Mimochodem z toho, co jsem už jezdil, mi nejvíc vyhovoval V-Strom. (měl jsem Volusii, TDM 900, Kawu W650, Jawu 350/361 Sport a 634, V-Strom a teď R1150R)...
Takže chci něco jako V-Strom, ale vyšší třídu, tedy BMW ;-) . A myslím si, že V-Strom je něco mezi GS s RT...
mrmic napsal:
Mimochodem z toho, co jsem už jezdil, mi nejvíc vyhovoval V-Strom. (měl jsem Volusii, TDM 900, Kawu W650, Jawu 350/361 Sport a 634, V-Strom a teď R1150R)...
Takže chci něco jako V-Strom, ale vyšší třídu, tedy BMW ;-) . A myslím si, že V-Strom je něco mezi GS s RT...
fakt si myslim, ze by sis mel OBE nejdrive projet.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Díky všem. Dnes jsem se projel jak bez plexi, tak s plexi s deflektorem a vyzkoušel jsem si GS a RT... Výsledek je takovej, že GS pro mě asi nebude to pravý vořechový, takže buď prostě eRko upravím na cesťáka nebo půjdu do RT. Moc se mi líbí, jen z pohledu řidiče je děsivá ta palubka :-D , ale za jízdy stejně čumim všude kolem sebe, že :-) ...
Já myslim, že to Rko máš fakt pěkný a navíc už i s kuframa, zkus s tim něco navrkat a uvidíš.. Ono nic moc nevymyslíš, jen v tom člověk zbytečně topí prachy, pokud nemá dobrej kup (myšleno střídání mašin).. Já taky po prvních pár km nebyl z GS total odvařenej, ale když sem tam dal laďák a něco málo sem s tím najel, tak je to pak kámoš prostě no. S Rkem se dá jezdit dobrá střelba. Nevim co máš z hadry, ale kůže taky udělá hodně - na vnímání větru. Ono každýmu sedne něco jinýho, člověk na to musí přijít sám.. Hodně štěstí..!
No ne, o hadry nejde. Může si na mě foukat jak chce, ovšem kromě hlavy a krku. Nemám páteř zrovna ok, takže je pro mě vichr do helmy velmi nepříjemnej. Proto řeším, co dál...
Tak se taky přidám. Prodal jsem R1200GS 2004, protože:
- v terénu to pro mě není
- trochu víc síly by se mi v Alpách hodilo. Ve dvou ani nemluvě
- vadilo mi ovládání blinkrů. Teda hlavně vypínání. Dřív nebo později mi zdřevění pravá ruka a mám problém vypnout blinkr
- chtěl bych podniknout delší výlety, než jen do Alp (Skotsko, Norsko, Korsika,..) a dálnice je nevyhnutelná. Proto i něco komfotnějšího.
Takže jsem si vyvodil, že RT je to pravé pro mě. Svezl jsem se na R1200RT 2007 cca 30km a řekl si, že to nebyl dobrý nápad. Nějak mi ten boxer k cesťáku nepasoval, ale byl to jen můj pocit. řekl jsem si ale, že tempomat je výborná věc a že nová motorka ho musí mít.
No koupil jsem nakonec K1300GT a užívám si ji. Je to co jsem hledal, ale něco vám řeknu:
Tam někde vzádu v myšlenkách si říkám, že někdy se asi vrátím ke GS.....
Upravil Petos dne 07.10.2013 16:02
mrmic napsal:
No ne, o hadry nejde. Může si na mě foukat jak chce, ovšem kromě hlavy a krku. Nemám páteř zrovna ok, takže je pro mě vichr do helmy velmi nepříjemnej. Proto řeším, co dál...
Jako clovece, diskuzi sleduju, na m.cz, pak tady dve vlakna. Nedavno jsem prodaval BMW 323Ci, mozna to je to prave. Sezeni to ma pohodlne, po dalnici se s tim jet da, na denni cesty taky v pohode, na hlavu foukat nemusi, muzes si vetrani nasmerovat na telo
Ale ne, ted vazne - nevim zda existuje motorka na ktere na tebe nefouka. Sedel jsem tento rok na R1200RT, to nema predni stit ale spis megasklo a stejne to na hlavu neco pusti, proste to bez vetriku neni a to ani v nejvyssi poloze, ve keter mi to zas neprijemne vibrovalo rped ocima. Myslet si ze na GS na tebe foukat nebude, je taky blahove. Je to motorka a pokud nesneses zadny vitr na hlavu, tak proste vem auto.
mrmic: Jo taak, no daji se ty vetraky nastavit i mirne na hlavu
Ale ted vazne - turbulence mi GS delalo taky se sklem PUIG, pak jsem koupil origo, bylo to lepsi, pak nasadu a je to jeste lepsi. Ale proste se toho nezbavim. Nejlepsi je to uplne bez skla kde se to hezky rozlozi na cele telo. Problem skla je ze ti to proste posle nahoru a nejcasteji je vrch helmy coz vyusti v turbulence. JAsne, pokud mas 160 a navic dlouhe nohy, tak se schovas za vsechno, pokud jsi normalniho vzrustu tak tam vetrik porad bude Co tak C1 - ma to 150tku motor a tady v nemecku na tom drandi i po dalnici. Na jednodenni vylet postaci
Já jsem letos po 3.letech a 65tis km RT1200 z jistých důvodů prodal a přešel na K1600 a musím říct, že ten motor je na cestování vhodnější než boxer (K1200 nebo 1300 na tom bude podobně, tj lépe). Nicméně je to spolehlivý stoj za který bych dal ruku do ohně, a klidně koupil znovu. Doporučoval bych spíše 1200, novější motor je znát a motorka je pocitově lehčí a mnohem lépe ovladatelná.
GS je trochu o něčem jiném, tam nejde o rychlost ani o pohodlí, to je univerzál.