Říkám si, co když je problém v nesprávném použití? Že by výrobce třeba prostě naivně nepředpokládal, že se s tím bude jezdit s nákladem v terénu... ? Vím, že teď mluvim proti sobě a mém používání, jasně že mě štve, že přicházím o prachy a mohl jsem se pěkně vymlátit, ale říkám si, co když je DR46S prostě jen "silniční model" podvozku? S funkcí jsem byl spokojenej, fakt Öhlins funguje dobře. Teda, fungoval
Wer später bremst, fährt länger schnell.
To si myslím není.. pujč si tlumič abys byl mobilní a tuten nechej repasovat. Ohlinsy dělá HALBYCH .. Kdyby jsi potřeboval jezdí k nám do Stratosu měřit a počítat motorky po bouračkách
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Tuším,že ta spodní vidlička je normálně výměnná. Kdysi sme tohle řešili na banditech,bylo tam dvojí provedení spodního uchycení a dalo se to na ohlinsech přehazovat.
vevis napsal:
Jednomu zdejsimu clenovi se ted to same stalo na 2 roky starem wilbersu.A ten kolega opravdu nejezdi extrem.Nevim o tom,ze by se toto stalo na originalnim tlumici.Ale treba se pletu.
No jestli myslíš mě...
Z gruzie jsem se vrátil s takovouto prasklinkou. Nicméně už mám doma tlumič opravený a stálo mě to náklady na dopravu.
Tímto děkuji známému pražskému servisu
mara přiložený následující obrázek:
kurna snad sa svedi uz ne..... a nedali to do čajny
schvalne som si este raz riadne pozrel foto od vikeca a tomasa presnejsie to spodne miesto uchytenia
vikec - tvar U profilu
tomasTT - trubka
prikladam foto toho mojho - kuzelova cast O ckom na konci, ak je to "masiv" a odliatok tak ciste teoreticky mi pride najhutnejsi - predpokladam ze tomasTT ma schladi s vetou:
....poznam cloveka ktoremu sa v afrike uprd aj takyto Ohlins
tlmic mam: S46DR1S - 1150gs
Samozrejme berem na vedomie a suhlasim co bolo napisane ze pricin k ukazanym a popisanym poskodeniam je vela a vyvolane mohli byt roznorodo, ale stale verim ze severani idu smerom k lepsiemu pri projektovani a vyrobe novsich tlmicov, na druhu stranu dnesny trend je samy spotrebak a .....
.... s cielom znizovat hmotnost a dodrzat aku taku pevnost ale mozna s nizsim "koeficientom pevnosti/tuhosti" lebo dnes uz nie je ratane taka masovka vyuzitia new 12 gs v tazkom - extrem terene - dlhodobejsie tak usetrili hmotnost a ..... vid foto od tomasaTT ......... ALE TO UZ SU LEN MOJE UVAHY
vlk přiložený následující obrázek:
[90.84Kb]
Upravil vlk dne 02.09.2013 21:45
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
vevis napsal:
Jednomu zdejsimu clenovi se ted to same stalo na 2 roky starem wilbersu.A ten kolega opravdu nejezdi extrem.Nevim o tom,ze by se toto stalo na originalnim tlumici.Ale treba se pletu.
No jestli myslíš mě...
Z gruzie jsem se vrátil s takovouto prasklinkou. Nicméně už mám doma tlumič opravený a stálo mě to náklady na dopravu.
Tímto děkuji známému pražskému servisu
a jejej ten spodek mam hodne podobny az rovnaky
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Ve všeckém je švindl, akorát v mlíku je voda, říkala moje babička.
V dnešní době už začíná všechno stát za h.o.v.n.o. a je jedno jaká značka. Všechno se šidí na materiálu, jen aby se ušetřilo ušmudlané euro. Vidím to na strojích, které vozím. Čím novější, tím je to odrbanější. Jó počítače super, rychlosti posuvu super, ale za rok nebo dva se to vysype a je po p.r.d.e.l.i. Staré mašiny makají 20 let a nikdo o nich neví.
Stalo se toto někomu na PD 100? na 1100 GS?
Toto už jsou komponenty, dobré tak pro závodníky, kteří mají nějakou podporu a můžou si dovolit tlumič měnit každý druhý den.......
Všechno jde do kytek, HI-TECH technologie, ale výdrž nula
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
dufino napsal:
je Hicksi.
Tlumic specialne byl udelanej u Halbicha tak, aby nechodil na dorazy.
