechny prkotiny jako zasuvky, kontrola dobijjeni atd. tak bych prave desierto vyuzil, mel jsem chvilku Wunderlich, a to je dobry, navic pro me bonus jde pres nej videt , ale nebylo hold skloubitelny s mou palubkou tak sem ho poslal dal ,
vsechyn nenastovovatelny plexi jsou pro me blby , jelikoz v terenu to potrebuju dat dolu - sem se uz nekolikrat do vysokyho pekne jebnul
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
K tomu Desiertu - na jaře jsem měl pět lidí s Desierty (na F800 i 1200GS) v Maroku, byl to víceméně offroad orientovaný výlet, kdy jsme jeli tisíce kilometrů po takových masakrech, že by se muselo nějaké praskání projevit. Neznám terén a jízdní styl, kdy by byly vibrace horší než při jízdě po kamení rychlostí 80-100km/h a takhle jsme absolvovali celé dny. Co se může uklepat, to se taky uklepalo - všechny šrouby bez pojistných matic se povolují, lidi ztráceli díly kde vypadaly šrouby... Ale ty desierta držely OK. Všichni měli sundané (dříve nebo později) plexiskla, měli tam jen tu spodní část, protože při počtu pádů, které lidi absolvovali (běžně 20x denně a někteří 20x za hodinu) by to plexi urvali jak lítali přes řídítka. Ale ta spodní část v pohodě a ani nevím, že by to někdo nějak utahoval nebo že by s tím byl nějaký problém. Když to plexi je sundané, tak se přes kokpit docela pěkně přeletí bez rizika že se něco urve a zpětná montáž když následuje dlouhý přejezd po silnici je snadná. Správně by se měly ty plastový matičky použít jen na nalezení polohy ve které to člověk chce provozovat a pak by to měl vyměnit za normální matice ale většina lidí tam má ty plastový, který prostě z principu nevydrží utažené protože uvnitř není nic, co by to svíralo. Já to mám na 1200GS utažené normálními maticemi a to se prostě povolovat nemůže. Výšku plexi neměním. Mám to pořád v té poloze, která mi vyhovuje. Ono je to podobný se zrcátkama - někdo je taky radši sundává, aby je při pádech neurazil a když se předpokládá, že pády budou a bude jich hodně, tak proč to riskovat a zpětná montáž je raz dva.
Co se týká té konstrukce, tak Touratech dělá ty věci tak, že to nekoliduje se zárukou BMW. Ne všechno, co někde někdo vyrábí, můžeš namontovat na novou motorku bez vlivu na záruku - kdyby pak někde něco prasklo, tak tě s tím BMW vyhodí. Některým výrobcům je to jedno, jiní s BMW v tomhle ohledu spolupracují a ti, kteří pro BMW dělají s nimi spolupracovat musí a tak ledacos by se dalo udělat a bylo by to praktický ale neprojde to protože se to někomu z továrny nelíbí a neschválí to. Třeba z důvodu zatížení (kmitající navigace by mohla mít vliv na praskání něčeho v kokpitu) apod. Jeden čas jsme dokonce u nás vyráběli takové adaptéry aby šla navigace do té konstrukce desierto namontovat ale přestali jsme s tím, protože to fakt kokpit zatěžuje a radši to řešíme tou masivní nerezovou tyčkou nad budíky.
Koukám ze ani jedna moto nemá na d3 plexisklo. Asi zustalo lezet někde u Merzougy v kamení.
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
swat napsal:
Koukám ze ani jedna moto nemá na d3 plexisklo. Asi zustalo lezet někde u Merzougy v kamení.
Psal jsem v textu: ... Všichni měli sundané (dříve nebo později) plexiskla, měli tam jen tu spodní část, protože při počtu pádů, které lidi absolvovali (běžně 20x denně a někteří 20x za hodinu) by to plexi urvali jak lítali přes řídítka.
Další problém je v tom, že jsme jeli několik dnů v docela silném větru a třeba plexi před světly bylo úplně "vypískované". Škoda to hlavní plexi takhle ničit. I někteří lidi co měli normální plexi na F800 nebo R1200GSA je měli preventivně sundaný. Do terénu to není na nic potřeba
Upravil TomasTT dne 26.08.2013 19:28
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
po delsi dobe se vracim k teto debate, protoze jsem to jeste nekoupil. Je ta trojka stale nejlepsi ? Na cenu se samozrejme divam take, ale spise mi jde o komfort a vedeni vzduchu. Nejsem vysokej (178 cm), takze nepotrebuju vylozene neco velkeho ...
Objevilo se za tu dobu na trhu neco "lepsiho" ? Nebude vychazet 4ka?
Nechci otevirat nove vlakno, nevite, jestli se u nas da koupit tahle sada sroubu a matice s podlozkou? Na ceskem eshopu jsem ji nenasel, jen na americkem https://touratech...up-to-2013
kdybys neuspěl s hledáním ... tak sice neznám velikost, ale nekoukal jsi se do klasického hobby shopu typu hornbach / obi / nebo nějaké železářství? pokud bys nahradil tu plastovou? matku standardní tak si myslím, že tento šroub s podložkou a klasickou matku tam seženeš.
Se štítem, nebo na něm.
Cesta je cíl.
BMW R 1150 GS r.v. 2003
Suzuki DR-650 RSE r.v. 1992
Diky, uz jsem si koupil jak vratovy srouby (pro sichr 20 a 25mm) a taky jsem sehnal ryhovane plastove matice M6. Bohuzel jsou bile, ale to uz je jen kosmetika...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999