Saturnin napsal:
Melizoy: Erom od bbpower se mi docela líbí, jak je náročná montáž? přepínání map se provádí jak? sníží se nějak výdrž motoru?
Ahoj, můžu ti poslat nějakou fotku, ale jsou v návodu.. potáhneš dozadu nádrž (netřeba sundavat), vycvakneš štekr na řídící jednotce Motronic a vyndáš jí ven. Je na 4řech šroubech - na křížový šroubovák. Sundáš dekl z motronicu - 4 x torx (velikost jako imbus 4mm), dekl je přisilikonovaný, takže je třeba trošku páčit, ale jde to. Vevnitř je jediný šváb na patici. Vypáčí se postupně tenkým šroubováčkem. Místo něj přijde nová epromka.... chce to trochu šikovnosti, aby člověk neulomil nožičky, kdyžtak si nechat pomoct...
Nastavení programu se provádí drátovou propojkou podle zvoleného programu podle tabulky v návodu. Propojka přijde místo kódovacího štekru v pojistkové skříňce pod sedačkou. Program si vybereš podle konfigurace jakou máš na motorce, tj podle výfuku, KATu (nebo Ysvodu), paliva, eventuelně kompresního poměru pístů a použitých vaček. Ohledně životnosti ti můžu říct jenom můj nepodložený názor, že je to o způsobu zacházení s motorem, o tom jak mu dáváš za studena, jak dodržuješ výměny, jak ho trápíš pod plynem v nízkých otáčkách, nebo naopak jak moc ho točíš, necháváš dlouho zbytečně přehřívat na volnoběh... Sériová R1100S se stejnou klikovkou a ojnicemi jako 1150 má sériových 98PS. 1150RS/RT má sériových 95PS. Kluci v německu jezdí běžně s upravenými motory kolem 120PS /125 NM a nestěžují si na problémy se životností. Záleží ale taky, co si pod pojmem životnost představuješ. Já mám najeto 120.000 km a nedávno 11tkm jsem sundaval původní válce a písty. Opotřebení ani kompresi jsem neměřil, ale jevily se válce i písty naprosto OK, jen jeden stírací kroužek vypadal připečeně a motor lehce pokuřoval po startu, nejspíš pouštělo nějaké z gufer na výfukovém ventilu.. to pokládám za normální, vzhledem ke stáří i počtu km. Je tohle opotřebení? Neřešit - jezdit
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Nechci zakládat nové téma, ikdyž tohle je spíš typ na kup. Kdo by to myslel s výkonovým laděním R1100GS vážně, tak dávám typ, co jsem našel na ebayi. KOMPLETNÍ sestava laděného výfuku LASER. Pozor, aukce se skládá ze tří komponentů, které se musejí použít všechny, jinak nemá kup vůbec smysl, a díly samy o sobě budou bezcenné:
Symetrický laděný svod, provedení vykazuje shodné délky obou svodů (jako je na modelu RS a RT 1100/1150) a od pohledu mají větší průměr, než je origo 38 mm, v inzerátu je přímo psané, že má větší průchod, ale nepíše se kolik mm má v průměru. Tyhle kompletní výfukové sestavy používá do svých staveb firma www.roesnerundros...
svod: http://www.ebay.d...43c0d888a0
rezonátor: http://www.ebay.d...43c0d87de9
a koncovka Laser Duotech: http://www.ebay.d...43c0d86f64
Upravil Melizoy dne 22.10.2013 22:58
Wer später bremst, fährt länger schnell.
je to alternativa pre BBpower, podstatne lacnejsia.
Ahoj Romanko, o Tritonu jsem neslyšel, na stránkách nemají jediný graf, Lambdu ani rychlostní charakteristiku. Ale třeba by cosi někdo mohl napsat o P-Line, za podobnou cenu (49 EUR), pár lidí to tady jezdí, nechce se někomu hodit sem zkušenosti? Myslím, jak je to se spotřebou od instalace, jak se změnilo chování motoru, srovnání jízdy bez čipu a s ním...?