Tohle ulozeni u 8cky je slabe misto, to preci vime. Mam tam ted to zpevneni a i trochu vic pevnostni sroub (z puvodni 10tky je tam 12cka). Tak uvidime. Obcas s tim i skacu na motokrosovy trati, tak to prave takto resim
ja vim.
zajimavy je, ze ja se svejma spekama a casto prelozenej jsou to za 130000km nehodnul
asi mi krivdite a ja vlastne nejsem vubec vyzranej.
dufino napsal:
je Hicksi.
Tlumic specialne byl udelanej u Halbicha tak, aby nechodil na dorazy.
Tohle ulozeni u 8cky je slabe misto, to preci vime. Mam tam ted to zpevneni a i trochu vic pevnostni sroub (z puvodni 10tky je tam 12cka). Tak uvidime. Obcas s tim i skacu na motokrosovy trati, tak to prave takto resim
ja vim.
zajimavy je, ze ja se svejma spekama a casto prelozenej jsou to za 130000km nehodnul
asi mi krivdite a ja vlastne nejsem vubec vyzranej.
Spíš ten tlumič nepoužíváš ve smyslu jezdit offroad ale jen na ježdění po okreskách a dálnicích
Hele, nahodou na tom jel Kuba Travelevent - off, ve dvou a docela dobre
Nejakej offik to osmikilo za sebou ma a velkyho nalozeni taky.
Ale taky nema prvni tlumic, pokud se nepletu
Maiali nel Fango!
LiborJ napsal:
Ve všeckém je švindl, akorát v mlíku je voda, říkala moje babička.
V dnešní době už začíná všechno stát za h.o.v.n.o. a je jedno jaká značka. Všechno se šidí na materiálu, jen aby se ušetřilo ušmudlané euro. Vidím to na strojích, které vozím. Čím novější, tím je to odrbanější. Jó počítače super, rychlosti posuvu super, ale za rok nebo dva se to vysype a je po p.r.d.e.l.i. Staré mašiny makají 20 let a nikdo o nich neví.
Stalo se toto někomu na PD 100? na 1100 GS?
Toto už jsou komponenty, dobré tak pro závodníky, kteří mají nějakou podporu a můžou si dovolit tlumič měnit každý druhý den.......
Všechno jde do kytek, HI-TECH technologie, ale výdrž nula
v podstate som svojimi uvahami vyslovil to iste len miernejsie, ale suhlasim aj s takto priamo napisanym bez okolkov - a s tymi strojmi deto
predpokladam ze viacerych serka ze sa secko sidi a aj produkty - znacky preferovane ako bomba a riadne zmarketingovane a vysledok?
marketing vyborny lebo predavaju a su uspesny, dobre predaje a uzitkova hodnota = spotrebak ktory sa po zarucnej dobe v dohladnej dobe pose..ka.ka
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Já bych neřekl, že právě Ohlins by někde "šidil" materiál aby ušetřili 10g hliníku. To je pitomost. Prostě se to může stát. Pochopitelně že každý výrobce chce mít hmotnost tlumiče co nejnožší a rozměry taky. Větší rozměry o pár mm můžou znamenat, že to do některé motorky nepůjde namontovat vůbec. A váha je takový papírový faktor, podle kterého se někteří lidi rozhodují (asi ne v kategorii cestovních endur) a srovnávají různé výrobce. Ono jde třeba o to, že někdo dělá to tělo tlumiče z oceli a pochopitelně je to kilo sem, kilo tam a rozdíl ve váze celé motorky může dělat hodně a když je to sportovní motorka, tak se fakt snižuje váha jak to jen jde. Ty tlumiče se nedělají na konkrétní motorky - jsou to dost univerzální těla, která se využívají na řadu motorek, to je taky důležitý.
Ohlins tlumičů je celá řada, starší a novější typy, obyčejné a s piggytailem. Těla se liší, takže záleží i na tom, jaký konkrétní typ to byl. A to, že z tisíců který někde jezdí dva ńebo tři tlumiče někomu prasknou, to myslím není nic tak špatného. Já měl Ohlinsy v severní Africe 4x na 1150GSA a jednou na WRku a naprosto žádné problémy a nemyslím si, že bych jezdil nějak pomalu v offroadu. Naopak. Ale třeba kolega s Ohlinsem vyrazil do Albánie a vytekl mu i když ho měl naprosto čerstvě servisovaný v doporučovaném servisu Ohlins. A nebylo to jen jednou myslím. Prostě stát se to může a vytéct může jakýkoliv tlumič. Ale praskání materiálu je věc jiná ale nemyslím si, že by Ohlins něco šidil nebo že by nebyly určené na offroad. Je to jeden z nejlepších tlumičů co se týká funkčnosti (nemyslím tím ty nejlevnější řady s emulzí) ale nic nového pár let nepředvedli (pro naše motorky) a právě těch pár let stačilo jiným výrobcům k tomu, aby přišli s konstrukcí, která je robustnější ve všech směrech a teoreticky by měla vydržet víc a delší dobu. Ale zase jsou to tlumiče nabízené jen na zlomek ze stovek typů motorek, na které se nabízí Ohlinsy.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
LiborJ napsal:
Ve všeckém je švindl, akorát v mlíku je voda, říkala moje babička.
V dnešní době už začíná všechno stát za h.o.v.n.o. a je jedno jaká značka. Všechno se šidí na materiálu, jen aby se ušetřilo ušmudlané euro. Vidím to na strojích, které vozím. Čím novější, tím je to odrbanější. Jó počítače super, rychlosti posuvu super, ale za rok nebo dva se to vysype a je po p.r.d.e.l.i. Staré mašiny makají 20 let a nikdo o nich neví.
Stalo se toto někomu na PD 100? na 1100 GS?
Toto už jsou komponenty, dobré tak pro závodníky, kteří mají nějakou podporu a můžou si dovolit tlumič měnit každý druhý den.......
Všechno jde do kytek, HI-TECH technologie, ale výdrž nula
I na PD100 nebo 1100GS se používají Ohlinsy. Nezáleží na tom, jaká motorka to je. Nemá smysl donekonečna rozebírat, jak byly spolehlivé motorky před 20 roky. Zase mají řadu jiných nevýhod - komfort, rychlost... a přijde mi to jako srovnávat škodovky z roku 1975 s moderními auty a říkat "na škodovce mi nikdy neodešel vstřikovač nebo nepřestala fungovat klimatizace". Aby jo, když tam nic takového nebylo. Lidi chtějí komfortní cestovní motorky nabité elektronikou. Trh si to žádá, tak to výrobci dělají. BMW mělo poměrně radikální stroj s minimem elektroniky a proč se teda výroba HP2 ukončila, když by to defacto měl být nejprodávanější model? Protože nebyla komfortní, nebyla určená na silniční touring, vyžadovala určité jízdní umění a neměla ty elektronické pomůcky. Zadní tlumič nebyl kvalitní a přední tlumiče byly v sérii jedny z nejhorších, které jejich italský výrobce měl v nabídce. Šlo tam dát špičkové tlumiče od WP nebo od Ohlinsu a zcela jistě se mohlo stát, že někomu na těchto tlumičích mohlo něco prasknout ale těch prodejů byla tak setina nebo možná tisícina proti prodejům na 1200GS a tak se asi o nikom neví, že by mu to ruplo.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
LiborJ napsal:
Ve všeckém je švindl, akorát v mlíku je voda, říkala moje babička.
kecy. mel ses jit podivat do mlikarny za komunistu. nebo do jine (velko)potravinarske vyrovny.
tehdy to byl humus nad humus. dneska bys mohl zrat z podlahy.
kvalitni zbozi EXISTUJE, jenom nemusis chodit do lidlu.
Jó počítače super, rychlosti posuvu super, ale za rok nebo dva se to vysype a je po p.r.d.e.l.i. Staré mašiny makají 20 let a nikdo o nich neví.
totalni kravovina. Par let nazpet byl problem s kondenzatorama, to uz ted moc nebyva.
486ky atd byly poruchovy taky, navic nemely teplomery ani nic takoveho.
Stalo se toto někomu na PD 100? na 1100 GS?
jo vam se jenom LAME PREVODOFKA
Toto už jsou komponenty, dobré tak pro závodníky, kteří mají nějakou podporu a můžou si dovolit tlumič měnit každý druhý den.......
Všechno jde do kytek, HI-TECH technologie, ale výdrž nula
nesmysly.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
TomasTT napsal:
mi to jako srovnávat škodovky z roku 1975 s moderními auty a říkat "na škodovce mi nikdy neodešel vstřikovač nebo nepřestala fungovat klimatizace". Aby jo, když tam nic takového nebylo.
neverim, ze se starsi auta sraly min, nez novejsi.
Jedinej rozdil je v tom, ze to starsi si opravi i analfabet s kladivem.
