MILAN napsal:
Afrika mě nikdy neuchvátila - beru to jako standart mašinu ve svých dobách jistě nadčasovej stroj ale zbytečně předražená vždyť ojetiny se dlouho šplhaly ke 200tis a Varadero - jakožto řekněme nástupce mě taky nezaujal a co jsem se na tom projel tak bych si s tím do terénu asi moc netroufal.
Afriku jsem měl a můžu říct,že je to opět o tom,co od toho očekáváš,jak s tím zacházíš a co tomu dáš. Takže kdo se stará a používá na to na co je to určený,tak nemá problém. Ale kdo pořád brodí a bahní,ten si pořád stěžuje na zadní ložiska,že nic nezydržej a elektrika že nevydrží a pořád hoří konektory na relé dobíjení atd.
Takže všechno jsou jen stroje a nic neni věčný. Jen když se o to člověk stará jak má a nevymejšlí kraviny,tomu to funguje a vydrží déle.
Dokud nepoznáš BMW,nechybí...
BMW R1200GS
JaraGS napsal:
a na kolik ta sranda teda nakonec vyšla?
tak to eště neví
Bez pár kaček 12.000kč+poštovné(190kč)
taky jsem měl tu čest-přišel mi v pátek(obědnán v autecu)
BMW R 1150 GS-2002
Jawa 250/353 -1956+PAV 41
ČZ 175/502 -196? Skůtr
ČZ 175/477 -1969 Oilmaster
kardan vydrazen na ebay 130e r.v04 najeto 9000km tot vsechny naklady
jeden novy poznatek kardan se jiz neda otocit protoze ma v tisicihranu nalitek oznacenej zvenku prolisem a na krizkuchybi jeden zub
mozna to neni moc videt ale kupodivu krizky nejsou proti sobe ale je to tak original
Upravil zmijon dne 07.09.2008 16:18
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
stesti?zase jsem mesic nejezdil kdybych vzal novej jezdim hned
Transylvánští koně jsou ještě rychlejší než vlkodlak. Všechno ostatní je na vás.
„Joo, svět je plnej podivnej krás a jeden život na to nestačí.“
no já to tak beru ..za 1...že si tak úspěšně vydražil..a za 2.. čekání nebylo zase tak dlouhý a cena nijak vysoká..
mě loni praskl napínák rozvodáku na Varaderu ..nejezdil jsem 2 měsíce(sice listopad,prosinec,leden..ale jezdím celoročně, takže taky nic moc) a komplet mě oprava vyšla na 40000..nejdřív mě borec řekl, že koupí napínák a udělá ventily a načasuje za 5..a pak změřil tlaky a motorka šla na kostru..motor ven..skoro generálka hlavy..2 sací,2 výfuková..těsnění, gufera,šrouby..ještě přišel na to, že tam je kazový šálek na klice(od výroby) a byla by jen otázka času než by odešel..2 vodítka ventilů atp. plus práce..takže dalších 35..
no nevím co by se muselo stát na GS, abych za to dal takový balík..
neříkám nic a na moje slova dojde
Fb: Jara Přikryl