A jak je to s převodovkama na obyč gs/gsa? Myslím tím převodovej poměr jednotlivejch rychlostí... Mám gsa a zdá se mě ta převodovka uplně nesmyslně nakrátko poskládaná,taková vopravdu endurová,která na silnici není uplně ideální,protože po rozjezdu furt jenom řadím a rychlost furt nikde a teprve od 4ky nahoru to trochu jede. Asi mám krátkou 6ku,na displeji svítí 6 a maximálka je někde na hranici 190-200km/h Má otázka zní,má obyč gs tu špajzku víc natáhlou dorychla,nebo je to stejnej traktor. A třeba 1150RT má zpřevodování stejný,nebo je celkově rychlejší?
GSA má vždycky "krátkou" 6 a 1 byla na přání buď dlouhá nebo krátká endurová. Jestli máš krátkou tak Ti gratuluju, protože já mám dlouhou a úplně nadšenej z toho nejsem (spojka dostává šíleně na prdl hlavně do kopce nebo ve dvou).
Ono vůbec ta převodovka je u GSA taková divná. Já díky tý 6 mám stejný točky jako táta na R1100 R s pětikvaltem. Takže úspora žádná, akorát se víc řadí.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Pokud si dobře vzpomínám, tak GS má celkem 4 převodovky
1. krátká 1, krátká 6
2. krátká 1, dlouhá 6 (někdy označována na FID jako E)
3. dlouhá 1, krátká 6
4. dlouhá 1, dlouhá 6
U mého GSA je taky maximálka kolem 190Km/h.. a nejsem si jistý, jestli u GSA není standardně jen krátká 6
MotoPaja napsal:
GSA má vždycky "krátkou" 6 a 1 byla na přání buď dlouhá nebo krátká endurová. Jestli máš krátkou tak Ti gratuluju, protože já mám dlouhou a úplně nadšenej z toho nejsem (spojka dostává šíleně na prdl hlavně do kopce nebo ve dvou).
Ono vůbec ta převodovka je u GSA taková divná. Já díky tý 6 mám stejný točky jako táta na R1100 R s pětikvaltem. Takže úspora žádná, akorát se víc řadí.
Jak rychle ti to jede na volnoběh? Podle čísla převodovky bych měl mít taky dlouhou 1, ale v porovnání s ostatními se mi to moc nezdá.
Ha, věděl jsem, že to tu někde je.. Díky patří Zmijonovi
Převodovka kódy
Sestavování kódy pro sérii a R 1150 R 1100 xx xx
1100 série:
DAC => 1993 - 1994 (i stále prim 1.56)
DAF (stříbro) a DAH (černá) => '94 (s vypuštěním GS), novým předsedou i 1.82 (VEH mít jinou HA překladu, O-kroužky na volné kola chrastítko volnoběhu snížení)
DAG = stříbro zařízení pro 1100 GS / RT -> v době, kdy tam byly 2 druhy barev ve stříbrné motoru a převodovky, DAG je varianta DAM jiného.
Daj = DAN na verzi před upgradem na novou tábora, některé z nich bez O-kroužky
EAQ (stříbro) a DAR (černá) => MJ 96 nových typů ložisek do 3 vln
SZÚ (stříbro) a EAB (černá) => od MY 97-ústa nové geometrie, nové hnací hřídel klapky, bez O-kroužky více.
EAF (černá) => od MY 97, s no-load a zařízení ukazatel, montážní díly pro GS / RT
Přenos všech typů R 1100 do "R 1100 S" jsou totožné v každém modelu ročně. Pouze HAG liší.
1150 série
Tam je prakticky standardní převodovkou pro všechny modely R 1150 (jedná se o 1. a 6. rychlost "dlouhý"Wink
Rozdíly jsou pak:
* Lakování bydlení v závislosti na modelu
* Model-specifická hlavice řadicí páky
* Model-specifické vybavení displej nebo neutrální spínač
* Model-specifické převodových poměrů -> 1 Krátký kurz jako SA na ADV nebo 6. Krátký kurz jako standard pro R 1150 R a R 1100 S a K 1200 RS.
* Model-specifická rozšíření
To pak vede k typech a jejich předávací kódy
Jsou vzájemně kompatibilní všech 1150-R přenos v různých vozidlech
Tato značka (tři písmena) je připojeno k zařízení čísla.
GAJ => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
HRY => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAK => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
GAG => až do MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální)
GAD => až do MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)
GAN => až do MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
SZP => až do MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAG => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAH => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Dlouhé kurz (normální); m. Ganganz.schalter (GS / RT)
JAL => od MY 2003, stříbrná, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
JAM => od MY 2003, černá, 1 Krátký kurs, 6 Gang krátké (GSA)
Jaj => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAK => od MY 2003, černá, normální 1. stupeň, 6 Krátký kurz
JAQ => od MY 2003, stříbrná, normální 1. stupeň, 6 Gang krátké (R 1150 R)
Jao = havaroval lisování za JAQ
Po předání všech 1150 a 1100 S jsou stejné, například, by nikdy ukázat na vyšší rychlost s RT s kódem JAM. Pouze HAG liší.