A tohle byva jen rev lidi, co neumi s novejma vecma.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
vlk napsal:
predpokladam ze viacerych serka ze sa secko sidi a aj produkty - znacky preferovane ako bomba a riadne zmarketingovane a vysledok?
marketing vyborny lebo predavaju a su uspesny, dobre predaje a uzitkova hodnota = spotrebak ktory sa po zarucnej dobe v dohladnej dobe pose..ka.ka
to je do znacne miry optimismus pameti.
NAvic driv NEBYLY fora a o pripadnych ulomenych tlumicich ses proste.. NEdozvedel.
Nechapu, jak muze nekdo s 80kou nebo 100kou atd mit tu DRZOST mluvit o robustnosti.
staci se podivat na ty jejich pidikardánky a pidivdličky.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No jo, jenže kam by dnes výrobce přišel, kdyby výrobek vydržel 10, 20 a více let. Výrobní cyklus se neustále zkracuje. Co rok, to nový model. Boty, hadry, auta, motorky...
Pamatuju na farmářky koupený za komárů, vydržely 10 let. Dneska? Darmo mluvit.
Upravil Dedkoid dne 03.09.2013 12:43
vlk napsal:
predpokladam ze viacerych serka ze sa secko sidi a aj produkty - znacky preferovane ako bomba a riadne zmarketingovane a vysledok?
marketing vyborny lebo predavaju a su uspesny, dobre predaje a uzitkova hodnota = spotrebak ktory sa po zarucnej dobe v dohladnej dobe pose..ka.ka
to je do znacne miry optimismus pameti.
NAvic driv NEBYLY fora a o pripadnych ulomenych tlumicich ses proste.. NEdozvedel.
Nechapu, jak muze nekdo s 80kou nebo 100kou atd mit tu DRZOST mluvit o robustnosti.
staci se podivat na ty jejich pidikardánky a pidivdličky.
Ten kardánek na stovce přežije tři tvoje hájtech brutal kardany
Ty seš klasickej případ reklamou zblbnutýho člověka,kterej žere každou tiskovou zprávu výrobců,jejich odůvodnění pro zavádění kurvítek do výroby pod heslem zlepšení toho či onoho a placebo efektem tomu zřejmě hrozně rád podléháš.
Uvědom si,že nejsou fšichni lidi stejní,každej má individuální potřeby a přání pro každej výrobek a dnešní zasraná doba jim to nedopřává,protože se chrlí jen rozpočtovky pro největší masu lidí,laiků...
Smutný je,že kdyš chce v dnešní době člověk kloudnou věc,jakoukoliv,musí ju stokrát přeplatit oproti tomu šuntu nabízenýmu masám... A to platí i v tom výše zmíněným potravinářství,ne jenom u aut a motorek. Proto možná dost lidí nesdílí tvoje nadšení z dnešní doby,ikdyš se jim to snažíš vymluvit.
Vikec napsal:
Ten kardánek na stovce přežije tři tvoje hájtech brutal kardany
to bych chtel videt.
Ty seš klasickej případ reklamou zblbnutýho člověka,kterej žere každou tiskovou zprávu výrobců,jejich odůvodnění pro zavádění kurvítek do výroby pod heslem zlepšení toho či onoho a placebo efektem tomu zřejmě hrozně rád podléháš.
ale vubec. To ty jses tele, co neumi s novym naradim a potrebuje si to vsemozne omluvit "
A dela z nouze ctnost.
Uvědom si,že nejsou fšichni lidi stejní,každej má individuální potřeby a přání pro každej výrobek a dnešní zasraná doba jim to nedopřává,protože se chrlí jen rozpočtovky pro největší masu lidí,laiků...
jo jasne... nejlepsi je, ze nejvic tu rvou proti moderne ti, CO ZA MOTORKY UTRACEJI NEJMENE PENEZ(!)
Smutný je,že kdyš chce v dnešní době člověk kloudnou věc,jakoukoliv,musí ju stokrát přeplatit oproti tomu šuntu nabízenýmu masám... A to platí i v tom výše zmíněným potravinářství,ne jenom u aut a motorek. Proto možná dost lidí nesdílí tvoje nadšení z dnešní doby,ikdyš se jim to snažíš vymluvit.
je mi u prdele, kdo sdili nebo nesdili nadseni z dnesni doby.
reagoval jsem na polopravdy pripadne JASNY nesmysly sem postnuty.
Komunisticke potravinarstvi BYLA JEDNA VELKA PRASARNA.
Pokud povazujes za kvalitni mliko ve kterym plavou lidsky vlasy a machaj si v tom hnaty bez rukavic, tak prosim.
Pro mne to kvalita NENI.
Upravil hicks dne 03.09.2013 16:34
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2