Nori napsal:
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...
Taky jsem si vsimnul kolik lidi treba jenom odtud z fora prodalo 1200gs a koupili si 1100gs.Myslim ze je to proste otazka casu.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Nori napsal:
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...
Taky jsem si vsimnul kolik lidi treba jenom odtud z fora prodalo 1200gs a koupili si 1100gs.Myslim ze je to proste otazka casu.
Nori napsal:
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...
Taky jsem si vsimnul kolik lidi treba jenom odtud z fora prodalo 1200gs a koupili si 1100gs.Myslim ze je to proste otazka casu.
KTM jsem měl půjčenou na Travel Eventu na cca 45 minut a hned první věc, kterou tady zatím nikdo neřekl je, že je to prostě ošklivý. Od světla, přes budíky s grafikou jak stará nokia, přes nefunkční přední štít (málem mi ty turbolence utrhly hlavu a to jsem zkoušel různý nastavení) až po zvláštní pocit z podvozku, kterej i na nastavení Comfort byl prostě příliš tvrdej na dlouhý cesty.
Na druhou stranu ten motor je z jinýho světa. Do 4000 tisíc, klidnej tichej a bez cukání a co se začne dít potom je nepopsatelný. Jeho kořeny v RC8 jsou prostě cítit, táhne až do omezovače a řve jak šílenej. Musím říct, že v ten moment jsem zapomněl na podle mě nepovedenej design a měl jsem hubu od ucha k uchu.
Chtěl bych vyzkoušet verzi R, která nemá elektronickej podvozek a má vyšší posez, ta by mě možná sedla víc. Já osobně bych ji nekoupil, ale naprosto chápu kohokoliv kdo si ji koupí stejně jako každýho kdo si koupí LC. Ty motorky nejsou už na první svezení přímými konkurenty, každá se chová úplně jinak a je na nich naprosto rozdílné svezení.
Jinak takovej dotaz na Melizoye: "Co stojí dostat z dvouvačky takovej výkon a jakej je strop použitelnosti a hlavně dlouhodobý výdrže motoru?"
Upravil Paul dne 06.10.2013 23:18
Jinak takovej dotaz na Melizoye: "Co stojí dostat z dvouvačky takovej výkon a jakej je strop použitelnosti a hlavně dlouhodobý výdrže motoru?"
Hojhoj, na tyhle otázky by měl odpovědět konstruktér Andreas Reh www.rehcing.com, Převodovka i koncový převod s kardanem prý jsou na takový moment stavěné, slabina je spojková lamela, kterou dávají sintrovou Touratech, který to prý zvládá přenést.
Upravil Melizoy dne 07.10.2013 12:41
Wer später bremst, fährt länger schnell.
Nori napsal:
Do nedávna jsem si pořád chrochtal blahem, jak je geeso skvělá, agilní motorka, s dostatkem výkonu pro účely, pro které byla postavena.Je to dvouvačka, takže nejlepší čistý vzducháč.Na žadné motorce jsem nenajel tolik km-45 tis.A byl jsem přesvědčen, že u mě dlouho zůstane.
To jsem se ale neměl svézt na KTM 1190 Adventure...asi to nej, co se dnes dá koupit.Myšleno pro blbce jako jsem já.Takový úžasný mix superbiku a endura je nevídaný.
Jde o to, že pro mě je potěšením hodně svižná palbička po jakémkoliv asfaltu.A tady KTM jasně diktuje, při zachování vlastností cendura.
Nové LC je taky supr, ale výkonem neohromí tolik jako Rakušák.
Včera jsem si zrovna užíval na geesu a zjišťoval jsem, že vše funguje velice dobře, ale tak nějak sterilně, bez větších emocí.
Oranžový červ pochybností mě tedy pořádně nahlodal a budu pravděpodobně dumat v zimě co s tím dál...
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...
Nori, řešilo by TOHLE tvůj problém v rozhodování ... ?? mrkni hlavně na krouťák a kde začíná... 125 Nm od 2.000 otáček...
Použito: SR-Racing kompletní výfuk, R1200S škrtící klapky, Edelweiss DOHC vačkový set, klika se zdvihem 79mm + 105mm vrtání s kovanými písty (obojí Rehcing), ale mají i moc pěkný výsledky bez Big-Bore kitu.
Nori napsal:
Do nedávna jsem si pořád chrochtal blahem, jak je geeso skvělá, agilní motorka, s dostatkem výkonu pro účely, pro které byla postavena.Je to dvouvačka, takže nejlepší čistý vzducháč.Na žadné motorce jsem nenajel tolik km-45 tis.A byl jsem přesvědčen, že u mě dlouho zůstane.
To jsem se ale neměl svézt na KTM 1190 Adventure...asi to nej, co se dnes dá koupit.Myšleno pro blbce jako jsem já.Takový úžasný mix superbiku a endura je nevídaný.
Jde o to, že pro mě je potěšením hodně svižná palbička po jakémkoliv asfaltu.A tady KTM jasně diktuje, při zachování vlastností cendura.
Nové LC je taky supr, ale výkonem neohromí tolik jako Rakušák.
Včera jsem si zrovna užíval na geesu a zjišťoval jsem, že vše funguje velice dobře, ale tak nějak sterilně, bez větších emocí.
Oranžový červ pochybností mě tedy pořádně nahlodal a budu pravděpodobně dumat v zimě co s tím dál...
Otázkou do pléna je, proč , z jakého důvodu, lidé prodávají své R1200GS a mění ji za jiný stroj? Vždyť je to přece tak fantastická motorka...
Nori, řešilo by TOHLE tvůj problém v rozhodování ... ?? mrkni hlavně na krouťák a kde začíná... 125 Nm od 2.000 otáček...
Použito: SR-Racing kompletní výfuk, R1200S škrtící klapky, Edelweiss DOHC vačkový set, klika se zdvihem 79mm + 105mm vrtání s kovanými písty (obojí Rehcing), ale mají i moc pěkný výsledky bez Big-Bore kitu.
Přesně takovej motůrek bych moc potřeboval..
Stačí investovat několik blíže nespecifikovaných tisíc Kč a je tvůj.