Parukar napsal:
Jsem zjistil,,, zase a opět, že jsem tak starej, že fotky nemám,,, moja mi říká, že prý proto, že jsem dělal děti... no je fakt, že fotky děcek mám .....než se prohrabu černobílou komunistickou minulostí, přiložím fotku z Týna nad Vltavou r. 2000???, kde jsem jeden čas žil s mojí a mojí Tenerkou... bože není to zas tak dlouho, ale vzpomíná se dobře :-)
Pohledám a doplním,,,
Máš dobré holení "chrániče", co to je za značku?"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Tak konečně jsem dal dohromady nějaké fotky a trošku tohle zapadlé vlákno oživím.
Kouzlo jedné stopy mě očarovalo až v poměrně pozdním věku. Psal se rok 1995, mě bylo 21 let a já si k autu dodělal papíry i na velkou motorku. První byla východní provenience i když už tenkrát německá. Bohužel nemám její fotku tak přidám katalogovou.
Na otrkání to nebyla špatná motorka. Pak přišel rok 1996 a s ním první japonec.
Brzy se dostavil pocit nízkého výkonu a tak v roce 1997 u mě nastoupil službu tenhle musclebike.
V tomto roce také přišlo pár okruhových svezení a člověk najednou zjistil že Bandit má stupačky proklatě nízko, a tak ho v 98mém vystřídalo vhodnější náčiní.
Na fotce má FZRko vařené kapoty po pádu. Zdravou ji na fotce bohužel nemám. Nabažil jsem se sportovního biku, zatoužil po změně a tak další rok 99 jsem strávil na tomhle.
Dominator byl fajn ale v hloubi duše pořád byla touha zase položit kolínko na asfalt a tak rok 2000 se opět nesl ve sportovním duchu.
Měl jsem tuhle motorku moc rád ale rozhodl jsem se strávit nějaký čas v USA a tak musela na konci sezony z domu. Během mého pobytu jsem v roce 2002 navštívil Daytona Bike Week kde jsem se poprvé posadil na modrobílou vrtuli.
Tehdy bez nějakých ambicí na koupi toho stroje, netuše že za osm let nebudu chtít jinak. Po návratu ze států se opakovala historie. V roce 2003 inovovaný Bandit ve verzi S.
A rok na to v touze sklouznout se zase na okruhu, výměna za cebřičku.
Na konci roku 2004, maje termín narození potomků v příštím roce, šla Honda z domu. Rok 2005 se nesl v duchu rodičovských povinností a já se marně přesvědčoval že motorku už nepotřebuju. Půst mi vydržel rok. V roce 2006 nemaje financí a času nazbyt zakoupil jsem na občasné pobavení tuhle potvůrku.
Výkonem nepřekypovala, pravda, za to však lehká a agilní, přinesla v této podobě
na Sosnovském autodromu spoustu zábavy. Nadšení mi vydrželo opět rok a na konci sezóny 2006 jsem se s ní rozloučil. Povinností přibývalo, času ubývalo a tak jsem se ocitl další dva roky bez motorky. Až na konci roku 2008, ovlivněn tátou který již nějaký rok brázdil na motorce Evropu, zatoužil jsem někam vyrazit a jak se říká vyčistit si hlavu. Pořídil jsem tedy malého stromka.
Bohužel ze všeho sešlo a já v rámci vyřešení jednoho životního problému jsem byl nucen po asi třech měsících stromka prodat. Vlastně jsem se na něm pořádně ani nesvezl. Touha vidět svět však zůstala a já na konci roku 2009 pořídil první vrtuli.
Nadšení neznalo mezí a já věděl že jsem konečně našel co jsem hledal. První motorka s kterou jsem vydržel ne jeden, ale hned čtyři roky. Na konci letošního roku jsem ji prodal ale jen proto aby jí vystřídal její větší sourozenec.
Upravil tomasgs dne 19.01.2014 11:30
Některým stačí motocykl, jiní potřebují BMW
sadilek napsal:
Tady je výborný video z historie Tachovskýho motokrosu.Ta pospolitost mi chybí. YouTube Video
Moc pěkný video.Stejnou basu na nářadí jsem měl a s 15 Avií ze Svazarmu jsme taky občas jezdili na závody,jen videa v té době nikdo netočil.Jestli se mi podaří pohledat foto,tak sem taky něco přidám.
.
Nemam toho za sebou tolik co ostatní ale moje první motorka byla unikát. Stála 11 let v garáži a stačilo vyměnit olej, dát novou baterku a čerstvý benzín ihned naskočila a já mohl vesele brázdit lesní cesty. Dodnes mě štve, že jsem jí prodal ale co už, život jde dál. No a po prodeji jsem se dostal k mému Dakarovi.
PS: Docela by mě zajímalo, kde je Bizonovi konec.
Tomyz přiložený následující obrázek:
Začal sem v 9ti letech se slovy-když si to nastartuješ tak si jezdi jak chceš ,a od tý doby mi to zůstalo
Takže Jawa 50/21 sport se závodní pneumatikou barum S9
Potom sme s kamarádem Fandou proháněli speciál jawa 250
Pak sem chvíly a jezdil a pak renovoval Stadion S22
Pak sem renovoval a chvíly jezdil na Jawě 350/362 Californian
Tu sem prodal a za stržený prachy začal s BMW a zažil spoustu radostí na F650GS Dakar
A nakonec R1200GS Adventure Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.