2. Písmeno označuje vždy "typ" vysílání:
Xax = XXXXXX> standard přenosu
XBX XXXXXX => Náhradní zařízení
XCX = XXXXXX> spínací zařízení
Tam, kde se v zásadě mezi náhradní a výměnné zařízení není žádný skutečný rozdíl
Příklady:
EÚD = výměna typu zařízení SZÚ = R 1100 stříbrná
JBL = výměna typu zařízení JAL = R 1150 GSA Silver
Podle toho kdy vyřadím
Ne ale vážně, rozjezdy jsou dlouhý a do kopce se to trápí ale dá se s tím bezproblémů jezdit 40 km/h (tzn. na rozumný otáčky, žádný 5000 ot/min). Na popojíždění minimální rychlostí super. Otáčky a rychlosti ti z hlavy neřeknu, to bych musel zkusit.
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
No jedničku mám zřejmě dlouhou,protože při rozjezdu do kopce to musím fest líznout přez spojku. A 6ka bude asi krátká,protože nemusím 5ku bůhvíjak roztahovat,aby se šestka "chytla". Jestli je to na RT a R a RS stejný,tak mě to pro silniční ježdění připadá jako dost tragédie takhle nakrátko zpřevodovaný a čekal bych u dálničního parníku trochu jinou dynamiku jízdy. Budu se muset na tom RT svézt,nějak se mě dostává pod kůži
předpokládám že silniční modely mají dlouhý 6, ale nejsem si jistej jestli nemají i jinej koncovej převod, takže by to bylo celý posunutý jinam
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Tak sem se díval do fiše. 1150GS,GSA,RS,R mají stejnej koncovej převod,RT má dokonce ještě pomalejší koncák. GS má na výběr jen z dlouhé či krátké 6ky,kdy 1ka je vždy dlouhá. GSA má naopak vždy krátkou šestku a na výběr je dlouhá či krátká 1ka. U RT je možnost obojího,volit i jedničku i šestku.
Jestli se to dalo extra objednávat i u GS,GSA,RS,R nevím,je to možný.
Klikovky mají stejný objednací číslo,takže jsou asi stejný,na vačky sem se nedíval. Asi bude rozdíl v nich a v jednotce,protože jinak si nedokážu vysvětlit to,proč je GS takovej lenoch. No a v neposlední řadě na to bude mít vliv hmotnost mašiny,GS je prostě těžký.
Ahoj, chtěl bych dat na GS tlumiče GSA a tak mě nemine uprava nebo výměna stojanů. A tak by mě zajímalo o kolik je delší hlavní i boční stojan na GSA oproti GS.
Nebo jestli by někdo kdo má GSA změřil délky stojanů. Dík
Hlavní jsem nastavil o 25mm, to je max., aby se ti to vešlo k vejfuku. Zjistil jsem, že by stačilo i 20mm. A boční stojan nevím, ještě jsem se k tomu ani po roce nedostal. Možná za dlouhých zimních večerů...
to Choke - niekde to tu je, pozri vlakna o tlmicoch - vymene GSovych za GSAovych
ked si najdem vecer xvilku cas pozrem Ti to ak to nenajdes
Bocak je najjednoduchsie (podla mna) opatrit "botickou" ktora nielen rozsiruje ale i zvysuje, a su i speci ktore su vyssie-vyssie a na tento ucel su O.K.
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Choke napsal:
Ahoj, chtěl bych dat na GS tlumiče GSA a tak mě nemine uprava nebo výměna stojanů. A tak by mě zajímalo o kolik je delší hlavní i boční stojan na GSA oproti GS.
Nebo jestli by někdo kdo má GSA změřil délky stojanů. Dík
Jde to i s tím, že na hlavní stojan nebudeš makat a boční jsem nastavil o 25mm. Na hlaváku to stojí i s 21 kolem
Upravil joe dne 25.09.2014 14:31
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
A tou prevodovkou. Do terenu je urcite GSA lepsi. A dle meho i na bezne CZ cesty je kratsi 6 lepsi. Muzu jezdit stabilne na 6 vsude.V ramci dovolenych predpisu samoze. Nevim jestli se to da rict o E sestce. Jel jsem na tom a byla tam vcelku dira. Ale zase trapim se vic na dalsici a E si jenom seveli...... Bud a nebo
I pád na hubu je pohyb kupředu