Tourance vyrobenej v SRN najel 2x tolik co Tourance vyrobenej v Cine (od roku 2014?). Vsichni to takto maji, takze je vsichni houfne prestavaji kupovat...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
zdenek1 napsal:
No ale jak to zjistit kde je to zrovna vyrobeno? To asi nepůjde,co?
Půjde velice jednoduše, je to z boku na gumě MADE IN CHINA. A buď v klidu, žádnou s nápisem MADE IN GERMANY už nekoupíš.
Upravil Stewe dne 27.01.2017 06:02
GSA 1250 Rallye 2024
Asi na tom něco bude, kolega dřive na tourancky najížděl cc17tis km a od té doby co je tam napsáno made in china tak cc 11tis km. (Nebo za to začal vic tahat?)
Taky jsem prestal na Touranckach jezdit. Myslel jsem si, ze treda nepovedena sarze, ale kdyz jsem ani ne po 10.000 km menil druhou sadu, tak treti jsem uz nekoupil a sel do Dunlopu.
Takze tady se pise, ze Tourance se delaji v Cine od roku 2012. A drtiva vetsina uzivatelu ma minimalne o tretinu nizsi najezdy, prestoze cena pneu zustala stejna. A stejnej pocet uzivatelu potom zmenil znacku pneumatik.... http://advrider.c...na.952666/
Tady dalsi forum, stejny stiznosti: http://www.advent...-good.htmlex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Panove to jste me nepotesili. Byl jsem rozhodnuty pro sveho dvouventila koupit opet klasickou Tourancku protoze na motorce mam ted tuhle gumu po minulem majiteli. Nejdriv jsem ji chtel menit hned za spunty ale rekl jsem si ze se chova dobre a ze da jeste leto a tak jsem dal Rumunsko a ona je stale v pohode. Odhaduju ze ma najeto kolem 20 tis. 100% pres 15 tis.
Takze dotaz. Jakou gumu na cestovani ktera vydrzi hodne km(aspon 15 tis.), ma rada zatacky, neklouze v desti a zvladne jizdu mimo asfalt(zadne kroseni)?
Takova totiz dle meho puvodni Tourancka byla.
Pája
Nakonec jsem precejen koupil klasicke Tourancky a tim jsem udelal velkou chybu.t
Predni guma je z Brazilie ale aspon ma stejny dezen a profil jako ma puvodni.
Zadni guma je z ciny a co horsi ma uplne jiny profil. Je vylozene silnicni. Na krajich ma jako nova mnohem nizsi kostky nez ma puvodni uz ojeta tourance. Ta nova cinska je vylozene profilem podobna na tourance exp kterou jsem pouzival na druhem novejsim GS.
Takze jsem rozcarovany. Vracet je se mi nechce. Ojezdim je vylozene po silnici a uz NIKDY klasicke Tourancky nekoupim.
Kdo chce gumu na jezdeni silnice a nespevnene cesty s zamerem velkeho najezdu musi se ohlidnout po jine gume. KLASICKA TOURANCE je uz jen na silnici. Najezd uvidim.
Pája
Moje původní a nová Tourance.
Jediný rozdíl je, že původní je 65S a nová 65H.
Mi vadí rozdíl v hloubce kostek na kraji profilu.
Ojetá 10mm nová jen 4mm. Jako by na kraji žádné kostky nebyly.
paja1 přiložený následující obrázek:
paja1> prece bys zase nechtel gumu, na ktery bys nalital 20 tisic kilaku, ktera podrzi za kazdyho pocasi a jeste je aspon trochu schopna v suchym terenu? Za stejny penize ted dostanes zhruba polovinu...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Jo jo jsou to lotři.
On se ten nájezd kvůli tomuhle až tak nezmenší, ale ta guma nemá ty kostky nakraji, které zabíraly když se vjelo na měkký podklad.
Prostě je to úplně silniční guma.
Pája
paja1 napsal:
Jo jo jsou to lotři.
On se ten nájezd kvůli tomuhle až tak nezmenší, ale ta guma nemá ty kostky nakraji, které zabíraly když se vjelo na měkký podklad.
Prostě je to úplně silniční guma.
Jak nezmenší? Já Tourancku teď měnil, protože předek jsem měl sjetej na okrajích na plátno a střed měl ještě přes 3mm.
Poprvé, co je jezdím jsem přední slítal do s*aček a zadek je ještě v polovině životnosti.
Doma mám teď nové obě. Když si večer vzpomenu,tak je poměřím.
Nekoukal jsem odkud jsou, ale předpokládám Čína, jelikož mě předek +zadek stál 4000kč včetně pošty, nějak jsem to neřešil, předek obul a zadek zahodil do garáže.
Upravil Hrabe_X dne 28.11.2020 12:55
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /