Najprv to otestuj tak, že fúkneš do hadičky prepadu nádrže /pri otvorenom uzávere/
Ak to máš zapchaté, skôr typujem na pozíciu 17 a tá je pod sedlom volne prístupná.
Tak tu je ten test vstrekov.
Majú najazdené cez 105000 km po cestách ne cestách a benzín čo niekedy cez ne prešiel bi nebol dobrí ani do zapaľovača. Prešli na výbornú.
http://www.youtube.com/v/CIdJ0N0Y0gQ&feature=share
Tak na moto pribudlo ďalších 20 tis. km, tak teraz má 125 tis. km. Pribudli ďalšie poznatky:
Tento rok mi trocha narobila problémy, ale vždy ma doviezla domov.
Najprv na jar začala slabšie dobíjať, čo som hneď vydeľ, pretože mám v palubovke namontovaný voltmeter. Pokles bol vždy keď bolo vonku teplejšie a prešiel som viacej km na jeden záťah. Pomôže vytiahnutie žiarovky H7 z hlavného svetla, alternátor je menej namáhaný a potom stíha v pohode. Odjazdil som tak ešte 2500 km, aj s výletom v Rum. Samozrejme podmienka je ten voltmeter aby sa včas videlo že to nedobíja dostatočne. Vymenil som vinutie, náhrada. "Fachčí" v pohode. Cena 175€
Ďalší problém som mal s paliv. čerpadlom. Fungovalo no zdalo sa mi, že motorka nemá dostatočný výkon. Tak som zmeral tlak, ten má biť 3,5 bar. a ja som mal
1,8 bar., čo je asi dosť málo. Kúpil som z PL z búračky a funguje. Cena 100€ za komplet.
Ešte mi v lete ako na potvoru odišla aj baterka, kľakla v nedeľu na pumpe. Mala iba jeden rok. Nekupujte lacné sr..ky, (fiam). Našťastie boli ochotný v STYX-e Bratislava a novú baterku mi doniesli priamo na pumpu, podotýkam v nedeľu. Za čo im ďakujem, ušetrili mi odťah.
To je zatiaľ všetko. Motor beží ako má. Trocha za studena dymí (možno preto, že som zmenil olej), ale nič podstatné, na spotrebe oleja sa to nepreukazuje.
65000 a první co odešlo je lambda sonda. Jinak spotřebák oleje filtry, teď děláno ložiska + gufera na předku , olej na předku 10w , brzdová a chladící kapalina , svíčky.
Tonda odvedl perfektní práci.