Tonda napsal:
Dálniční přesuny jezdím podle okolností - když nespěchám, tak okolo 140km/h. Když spěchám, tak klidně co dovolí situace - třeba i těch 200km/h. Kolikrát, když jedu nějaký přesun, tak mě spíš unaví pomalejší monotónní tempo. Když tato situace přijde, tak to pak třeba několik kilometrů držím na 180 - 190km/h, a pak si zase zvolním třeba na 140km/h.
Ale ono tak kolikrát jedu i na nějaký pěkný "státovce 1.třídy" Jinak se snažím dálnicím vyhnout jak to jen jde.
.... nevadi to motoru ... drzet tech 160-170 treba 5 hodin v kuse ?
nevadí , proč by mělo. Stále je tam min 1000ot/min rezerva do červeného. Motor se nepřehřívá, o nic nejde.
A rychlostí 170km/h můžeš jet v jednom kuse tak max cca 2,5 hodiny, potom stejně musíš zastavit a natankovat
Já normální silnice 110, dálnice 140, při předjíždění i 180 a dal jsem si i TOP 200 ale to je opravdu jen na chvilku, to už není příjemná jízda...spíš mě baví rozjezdy, kra vytáčím rychlosti... líbí se mi ten zátah jak autům zmizím..ale za chvíli se vrátím na těch 110...prostě pohoda.
Tom_P napsal:Jezdím dost naloženej a já sám bez hadrů mám 105 kg, tak jestli to nebude tím
Zapomněl jsem napsat, že to bylo ve dvou a v plné polní.
Ty 200+km/h (tachometrový) to taky naložený jede.
Někdy si říkám, že bych si měl k bawci koupit sporta, abych ho tak moc nehonil a nebrousil v zatáčkách.
Tak je někde chyba - opravdu 190 kmh a konec ....... a to mám 2008 - tj 105 koní
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Na RTčku se "kochám" 90 okresky a 120 dálnice a baví mě to. Konečně po několika letech zase vnímám krajinu kolem sebe a né jen bolavá kolena skrčená pod bradou, ztuhlý krk a kousek úzké cesty před sebou. Zkoušel jsem 180 ale taky mi přišlo že už se to motoru moc nelíbí a mě taky ne.
Tom_P napsal:Jezdím dost naloženej a já sám bez hadrů mám 105 kg, tak jestli to nebude tím
Zapomněl jsem napsat, že to bylo ve dvou a v plné polní.
Ty 200+km/h (tachometrový) to taky naložený jede.
Někdy si říkám, že bych si měl k bawci koupit sporta, abych ho tak moc nehonil a nebrousil v zatáčkách.
Tak je někde chyba - opravdu 190 kmh a konec ....... a to mám 2008 - tj 105 koní
Nemůže být problém v převodovce?Montují se dva druhy,ale nevím jestli je tam změna i u 6.stupně.Já myslím,že každá 1200 jede 200 km/h.Měl jsem zatím dvě Adventůry 2008 a 2010 a obě 200 jedou
Tom_P napsal:Jezdím dost naloženej a já sám bez hadrů mám 105 kg, tak jestli to nebude tím
Zapomněl jsem napsat, že to bylo ve dvou a v plné polní.
Ty 200+km/h (tachometrový) to taky naložený jede.
Někdy si říkám, že bych si měl k bawci koupit sporta, abych ho tak moc nehonil a nebrousil v zatáčkách.
Tak je někde chyba - opravdu 190 kmh a konec ....... a to mám 2008 - tj 105 koní
Nemůže být problém v převodovce?Montují se dva druhy,ale nevím jestli je tam změna i u 6.stupně.Já myslím,že každá 1200 jede 200 km/h.Měl jsem zatím dvě Adventůry 2008 a 2010 a obě 200 jedou
Mě to prázdný taky něco přes 200 udělá
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Ja po okreskach do 120kmh dialnica priemer 150kmh a ked mi jebn. aj v plnej polnej a dvaja 205km/h sice to trva dlhsie ako samemu ale dato :-)
_____________________________________________
BMW R 1200 GS 09"
PavelDR napsal:
Nemůže být problém v převodovce?Montují se dva druhy,ale nevím jestli je tam změna i u 6.stupně.Já myslím,že každá 1200 jede 200 km/h.Měl jsem zatím dvě Adventůry 2008 a 2010 a obě 200 jedou
PavelDR napsal:
Nemůže být problém v převodovce?Montují se dva druhy,ale nevím jestli je tam změna i u 6.stupně.Já myslím,že každá 1200 jede 200 km/h.Měl jsem zatím dvě Adventůry 2008 a 2010 a obě 200 jedou
Měl jsem za to, že ty GSa dají podstatně více. Tipoval jsem, že se přes 220 podívají. To moje naložené KTM Superenduro dalo na nějakých universálech přes 200 taky. A to jsem myslel, že nic neaerodynamičtějšího není. Navíc je to jen 950 a 10 let starý motor.
Jak vidno, značku měnit netřeba. :-)
Upravil cibus dne 07.10.2013 22:12
Nevím jestli je to možný, ale úplně holej a sám jsem z ní dostal něco kolem 220 km/h a pak jsem prolítl včelím rojem hodně velká paráda
BMW 1250 GSA - Hééééén vole hééééén
Na dálnici v DE lehce přes 200 km/h (205-210) i s kuframa a naloženej, jinak běžná cestovka 160 km/h...když není kvalt a/nebo mám šetřivou náladu , tak dálnice vynechávám a cestovka tak 120-130 km/h
... tak to jsem asi nějakej cimprlín, když se mě šprajcuje držet motor dlouhodobě nad 5500 otáček ... né že by to nešlo, ale je mě to tak nějak nepříjemný ... já mám nejradši, když si motůrek tak pěkně vrní někde kolem 4000 ot. ... ale to je bohužel tak něco málo k 120 km/h...
(ch)stepan
Na 1150 dalnice 130-140, na 12GS 140-160. Na KTM 990R do 160 :/ pak uz se nejak vlni mrcha, ale motor by chtel. Vsechno jsou to tachometrove rychlosti, realne tak o 10km/h mene.