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Ja ten P-line mam. K tomu KN, y-svod Creptus a od Akrap. koncovku. Jo a mam twin spark. V kratkosti - dira nahore a strelba do vyfuku zmizela a celkovy prubeh mi prijde o dost lepsi.. Spotrebu jsem zatim nejak neresil-nemeril, kdyztak pisnu casem, ale nevypada to, ze by se nejak extremne zvedla..
P-line rikáš? no já se snad dokopu namontovat y svod a koncovku zach s filtrem pipercross a uvidíme co to udělá, nejlepší by bylo mít asi i ysvod zach a pak nějakej čim a bude to raketa
Ahoj,tak tady čtu tu debatu a jako pořád ještě novej uživatel gsa koukám že potřebuju poradit..Mám na motorce KN filtr,Y-svod a koncovku sebring twister bez db killeru... Jestli to dobře chápu tak by bylo poměrně vhodné ještě k tomu dokoupit ten chip, že? Jo a mám vyhozené to relátko co je v pojistkové skříní..Kde se dá ten Eprom sehnat? A má smysl v té pojistkovce něco přepojovat když tam ten Epron nemám??
per aspera ad astra
Twinspark - http://m.ebay.de/...nav=SEARCH zadna propojka se nepouzije - chip (P-line) obsahuje jen jednu mapu, stejne kdyz tam mas serii.. I kdyz lidi psali, ze u serie nekdo rozdil pri propojeni pocitil, jiny zas ne, takze zkusit to muzes.. Napr. ja rozdil nepoznal..
Upravil marhan dne 04.07.2014 06:41
marhan napsal:
Twinspark - http://m.ebay.de/...nav=SEARCH zadna propojka se nepouzije - chip obsahuje jen jednu mapu, stejne kdyz tam mas serii.. I kdyz lidi psali, ze nekdo rozdil pri propojeni pocitil, jiny zas ne, takze zkusit to muzes.. Napr. ja rozdil nepoznal..
kubas napsal:
Ahoj,tak tady čtu tu debatu a jako pořád ještě novej uživatel gsa koukám že potřebuju poradit..Mám na motorce KN filtr,Y-svod a koncovku sebring twister bez db killeru... Jestli to dobře chápu tak by bylo poměrně vhodné ještě k tomu dokoupit ten chip, že? Jo a mám vyhozené to relátko co je v pojistkové skříní..Kde se dá ten Eprom sehnat? A má smysl v té pojistkovce něco přepojovat když tam ten Epron nemám??
Hoj Kubas: na tvoji otázku:
Ano má smysl sehnat originální propojku (jak píšeš relátko) a vrátit jí do pojistkovky tam kam patří.
Bez čipu, tedy s originální jednotkou jsi s Y svodem a otevřenou koncovkou v pásmech mimo regulaci lambdy samozřejmě chudší. Při plném plynu a kdykoli nad 5500 otáček třeba už dost výrazně. S jakýmkoli čipem určeným pro nezměněný HW motoru bude výsledek lepší, než s originální mapou, která je extrémně chudá, vzhledem k silně restrikčnímu origo výfuku.
S čipem záleží jakou chceš zvolit mapu. Univerzální odpověď neexistuje, každý čip má v sobě různé mapy. P-Line má co já vím jen jedinou, pro originální konfiguraci motoru, ale počítá s větší průchodností výfuku a vzduchového filtru. Naprosté většině lidí s laďákem bude vyhovovat. Také jsem to zkoušel, ikdyby nepřidal jediný Nm, nebo PS, motorka příjemně visí na plynu, a necuká při konstatních otáčkách. Samozřejmě lepší jsou čipy s více mapami, kde si člověk vybere svojí konfiguraci. 1) vše origo 2) slip on s KATem 3) Y svod + koncovka s homologací 4) Y svod + RACE illegal .... atd.
Čipy umí BB Power, Laser, Wunderlich, Dieboxergarage, Rennkuh, M-Tec, Rehcing, RoesnerundRose, a kdoví co člověk sežene ještě všechno na Ebayi ...
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Marhan : kde jsi ten P-line kupoval? Popřípadě nebude si ho někdo objednávat?? Měl bych asi zájem...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Kubrt napsal:
Marhan : kde jsi ten P-line kupoval? Popřípadě nebude si ho někdo objednávat?? Měl bych asi zájem...
Ja to bral z toho ebaye...
