Fakt soudruzi, platill sem v Tempusu Bawaria na Slovensku za ten díl dnes 750Sk, což je asi těch zmíněných 600.-KCZ...taky sem čekal více a to min 5x tolik, mile šokovanej.
Brtník-to si zaúčtovali diagnostiku a odvrtání 2 šroubú+2 nové imbusy...
Otasek-ano ,jen se vyšroubují dva imbusy a dá se vrchem nový EWS , nacvakne konektor, a znovu dva šrouby zašroubují, nic víc. Vše vrchem od horních brejlí, nic dalšího není třeba rozebírat, ani odplastovávat.
Wing napsal:
Fakt soudruzi, platill sem v Tempusu Bawaria na Slovensku za ten díl dnes 750Sk, což je asi těch zmíněných 600.-KCZ...taky sem čekal více a to min 5x tolik, mile šokovanej.
Brtník-to si zaúčtovali diagnostiku a odvrtání 2 šroubú+2 nové imbusy...
Otasek-ano ,jen se vyšroubují dva imbusy a dá se vrchem nový EWS , nacvakne konektor, a znovu dva šrouby zašroubují, nic víc. Vše vrchem od horních brejlí, nic dalšího není třeba rozebírat, ani odplastovávat.
To po všech těch peripetiích, co jsi v Tempusu měl, jsi jim dal vydělat??? I když jen 750 ,- SK
měli nákupku 700Sk, sem viděl přes rameno do PC, tak to páďo ustojím, ať se maj dobře , musej z něčeho žít, když auta BMW nevynášej, tak to musej dohánět na motorkářích, no
Chlapi tomu se mi nechce věřit, protože sem si jí vyměňoval sám, když mi jí Radek dovez z Německa a musí jít ven celá skříňka zapalování,která drží těma spešl šroubama (který chcete odvrtávat), aby to nešlo každýmu joudovi jen tak vymontovat a zmizet i s mašinou a neni to jen žádnej kroužek za 600,-, ale je to taková ta hranatá potvora před spínací skříňkou a teď nevím, kolik mi říkal, určitě to nebylo tak málo. Jinak ty šrouby dou vyšroubovat tak, že navrtáte ve středu ten šriub, obětujete jeden bit hvězdičku, kterou do tý navrtaný díry narazíte a povolíte. Já je tam vrátil zpátky, protože imbus povolí kde kdo.
BMW R1200GS neví co je konkurence !!!
nenca- ano, je to černá krabička před spínačkou a je z jednoho kusu s tím kruhem okolo klíče zapalování. Ano, taky se mi to zdála divná cena, čekal sem víc, ale:
číslo dílu je:61357705247 název dílu je Ringantenne a platil sem 750SK, šrouby již vyměněny
wing: Teda problémů jsi už měl víc než dost. Držím Ti palce, ať už to máš vybraný i dopředu A po návratu nezapomeň dát něco k dobru, co se fotek týká...
A k tomu snímači: Něco podobného mají i osobní auta. Kolem spínačky je prstýnek, který snímá signál z čipu uvnitř klíčku (PAC). Od něho konektor s kabelem do počítače (imobilizéru) a ten vyhodnotí signál jako korektní. Je to opravdu jen snímač, takže by to nemuselo být nic drahého
Radosek- to je jasná věc! Jak již to tak vypadá, tak jedu do Ruska sám s 12letou dcerou , tak to bude intěrésno . Fotky dám sem , jak jinak. Ani se mi nezdá, že bylo dost problémú s Báwem :1/ jo jasně , čeká se +3měsíce to je velmi nepříjemné , protože to neřeknou dopředu a jen mlží .... 2/ mechanik v Bawarii nestojí za nic / byl to jen náhodný pokus po 14 letetch / , 3 / EWS ,jak se ukázalo, je velmi snadno a lacině řešitelné " tzv na jistotu.." GSA je skvělé, a šel bych do něj zas. Pár chyb má, to ano , ale daj se bez problémú vychytat. Dle mě, plusy velmi diametrálně převažují nad mínusy. GSA mám rád a šel bych do něj zas, jezdí skvěle . Kdo nezkusil , nepochopí, ani já před tím nechápal vo co go. Ale je to fakt dobré
Tak to nezakřikni!!! Držím Ti palce, ale budu upřímnej: Sám s dvanáctiletou dcerou je tak trochu "o tlamu" Asi bych si netroufl... Ale přesto Ti držím palce a než odjedeš, pískni.
... mám GSA r.v. 2006 a antenering mi vymenili pred 14 dňami vo Viedni v nejakom BMW v rámci zvolávačky a záruky zadara, trvalo to cca 2 hoďky a ešte jeden ring som si kúpil na cestu (pre istotu) za 30 ojro. Preverte si podľa VIN-ka v hociktorom BMW servise, či sa táto akcia týka aj Vašich miláčkov, mali by Vám to vymeniť v záruke ...
Wing napsal:
Nazdar přátelé,
jelikož v jiné téme na bmwgs se rozebíralo neplánované nedojetí BMW do cíle, díky snímači imobilizeru EWS , / možná trochu hysterie okolo tohoto problému..nevím / nuž nechci ponechat nic na náhodu, jelikož jedu v brzké době daleko do Ruska a tam by tato událost, byla velmi nemilá, zřejmě fatální.
Volal jsem dýlerovi BMW, a ten mi sdělil, že jedinou" tzv jistotou", je vzít si sebou náhradní EWS snímač. Starý, funkční nechat na místě, jen odvrtat šrouby doma a nahradit je imbusy a pak výměna EWS, je prý jen otázkou pár minut. Objednal jsem náhradní EWS, zítra si pro něj jedu a o víkendu vyměním šrouby, aby to bylo lehce vyměnitelné na cestě.
Řešili jste něco podobného? Nějak jinak? Či riskujete, nebo vozíte též náhradní EWS?
Díky za reakce.
rmacko napsal:
... mám GSA r.v. 2006 a antenering mi vymenili pred 14 dňami vo Viedni v nejakom BMW v rámci zvolávačky a záruky zadara, trvalo to cca 2 hoďky a ešte jeden ring som si kúpil na cestu (pre istotu) za 30 ojro. Preverte si podľa VIN-ka v hociktorom BMW servise, či sa táto akcia týka aj Vašich miláčkov, mali by Vám to vymeniť v záruke ...
Mě u si ne (11/2004).
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
Ahoj všichni, tak problém EWS jsem po loňském Finsku řešil letos v srpnu už podruhé, teď pro změnu na hranicích Švýcarsko/Francie. Takže se nepovedl ani ten loni měněný díl. Ale teď mě v AuTecu ujistili, že je už výrobce jiný a díl spolehlivý. Uvidíme. Každopádně s sebou vozím už náhradní EWS snímač. Když odejde, je to starost.
Světoběžník
Je to jednoduche,modifikovane anteny,ktere uz jsou ''bezporuchove'' maji na horni casti napis IGNITION.
Servis a opravy motocyklů BMW Zlínský/Trenčiansky kraj
V pátek jsem se pustil do výměny „antény“ bo se mi nepravidelně pravidelně začal objevovat nápis EWS. Po vyhraném boji se šrouby jsem slavnostně otočil klíčkem, a EWS. Otočil jsem řidítky, otočím klíčkem, vše OK. Otočím doprava, EWS. Tak mi to nedalo, a rozpáral svazek drátů. V místě, kde je stažen svazek drátů k motorce byl zlomený modrobílý drát, zelenobílý s nalomenou izolací, asi tím, jak byl svazek přitažen stahovačkou. Závada nebyla v anténě...
Třeba to někomu pomůže při hledání závady.
jankrs přiložený následující obrázek:
W napsal:
Nazdar přátelé,
jelikož v jiné téme na bmwgs se rozebíralo neplánované nedojetí BMW do cíle, díky snímači imobilizeru EWS , / možná trochu hysterie okolo tohoto problému..nevím / nuž nechci ponechat nic na náhodu, jelikož jedu v brzké době daleko do Ruska a tam by tato událost, byla velmi nemilá, zřejmě fatální.
Volal jsem dýlerovi BMW, a ten mi sdělil, že jedinou" tzv jistotou", je vzít si sebou náhradní EWS snímač. Starý, funkční nechat na místě, jen odvrtat šrouby doma a nahradit je imbusy a pak výměna EWS, je prý jen otázkou pár minut. Objednal jsem náhradní EWS, zítra si pro něj jedu a o víkendu vyměním šrouby, aby to bylo lehce vyměnitelné na cestě.
Řešili jste něco podobného? Nějak jinak? Či riskujete, nebo vozíte též náhradní EWS?
Díky za reakce.