Ivo Bohuslav napsal:
Aldo,: - dvouvačka je úplně jiná motorka, než, jak jí znáš
- vodník zase o tolik dražší nebude, možná budou stát skoro stejně
- a vodník bude zase jiná motorka, než dvouvačka
- taky bych asi pošilhával po LC ADV
- jestli chceš ušetřit na kočárek, tak zavolej do Stratosu, dvouvačka ADV full
menu za nějakejch 430 a budeš šťastnej, věř mi !!!!!!!!!!!!!!!
Ja vim, Milan mi o ni rikal. No a taky mi tam domluvil zkusebni jizdu na K1600GT, coz me trosku od Stratosu odradilo, bo mi sice 2x volali, ale ve vysledku se na me vysr*li. Cim dal casteji se setkavam s tim, ze maji vsichni penez jak sra*ek a kseft nepotrebuji..
czunik napsal:
v sobotu jsme měli srázek v cartegu BMW a klučina říkal že objednal advika LC a když tam nasázel uplně vše od protiprokluzu až po poslední ****inku tak mu to dalo prodejku 499 tis. já jen aby jsi věděl..jinak advik LC je moc povedenej..ale jak již bylo psáno bude to mít ještě mušky...
V plny palbe? Tak to bych cekal vyssi cenovku.
A kdyz jsme u tech musek, je jasny, ze aktualni LC 2013 musky maji a zaroven pocitam s tim, ze o rok mladsi ADV je bude mit uz vychytany, nebo aspon jejich cast.
jo říkal v plný plabě to objednal a prej v listopadu jim dojdou a mají tam akci na LC dostali dvě špatně nakonfigurované a prej 380 tis bez esy..
http://czunici.ra...
czunik napsal:
v sobotu jsme měli srázek v cartegu BMW a klučina říkal že objednal advika LC a když tam nasázel uplně vše od protiprokluzu až po poslední ****inku tak mu to dalo prodejku 499 tis. já jen aby jsi věděl..jinak advik LC je moc povedenej..ale jak již bylo psáno bude to mít ještě mušky...
V plny palbe? Tak to bych cekal vyssi cenovku.
A kdyz jsme u tech musek, je jasny, ze aktualni LC 2013 musky maji a zaroven pocitam s tim, ze o rok mladsi ADV je bude mit uz vychytany, nebo aspon jejich cast.
jo říkal v plný plabě to objednal a prej v listopadu jim dojdou a mají tam akci na LC dostali dvě špatně nakonfigurované a prej 380 tis bez esy..
Stejne se tak trochu divim. Mam dojem ze jsem magor a koupil bych motorku, na ktery jsem se nesvezl, ale rozhodne bych nekoupil motorku kterou jsem videl jen na fotkach . Je fakt ze az vyjde ofiko tak cekacka bude, to se hold ale neda svitit.
Ivo Bohuslav napsal:
Aldo,: - dvouvačka je úplně jiná motorka, než, jak jí znáš
- vodník zase o tolik dražší nebude, možná budou stát skoro stejně
- a vodník bude zase jiná motorka, než dvouvačka
- taky bych asi pošilhával po LC ADV
- jestli chceš ušetřit na kočárek, tak zavolej do Stratosu, dvouvačka ADV full
menu za nějakejch 430 a budeš šťastnej, věř mi !!!!!!!!!!!!!!!
Ivo má pravdu!
Pokud budeš stále tak cestovat, koupil bych novou poslední dvouvačkovou GSA. Ty si podle mého budou držet i déle cenu.
Až vyladí LC GSA a po 2-3 letech bude jasno, co odchází a co člověk potřebuje na dlouhou cestu, bude to jasná volba. Teď to bude pouze "být výjimečný".
U současné koncepce víš, že spojka vydrží 80-100 tis, ložiska v kardanu to samé, kolik tlumiče, ESA, ...
Kolik km to vydrží u LC?
Za tu výjimečnost, že se mi něco podělá už v 50tis někde v Kyrgystánu bych teď do LC GSA nešel.
Zkoušel jsis LC? Co převodovka? Vyhovuje? Válce posunuté víc dozadu nevadí?