Díkes
A v Čechách lze nahlédnout, popřípadě objednat kde, víte?
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
kubas napsal:
Ahoj,tak tady čtu tu debatu a jako pořád ještě novej uživatel gsa koukám že potřebuju poradit..Mám na motorce KN filtr,Y-svod a koncovku sebring twister bez db killeru... Jestli to dobře chápu tak by bylo poměrně vhodné ještě k tomu dokoupit ten chip, že? Jo a mám vyhozené to relátko co je v pojistkové skříní..Kde se dá ten Eprom sehnat? A má smysl v té pojistkovce něco přepojovat když tam ten Epron nemám??
Hoj Kubas: na tvoji otázku:
Ano má smysl sehnat originální propojku (jak píšeš relátko) a vrátit jí do pojistkovky tam kam patří.
Bez čipu, tedy s originální jednotkou jsi s Y svodem a otevřenou koncovkou v pásmech mimo regulaci lambdy samozřejmě chudší. Při plném plynu a kdykoli nad 5500 otáček třeba už dost výrazně. S jakýmkoli čipem určeným pro nezměněný HW motoru bude výsledek lepší, než s originální mapou, která je extrémně chudá, vzhledem k silně restrikčnímu origo výfuku.
S čipem záleží jakou chceš zvolit mapu. Univerzální odpověď neexistuje, každý čip má v sobě různé mapy. P-Line má co já vím jen jedinou, pro originální konfiguraci motoru, ale počítá s větší průchodností výfuku a vzduchového filtru. Naprosté většině lidí s laďákem bude vyhovovat. Také jsem to zkoušel, ikdyby nepřidal jediný Nm, nebo PS, motorka příjemně visí na plynu, a necuká při konstatních otáčkách. Samozřejmě lepší jsou čipy s více mapami, kde si člověk vybere svojí konfiguraci. 1) vše origo 2) slip on s KATem 3) Y svod + koncovka s homologací 4) Y svod + RACE illegal .... atd.
Čipy umí BB Power, Laser, Wunderlich, Dieboxergarage, Rennkuh, M-Tec, Rehcing, RoesnerundRose, a kdoví co člověk sežene ještě všechno na Ebayi ...
Ahoj,neměl by jsi náhodou nějakej odkaz na chip co by na tu moji 1150 gsa 2002 pasoval a měl by víc map? Vadí mě to cukani v té konstantní rychlosti..Předem diky
per aspera ad astra
Ahoj, keďže som na GS presedlal s Triumpha tak sa pokúšam niečo poladiť. Zmenil vymenil som výfuk za Zach (môj dojem ide lepšie odspodu... hore neviem nejazdím tam ). Mám nachystaný KN filter, čakám na Y-zvod. keď som sa už na to dal tak asi aj ten čip vymením zatial uvažujem o BB power. Pri hľadani som narazil na na toto: http://www.ebay.d...1c42ed7b83
Nemáte s týmto niekto skúsenosť?
duncovt napsal:
Ahoj, keďže som na GS presedlal s Triumpha tak sa pokúšam niečo poladiť. Zmenil vymenil som výfuk za Zach (môj dojem ide lepšie odspodu... hore neviem nejazdím tam ). Mám nachystaný KN filter, čakám na Y-zvod. keď som sa už na to dal tak asi aj ten čip vymením zatial uvažujem o BB power. Pri hľadani som narazil na na toto: http://www.ebay.d...1c42ed7b83
Nemáte s týmto niekto skúsenosť?
Mam zkušenosti s originál produkty BB-Power. Tato nabídka je přinejmenším plagiátorství, nebo pokus o zneužití jména BB-Power. Originál byl distribuován prostřednictvím Wunderlichu a přímo u BB-Power, za cenu 240 Eur
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Tenhle chip dela jeden typek z Recka, neco malo ke cteni je zde http://www.ukgser...JOHNGS1100
Nevim, proc do nazvu pise bbpower, ale asi proto, aby se na ebayi tenhle chip lepe vyhledaval. Jinak vyvoj dela sam a reakce jsou celkem pozitivni, staci mu napsat, konfiguraci moto a posle chip na miru. Az dostavim R1100carb, urcite si tenhle chip na 1150 koupim