Ivo Bohuslav napsal:
Aldo,: - dvouvačka je úplně jiná motorka, než, jak jí znáš
- vodník zase o tolik dražší nebude, možná budou stát skoro stejně
- a vodník bude zase jiná motorka, než dvouvačka
- taky bych asi pošilhával po LC ADV
- jestli chceš ušetřit na kočárek, tak zavolej do Stratosu, dvouvačka ADV full
menu za nějakejch 430 a budeš šťastnej, věř mi !!!!!!!!!!!!!!!
Ivo má pravdu!
Pokud budeš stále tak cestovat, koupil bych novou poslední dvouvačkovou GSA. Ty si podle mého budou držet i déle cenu.
Až vyladí LC GSA a po 2-3 letech bude jasno, co odchází a co člověk potřebuje na dlouhou cestu, bude to jasná volba. Teď to bude pouze "být výjimečný".
U současné koncepce víš, že spojka vydrží 80-100 tis, ložiska v kardanu to samé, kolik tlumiče, ESA, ...
Kolik km to vydrží u LC?
Za tu výjimečnost, že se mi něco podělá už v 50tis někde v Kyrgystánu bych teď do LC GSA nešel.
Zkoušel jsis LC? Co převodovka? Vyhovuje? Válce posunuté víc dozadu nevadí?
za mě NE, až bude vymazlená
Zatim nezkousel. Bohuzel, nejak nebyl cas nebo prilezitost. Nebo ten cas nemel Hicks, nebo se vymlouval aby mi to nemusel pujcit .
Mas pravdu v tom co rikas, zase na druhou stranu, jak jsem psal nekde driv, asi bude prcek a o nejak velkym cestovani v nejblizsi dobe dost pochybuju. Tim vetsi je nesmysl koupit ADV, ja vim, ale kdyz se mi libi, co s tim nadelam..
Upravil Alda dne 15.10.2013 16:44
Ja bych teda po sesti letech na 12 GS do 12ADV vzduchu asi nesel. Je to sice dvouvacka a adv, ale jinak je to skoro ta sama motorka a osobne bych z ni ani nemel takovou radost. Koupil bych idealne 12 LC ADV, ta se bude delat zas nejakej patek, bude to dlouho aktualni model, dost noveho, proste uz jina moto.
Ae záleží fakt na tvojí povaze...někdo radši dýl vybírá a rozmýšlí a baví ho to.Já jsem zase takovej, že se do toho zamiluju a do tejdne musím jezdit .
Většinou to doma ani nestíhám oznámit
Tom
Ehm, tak to se mi stava taky, existujou na to nejaky prasky?!
Maiali nel Fango!
Jinak za mne, chrakterove je olejovka charakternejsi, typictejsi, to jo, nicmene u LC jasne vede:
Uzka stavba umoznujici mnohem lip stat ve stupackach.
Genialni aerodynamika.
Prijenme lehoucka a dobre citliva spojka.
Neuveritelnej kroutak od nuly a super plynulej a hladkej prubeh.
Moznost LED svetla, ktery je supr videt a hlavne hned poznat, tj. prinos pro bezpecnost.
Opet o kus vetsi cit v teleleveru.
A predevsim TEMPOMAT!
Takze ac jsem v urcitym ohledu staromilec a byl bych tak nejak radeji kdyby byla koncepce furt klasicka, stejne bych sahl po modernejsi variante.
A k tomu si ladil 11ku, pripadne treba nejakyho dvouventila, abych to vyvazil
Maiali nel Fango!
3X napsal:
Zkoušel jsis LC? Co převodovka? Vyhovuje? Válce posunuté víc dozadu nevadí?
za mě NE, až bude vymazlená
uz jenom kvuli progresi u LC origo tlumicu, co temer zabranuji jit na doraz, bych sahnul po LC.
a mmch s tou "vymazlenou" 12kou taky asi nemas dobre info.
Prvni serie 12tek meli RADOVE lepsi elektrony (tusim BBS), o kilo lehci, nez ty potom.
+ tusim WP tlumic.
vylozenou vymazlenost bych ja u klasicne dvanactky videl az u 2010 DOHC.
tj 5/6 rok produkce
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Rozhodně LC, ten motor je úplně někde jinde a celkově celej stroj je o generaci dál. Jestli ADV nebo ne je opravdu spíš věcí vkusu a naživo jsme ji zatím ještě nikdo neviděl takže bych se neunáhloval. Nicméně jestli nechceš novou tak si kup dvouvačku a za rok vyměň, tyhle stroje jsou prodaný raz-dva, nehledě na služby jako je protiúčet atd...
Rozhodnout se ale musíš především sám, nečekej že to tady někdo udělá za tebe :-)
3X napsal:
Zkoušel jsis LC? Co převodovka? Vyhovuje? Válce posunuté víc dozadu nevadí?
za mě NE, až bude vymazlená
uz jenom kvuli progresi u LC origo tlumicu, co temer zabranuji jit na doraz, bych sahnul po LC.
a mmch s tou "vymazlenou" 12kou taky asi nemas dobre info.
Prvni serie 12tek meli RADOVE lepsi elektrony (tusim BBS), o kilo lehci, nez ty potom.
+ tusim WP tlumic.
vylozenou vymazlenost bych ja u klasicne dvanactky videl az u 2010 DOHC.
tj 5/6 rok produkce
"vymazlenou" jsem myslel až produkci GSA 2013 . Prostě poslední rok produkce. Nemá se tam co kazit. Tak samo, jak jsem si koupil poslední výrobu GSA (2009) před nástupem DOHC. 100tis. km bez jediné poruchy. O to jde. Nová GSA LC. Vývoj nezastavíš, LC má spoustu prima věcí zase navíc a jinak, skvělý motor, výbornou aerodynamiku, převodovka - řazení prozatím nic moc, ale to jsou mouchy prvních modelů. Za rok, když ji vyladí, bude to fajn motorka.
Ještě se musím vrátit ke kardanu - podle BMW jsou tam doživotní ložiska a samozřejmě nestandardní rozměr - "BMW only"a takových věcí tam asi bude více a to ukáže čas, co půjde do kopru. Ovšem pro někoho, kdo bude jezdit jen po Evropě nebo pouze kolem komína to je nepodstatné. Každý máme priority nastavené jinak.
Na GSA LC jsem neseděl a nejel. GS LC mi nevyhovuje velikostí, ale to mi nesedí ani GS DOHC.
... ale chápu Aldu, když ji miluješ, není co řešit
Necekam ze tady nekdo rozhodnuti udela za me, ale nejvic mi sedi nazory typu brtnik, tj:
Ja bych teda po sesti letech na 12 GS do 12ADV vzduchu asi nesel. Je to sice dvouvacka a adv, ale jinak je to skoro ta sama motorka a osobne bych z ni ani nemel takovou radost.
Takhle to asi vidim nejvic a vypada to, ze mam asi jasno, ze to musi byt LC.
Jestli obyc nebo adv je vec druha, ta bude muset pockat. Minimalne musim adv videt live.
Mimochodem kdybych resil motorku na nasledujici rok, dva.. bylo by to urcite obyc. LC.
Ale pocitam s tim, ze motorku budu mit zase treba tech 6 let, navic kdybych koupil treba novou tak asi i mnohem dyl.. a proto chci bejt pripravenej na vsechno. U 12tky jsem taky po case parkrat zalitoval ze nemam advika.
Nebo jeste jinak, kdybych byl v tyhle situaci pred 3 rokama, byl by to tutove advik. Kazdorocne velka dovolena po balkane ve dvou atd. Obavam se ze se ted budu omezovat na kratsi vylety a budu urcite min jezdit s manzelkou, mozna brzy nebude jezdit vubec. To je vlastne ten duvod kterej mi nabizi i obyc LC.
Pokud jsi se rozhodl nechat si 1100-ku tak si rozhodně pořiď 1200 LC a jestli ADV nebo normální tak to už je bych nechal na vkusu a hlavně co ti lépe sedne.
Co se týče rodiny (dětí) a podnikání at... když jsme děti neměli nebyl problém najet 25.000 km na moto za rok. Teď máme děti a slušně se rozjíždějící podnikání a na BMW dám tam 5 - 10 tis. za rok a nějaké další kilometry na XR, scooteru atp...
BMW R1150GS, kočárek a jiné stroje... www.X-treme.cz
morabo napsal:
Jinak za mne, chrakterove je olejovka charakternejsi, typictejsi, to jo, nicmene u LC jasne vede:
Uzka stavba umoznujici mnohem lip stat ve stupackach.
Genialni aerodynamika.
Prijenme lehoucka a dobre citliva spojka.
Neuveritelnej kroutak od nuly a super plynulej a hladkej prubeh.
Moznost LED svetla, ktery je supr videt a hlavne hned poznat, tj. prinos pro bezpecnost.
Opet o kus vetsi cit v teleleveru.
A predevsim TEMPOMAT!
Takze ac jsem v urcitym ohledu staromilec a byl bych tak nejak radeji kdyby byla koncepce furt klasicka, stejne bych sahl po modernejsi variante.
A k tomu si ladil 11ku, pripadne treba nejakyho dvouventila, abych to vyvazil
Takových nás je víc. Občas prášek abych vůbec mohl usnout
Když se do něčeho zamiluju, tak to jsou pak kotrmelce. Nic není problém a nikdo mě v tom nezastaví. Proto taky teď sedlám to co sedlám. Mám z ní ohromnou radost. Dává mi to, co mi u GS chybělo, ale něco z GS mi zase chybí, takže počítám, že tak za dva toky mi zase hrábne a budu měnit.
Za mě:
Já motorku kupuju srdcem. Mám ji rád a hodně na ní jezdím
Mám kamarády, kteří koupili rozumem. Nebaví je a nejezdí...
Tak šťastný výběr!
Jo a ještě k té rodině. Taky mám 2 děti. Je to velká změna a času sám pro sebe mnohem méně. Pokud čekáš rodinu, tak počítej s tím, že se na motorku dostaneš zřídka. A pokud už, tak si to užij na něčem, z čeho budeš mít opravdu radost. Motorka je můj ventil. Někdy je toho rodinnýho štěstí na mě tolik, že musím vypadnout.
A ještě jednu radu, kterou předávám dál.
Než jsem se oženil a založil rodinu, tak mi kamarád říkal. Hele, pokud si to chceš koupit, tak si to kup teď. Pak už si to nekoupíš. Tehdy jsem chtěl domácí HiFi za desítky tkč. Koupil jsem si to. Udělal radost a následně pochopil. Dalších 7 let povinnosti. Řešit bydlení a jiné levné věci. Až po dalších 7 letech jsem si udělal další radost a to s koupí motorky.
Takže můj odhad: Pokud si ji nekoupíš do roka, tak si ji nekoupíš dalších minimálně 5 let
Taky mi všichni okolo radili kup si to dokuď můžeš. Jak přijde rodina tak si to hodně stěží koupíš nebo vůbec nekoupíš. Měli samozřejmě pravdu. Já bych asi koukal po nečem novějším a to právě LC a nejlépe asi v GSA. Moc se mi líbí, ale jak se na tom pojede a jak bude vypadat naživo to se teprve všechno uvidí. U motorky za cca 450 tisíc bych určitě přemýšlel zda mi všechno sedí a zda do toho ty peníze dám.
BMW 1250 GSA - Hééééén vole hééééén
Alda napsal:
Mimochodem kdybych resil motorku na nasledujici rok, dva.. bylo by to urcite obyc. LC.
Ale pocitam s tim, ze motorku budu mit zase treba tech 6 let, navic kdybych koupil treba novou tak asi i mnohem dyl.. a proto chci bejt pripravenej na vsechno. U 12tky jsem taky po case parkrat zalitoval ze nemam advika.
Nebo jeste jinak, kdybych byl v tyhle situaci pred 3 rokama, byl by to tutove advik. Kazdorocne velka dovolena po balkane ve dvou atd. Obavam se ze se ted budu omezovat na kratsi vylety a budu urcite min jezdit s manzelkou, mozna brzy nebude jezdit vubec. To je vlastne ten duvod kterej mi nabizi i obyc LC.
Pořiď si LC, modelový rok 2014, už má některé vychytávky jako např tlumič řízení apd.
Dokonce v Inveltu jedna stojí a tam peníze chtějí